Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hier is ook de laatste week van wachten in gegaan. Vreselijk weer

Kaatje en mama van Youri: gefeliciteerd, geniet ervan

2. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik voel me eigenlijk gewoon net als anders als ik voor mijn nod zit. Zere (.)(.), buikpijn, prikkelbaar, eigenlijk gewoon pms dus. Maar soms heb ik het gevoel dat de :evil: :evil: vandaag al komen. Me buik doet zeer en me benen en me rug.
    Moet me echt inhouden om niet te gaan testen. (heb n test die je 6 dgn voor nod al kan gebruiken). Wil echt tot na het weekend wachten. Gelukkig heb ik mijn dochter ziek thuis dus kan toch niet testen want wil niet dat zij het al weet. En van de week heb ik n hele drukke agenda dus hoop dat de tijd snel gaat.
    Echt zenuwslopend zeg.

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik kan het iedereen aanraden!!!!

Koop een adventkalender als cyclus...

lekker naief hokjes openen en chocolade smikkelen :) wat willen wij vrouwen nog meer als we toch moeten wachten? :)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Knap hoor Miepke, dat geduld tot na het weekend! Ik heb toen 3 dagen eerder getest maar de kans is dan inderdaad groot dat hij negatief is. Ik voelde me trouwens ook net als normaal voor m'n nod hoor..kan dus best!

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties!

Kaatje, gefeliciteerd! Super!

Yoki, nog getest? :)

Voor de rest veel succes en hopelijk allemaal lekker zwanger!

6. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb vanochtend nog getest, maar helaas weer negatief... Afwachten maar weer! :(

7. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    he onwijs balen Yoki

8. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Nou ik weet niet of ik het volhoudt hoor tot na het weekend. Ik heb namelijk n heel groot (vermoedelijk) symptoom. Ik ontzettend veel last van afscheiding. En ik kan me herinneren dat dat bij mijn vorige zwangerschappen ook 1 van de eerste symptomen was. Afscheiding en ontzettend zere (.)(.). En dat heb ik nu weer maar ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek houdt. Ik heb nog wel n gratis test liggen en die brand in de kast om gebruikt te worden maar ben zo bang om teleurgesteld te worden.
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh zit mezelf helemaal gek te maken :confused:

9. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    spannend meid! van het gek maken begrijp ik wel. ik heb ook het idee dat ik zwanger ben omdat ik veel herken van de zwangerschap van mijn dochter....alleen ben ik zo bang dat mijn lichaam me in de maling neemt. sterkte joh!

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik was gister nog zo blij... een tempdaling en gistermiddag bruine afscheiding...ik dacht: Das een goed teken....

Maar vanmorgen was mijn temp weer 0.1 graad gezakt...dus ben toch bang voor visite....Heb toch nog wel een beetje hoop dat ie morgen weer gaat opkrabbelen...

Hoop het zo, heb echt veel kwaaltjes...maarja, tis en blijft afwachten. Vrijdag is NOD...Heb nog een kleine kans ;)

11. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    geen bloed geeft moed meid! ik hoop het voor je!

12. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Klinkt allemaal zo herkenbaar. Ben wel heel blij dat ik niet de enige ben die er zo gek van wordt. Samen houden we elkaar op de been zo. Heerlijk.
    Vorige week riep ik nog te verkondigen dat ik het eigenlijk niet zo erg zou vinden als het wat langer zou duren maar naar mate de nod dag vordert, word het gevoel toch weer steeds sterker dat ik NU zwanger wil zijn. Pffffffffffffffffffff.

13. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    errug he kweb die onzekerheid?

14. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Ja precies! En vooral omdat je zoveel herkent! Die ongi krampjes zijn niet pijnlijk meer (GISTEREN....Wauw....dat was SUPER pijnlijk!) maar behoorlijk zeurderig, verder heb ik geen klachten meer, maar het gevoel is er gewoon. Moeilijk uit te leggen. Nou meid, jij kan in ieder geval eerder testen......ben HEEL benieuwd!

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja tis echt niet leuk...maarja, ben ook nog niet overtijd...dus moet idd gewoon moed houden...zal vast een keer raak zijn

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hallo,

@ allemaal, leef met jullie mee hoor. ikzelf heb niet echt het idee dat ik zwanger ben (ik twijfel). Maar wat me wel opvalt dat ik anders heel veel buik pijn heb. al een week van te voren en nu helemaal niet. en mijn boobs zijn gevoeliger dan anders. Maar ga nog niet testen hoor om teleurstellingen te voorkomen. Dus wacht nog ff af tot zaterdag ( denk ik hihihi)

Grtjs Nanny.

17. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Het valt me zo op dat iedereen zo'n lange cyclus heeft. Ben ik de enige die het geluk van n korte cyclus heeft?

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    qua eisprong en zwanger worden is het heerlijk. Anders lijkt het me niet zo'n pretje!

Maar zo'n lange cyclus als ik is inderdaad een ramp! Maar goed het zei zo.

Grtjs Nanny.

19. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik ben me gister kapot geschroken!

Ik weet ik mag nog geen test doen, maar toch wel gedaan!

Ik deed de test en ipv verticaal kwam er een horizontale streep :S ik snapte er allemaal niets van maar toen ik weer keek was de streep weg?

Daarna nog een test gedaan en daar was hetzelfde?
    Iemand een idee wat dit kan zijn?

Liefs

20. Sofia

Sofia Lid

17 okt 2008
    67
    0
    0
    Ook ik leef helemaal met jullie mee. Het ergste bij mij is dat ik niet weet wanneer m´n NOD is (1e cyclus na pilstop). Ik zit nu op dag 17 na m´n eisprong (CD 36) en ik voel..... niks.... Geen zere boobs, niet misselijk, niks. Alleen heb ik heeeeel veel witte afscheiding en zo nu en dan een beetje zeurderig gevoel in m´n buik. Heb zondag negatief getest en wil morgen weer een testje wagen, maar ik vrees weer negatief. Dat een lange cyclus bij ontpillen hoort weet ik wel maar dat is dan toch de fase tot de eisprong die langer duurt? Ik heb gelezen dat de luteale fase altijd tussen de 10 en de 18 dagen is. Dan heb ik dus nog 1 dag...

Deel Deze Pagina