Yoki, oehhhh hou je het een beetje vol tot morgen? Ben echt benieuwd... Welke test ga je gebruiken? Ík heb niet de kruidvat testen maar de Matcare. Ben wel aant denken om morgen die van Kruidvat te halen... Denk dat ik morgenvroeg ook maar nog eens een testje doe. Ik zie liever morgenvroeg negatief dan maandag pas... Dan weet ik waar ik aan toe ben he... Melissa, hou jij het ook nog een beetje vol? Zo te zien wel he... Ik zal ook voor jou duimen morgenvroeg! Symptomen: Steekjes/krampen in onderbuik. Ietsiepietse gevoeligere borsten maar echt bijna niet.
Hmm ik denk echt dat het zo is... Heb namelijk veel last van buikpijn en zou niet weten waarvan die anders moet zijn... Als ik ongesteld word krijg ik pas buikpijn na het eerste bloedverlies dus. Maar van de andere kant kan ik me niet herinneren dat ik bij de zw.schap van mijn zoon zoveel buikpijn had... Ik maak mij echt gek hier haha, zit de hele tijd op het forum te zoeken etc... Kan de laptop beter uitzetten
Ja, ik ga echt mijn best doen om pas morgenochtend te testen hoor! Ik gebruik de testen van het Kruidvat. 2 stuks voor 5,00. Die schijnen niet zoveel HCG nodig te hebben om een positieve uitslag te geven... Hou je me op de hoogte als je morgen weer gaat testen?
Ja die van Kruidvat bedoel ik ook idd. Schijnen goed te zijn! Ik hou je zeker op de hoogte hihi kom het meteen hier melden Jij ook? Dan kunnen we elkaar een beetje steunen of meteen feliciteren
Enne Yoki? Hier getest maar een superlicht streepje... Even licht als gistermorgen. Die van gistermorgen is nu wel donkerder geworden. Ik weet het ff niet meer wat ik moet denken Het kan alle kanten op he.
op je foto's zie ik ze ook spannend hoor wil je alvast een heel voorzichtige felicitatie geven misschen dat mijn pendel klopt en je op de 29e pas echt goed posi test dan moet je nog een weekje gedulde hebben maar deze zien er al goed uit vind ik
Hey Knippy! Thnx voor je reactie Die van de foto's was de eerste test die ik deed en tot nu toe de donkerste streep... Maar idd misschien moet ik gewoon wachten tot de 29ste. Ik denk dat ik wel even kruidvat testjes 2 voor 5euro ga halen voor maandag of dinsdag. Yoki, waar ben je, ik ben ongeduldig
Hier ben ik! Heb vanochtend dus getest, maar helaas negatief.... Maar goed, ik ben ook nog niet ongesteld, dus wie weet misschien toch! Vorige keer toen ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, teste ik op de NOD ook negatief, dus ik hou nog moed! En jij? Een licht streepje? Spannend! Een streepje is een streepje toch?
Ahh shit zeg Maar ik heb ook vaak pas een week na nod positief getest dus het kan best hoor! Ik duim nog steeds voor je Ja een streep is een streep maar zou hij niet duidelijker moeten worden? Ik haat wachten haha erg he... Heb nu wat afleiding want we gaan zo met mijn zoon naar sinterklaas. Dus kan ik ff aan wat anders denken.
Ow, wat leuk! Sinterklaas komt hier ook aan vandaag, maar heb helaas geen neefje/nichtje in de buurt om mee te nemen naar de Sint, haha! Maar een streep is een streep toch.. En anders test je maandag toch gewoon nog een keer? Dan zou die toch iets duidelijker moeten zijn? Ik hoop het joh! Enne, tja.. Ik test maandag ook nog maar een keer (als ik dan niet al ongi ben natuurlijk...). Hoop het zo, hoop het zo! Veel plezier vandaag bij de Sint!
Dankjewel! Zullen we dan afspreken om maandagmorgen weer samen te testen indien de duivels er nog niet zijn? Ik hoop dat ik morgen de verleiding kan weerstaan haha. Jij ook een fijne dag
Haha, ja dat is goed! Ik ga vanmiddag nieuwe testen kopen, dus dan kan ik maandag weer proberen... Denk alleen dat ik niet zo snel kan reageren als vandaag, omdat ik moet werken maandag... Maar probeer je zo snel mogelijk op de hoogte te brengen! Tot maandag! Enne, niet stiekum morgen al weer testen he...?
Ik moet maandag ook werken tot 14uur dus voordat ik hier kan komen spieken wat de test zei is het toch 15.30uur haha Ik kom het wel al maandagmorgen melden voor het werk denk ik! Ik ga ook de kruidvat testen kopen straks denk ik. Nou, spannend hoor! Tot maandag
iok oook nog een weekje wachten.....maar wil eigenlijk pas zaterdag testen....hoop dat ik het vol hou
Houdt iedereen het wachten nog een beetje vol? Ik ga proberen om echt tot woensdag te wachten. Hopelijk lukt mij dit. Qua klachten heb ik hele vage ongi pijntjes en wat steken rechts onderin. Mijn borsten zijn wel gevoelig en die steken af en toe. Maar ja, deze klachten kunnen ook allemaal komen doordat m`n ongi eraan zit te komen. Er zit niets anders op dan af te wachten. De ene pendel zegt dat ik 24-11 een positieve test zal hebben en de andere pendel zegt dat ik 27-11 een positieve test zal hebben. Het zou toch geweldig zijn als een van de pendels uitkomt! Succes allemaal met wachten en succes met testen. Hopelijk zien we heel veel streepes! Groetjes,