oooh...dat had ik ook, meer afscheiding.. Spannend! Hoop het zoooo voor je! Kan helaas ook weer een fopsymptoom zijn, jammer dat je er nooit helemaal van op aan kan! Maar je weet niet, is bij iedereen anders maar je kan al een vaag positieve test hebben een aantal dagen voor je nod natuurlijk! Wie niet waagt...alleen kan je dan natuurlijk nog niets zeggen als hij negatief zou zijn..en als hij positief is ben je heel bang gewoon ongesteld te worden op je nod! Maar ik heb het ook gedaan hoor, in een opwelling eigenlijk. Kan je je ineens niet meer beheersen, haha! Sterkte! X
Spannend allemaal zeg. Ik moet nog 1 dag wachten maar ga ervan uit dat ik gewoon ongi wordt. Heb nog geen bloed verlies of roze/bruine afscheiding dus dat is anders dan de andere maanden. Misschien toch vandaag maar even een test kopen Vol verwachting kloppen al onze harten!
Vanmorgen een test gedaan maar deze was helaas negatief. Nog helemaal geen tekenen van ongi. geen buikpijn, gevoelige borsten zijn ook zo goed als over. Hoe gek kan je in elkaar zitten? Normaal kan ik de klok erop gelijk zetten dus dat is wel vreemd. Zou het kunnen zijn dat ik nog niet genoeg HCG in mijn urine heb voor een test? Ik heb de test van Matcare gebruikt. Spanning blijft stijgen! Bij jullie nog verdere ontwikkelingen? groetjes,
Nou ik zit me nog steeds knettergek te maken. Heb nog steeds pamela anderson boobs, lijkt soms net of ze op springen staan en afscheiding blijft ook aanhouden. Heb gisteren toch stiekem getest maar helaas negatief. Nu ben ik dus nog onzekerder. Heb soms het gevoel dat ik ala minuut ongesteld moet worden maar dan ineens ook weer niet. Pffffffffffff had moeder natuur niet wat duidelijkers kunnen bedenken voor n zwangerschap? Ik heb trouwens nog iets raars, ik ben zo ontzettend rustig en relaxed. Normaal ben ik helemaal hyper voor mijn nod en ben ik zo kribbig als wat maar dat valt nu wel mee. (ook n grapje van mijn lichaam?)
Ooo..vervelend he.. Ja, je kan er echt niets van zeggen. De ene keer voel je je zo en de andere keer weer zo.. Dat is nou het vervelende van vroeg testen, zegt niets als hij nu nog negatief is. Denk dat hij dat bij mij misschien ook was geweest, 1 dag eerder. Afwachten nog ff.. sterkte!
volgens mijn eigen pendel, ga ik maandag 1 december positief testen. en hij blijft volhouden dat ik zwanger ben. Heb al hele week gependeld en hij geeft steeds hetzelfde aan. Maar ik geloof er pas in als ik maandag echt n positieve test heb.
als ik nou echt maandag positief test, hebben alle pendelaars gelijk. Ik zou dan namelijk in november zwanger zijn geworden maar in december heb ik pas n positieve test. Pffffffffffff, zit me weer gek te maken
Bij mij komen net de rode duivels door Ontzettend balen want had toch wel een beetje hoop. Op naar de ronde 6. Succes allemaal. Groetjes, Sanne
Voor allebei een spannende dag, maandag.. Jij testen en ik m'n 1e echo.. Hopelijk voor allebei goed nieuws! X
wow inderdaad spannend lotus. Als je op de echo het mini mensje in wording ziet, geloof je pas echt dat je zwanger bent. Tenminste zo was dat bij mij.
Hallo, hallo! Ik ben gefrustreerd! Ben nu al een paar dagen overtijd, heb zere (.)(.), steekjes in onderbuik, niet ongesteld, maar wel negatieve testen... Denk dat ik nu pas zaterdag weer ga testen ofzo.. Wat zouden jullie doen?
Ja.. nu is het nog allemaal wat onwerkelijk inderdaad. Een vriendin had gedroomd dat er twee hartjes klopten..maar dat geloof ik niet zo hoor!
Ik vind het ook moeilijk om vol te houden. Dat had ik niet verwacht... maar ik kan het niet laten om te testen. Vandaag getest... veel te vroeg! Negatief dus... Ik heb ook veel afscheiding en dat heb ik nooit! Moet vaak plassen en normaal ga ik maar heel weinig. Mijn tepels zijn donkerder, veel donkerder zelfs... Pffff, ik weet het niet.. ik maak mezelf ook gek!
Ik geloof dat ik weer n ronde verder ga. Heb ineens zo'n last van ongi pijntjes. Maar mijn (.)(.) doen nog steeds zeer en dat ik n goed teken want zolang die zeer doen, wordt ik nog niet ongesteld. Zodra ik nl ongesteld word, zijn mijn borsten ineens helemaal normaal en voel ik nix meer. Ik weet het echt niet meer hoor. Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ik heb vandaag getest...veelste vroeg natuurlijk dus negatief. ik vind het zo dom van mezelf, want ben gelijk depri...en wat zeg ik altijd tegen andere meiden: geen bloed geeft moed whahahaha...maar het werkt ff niet bij me vandaag :-D
Snap precies wat je bedoeld deebie. Ik heb ook 4e dag voor nod neg. gestest en heb nu echt wel in mijn achterhoofd zitten dat het gewooon weer niet raak is deze ronde. Maar ik moet me wel inhouden om niet stiekem toch te gaan testen. Ik wil proberen tot na het weekend vol te houden maar of het gaat lukken? Ben wel heel het weekend bij mijn moeder dus daar zal ik niet veel kunnen testen. Waarschijnlijk ben ik zelfs gewoon gedwongen om tot maandag te wachten hahaha. Nu kan ik dus alleen maar hopen dat die wegblijven. Pffffffffffffffffffff [-o< [-o< [-o<
Tuurlijk hoop ik het ook voor mezelf en iedereen die bezig is. Het lijkt bij mij wel of ik witte duivels op bezoek heb ipv rode. Heb echt veel last van afscheiding. Heb net nog n ander vermoedelijk symptoom ontdekt. Ik eet 's morgens altijd fruit n fibre met melk. Ik nam net n hap en ging haast over mijn nek. Zat zo'n vreemde smaak aan. Dacht eerst nog dat de melk niet meer goed was maar die is prima in orde. IS HET NOG GEEN MAANDAG
je hebt hele goeie symptonen! ik heb op zich nergens meer last van. wel bijna een week last van ongi krampjes gehad, en maandag was een verschrikking, toen had ik echt pijn in mijn buik én rug. nu af en toe tintelende borsten, maar dat heb ik wel eens meer als ik ongi wordt. het is zo weekend
Ik had ook twee dagen geleden al getest STOM! terwijl ik had gezegd dat ik het niet zou doen! Ik sávonds wel heel veel pijn aan mijn rechtse kant van mijn buik en daarna hele zere tepels? ( Net het gevoel van toeschieten van melk dat was het niet maar zo voelde het) Da's toch raar! Grtjs nanny.