Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Yoki,
    Sorry ik heb vandaag al getest :oops: :p
    Eerst deed de test het helemaal niet. Er kwam ook geen controle lijntje. Dus toen gewacht tot ik weer moest plassen en gewoon dezelfde test weer gebruikt!
    En binnen 5 minuten was het streepje heel duidelijk (zie foto in album) en nu is het streepje zelfs bijna even donker als de controlestreep maar dat is niet meer geldig.

Hoe is het bij jou? Ik duim morgenvroeg echt heel hard dat je ook een pos. test in handen hebt [-o<
    Kunnen we beide gezellig in het augustus forum gaan kletsen ;)
    Succes!

2. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Eyyy, GEFELICITEERD JOH! Ben blij voor je! Ga er heerlijk van genieten! Ik heb gistermiddag testen gekocht, dus zou het weer kunnen proberen... Hoop ook op een positieve test natuurlijk! Zou zo fijn zijn!

Maar helemaal goed voor jou joh! Echt leuk! :D

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Dankje!

Ik zou het morgenvroeg doen met ochtendurine is toch altijd beter he...
    En geen bloed geeft moed he ;)

4. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik heb eigenlijk nooit testen in huis zodat ik ook niet in de verleiding kan komen. Vorige maand was ik overtijd dus heb ik 2 van die kruidvat testen gehaald en maar 1 gebruikt (helaas kwamen toch de duivels toch). Dus nu ligt er 1 in de kast te branden voor de laatste week. Dat wordt lastig inhouden... toch wil ik minimaal wachten tot 1 dag na NOD.

5. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Heb net toch maar stiekum getest.... (heb er toch 4 liggen, haha), maar helaas; negatief... :cry: Voel wel het een en ander rommelen in mijn onderbuik, maar niet echt de ongesteldheidskrampen die ik normaal voel.. Nou ja, we zien het wel weer! Irritant zeg, dit!

Gelukkig heb jij nu in ieder geval een positieve uitslag! :D

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd mama van Youri! Super!

7. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    3 hoeraatjes voor mezelf: ik heb nog niet getest! ;)

Mama van Youri: GEFELICITEERD

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mama van Youri, GEFELICITEERD! :D En alle anderen die wachten op een posi test HEEL VEEL SUCCES!
    Ik moet nog ff wachten, heb gisteravond een positieve ovutest gehad dus klussen maar.
    Hoop dat ik over 2 weekjes ook een positieve test in handen heb. :)
    Aan de pendels te zien...;)

9. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi mama van youri

van harte gefeliciteerd met ej zwangerschap,echt zo leuk voor je.

Ik heb zaterdag getest en deze was helaas negatief nu heb ik de pendel van justfem nog die zei 29 nov positief testen,dus ik wacht nog even af,maar ik ga nu wachten tot volgende week zaterdag en het gaat me erg gemakkelijk af ik denk omdat ik een negatieve test had en er vanuit ga dat het deze ronde niet zo mag zijn.

Liefs melissa

10. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sorry dat ik ff kom binnenvallen na bijna een weekje afwezigheid!
    Ons wachten zit erop ben alweer 5 dgn overtijd en heb goed nieuws: Ik ben zwanger!

Ik moet een bekentenis afleggen eigenlijk:
    Ik wist het al vrijdag 14 november, toen voelde ik mij anders, zeer pijnlijke gevoelige borsten!
    Zaterdagmiddag 15 november kon ik mij niet inhouden test gedaan van KV en ja hoor heel licht streepje, dit was 5 dgn voor nod! Toch geloofden wij het niet! Dus gewacht tot maandag 17 november, met ochtendurine getest (KV-test), en weer streepje al wat donkerder, dit was 3 dagen voor nod! Heel voorzichtig blij maar wetend dat het nog fout kan gaan nog niet willen geloven. Woensdag 18 november, 1 dag voor nod, getest met een test van DA en ja hoor, deze gaf ook aan zwanger, wel al wat zekerder, maar ik was nog niet officieel over tijd! Weer gewacht tot vrijdagmiddag 21 november. Toen samen een test van CB gedaan en ja hoor een dikke vette plus, toen wisten we het helemaal zeker, en blij zijn we zeker! We hadden het niet verwacht, zijn nog maar net bezig eigenlijk, op 20 september j.l. zijn we gestopt met de nuvaring, dus dachten aan minimaal een jaartje, dus toch zo snel zwanger echt geweldig! Zaterdag heb ik het eerste babypakje gekocht, nu nog stilhouden tot kerstavond ongeveer, we willen het op een originele en leuke manier en op een overgetelijk moment aan de aanstaande kersverse opa en oma's en oom's en tante's vertellen!

Ik durfde het niet eerder hier te vertellen, bang dat het dan toch mis zou gaan, noem het maar bijgeloof, nu ga ik zodadelijk de verloskundige bellen! Het is zo onwerkelijk allemaal!

@Mamavanjoury: van harte gefeliciteerd!

@de wachtende onder ons, ik duim voor jullie!

11. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ow gezellie. Hoef ik niet alleen die slopende laatste week door temaken haha

12. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

kaatje wat geweldig GEFELICITEERD

13. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    kaatje en mama van youri, onwijs gefeliciteerd hoor allebei. Geniet ervan.

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Kaatje! wat lees ik nu!?!

Super gefeliciteerd meid!

Liefs Debby

15. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Bedankt allemaal, zijn ook zo blij!

Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal raak zal zijn deze maand!

@Debby86: verrassing, ik durfde het echt niet te vertellen, had zoiets van als ik het vertel voor nod, dan gaat het geheid fout, stom he, dat je dat denkt, wie weet voor jou ook raak deze ronde!

Ik duim voor jullie allemaal!

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hey kaatje, Gefeliciteerd hoor. geniet er maar van!

@miepke errug he Maar nog maar 5 dagen :-|

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jaah..nog 5 dagen Miepke! Hoe voel je je?

Gefeliciteerd kaatje!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Echt helemaal super Kaatje!

Ik ben echt heel erg zenuwachtig... Zow stom! :oops: Ik ben continu misselijk, maar dat kan ook zijn omdat ik me te druk maak natuurlijk. hihihi :)

Nou hopen dat ik snel meer weet en niet nog zo'n zenuw ronde door moet lopen. ;)

Liefs Debby

19. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    dacht laat ik even een testje doen en er kwam niks uit maar ja beetje te vroeg moet nog 8 dagen wachten

20. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    mijn laatste week is ook ingegaan....het wordt duimen draaien ;)

Deel Deze Pagina