Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Lastig he dat wachten op het goede moment om te testen. Volgens mijn heb iedereen op dit forum daar last van haha

2. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ja ik ben inderdaad niet de enige. Maar ben wel benieuwd hoe het met iedereen afoopt. Spannend hoor!

3. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    das superspannend. Natuurlijk hoop ik dat iedereen vroeg of laat n positieve test mag hebben en n heerlijke zwangerschap kan genieten.
    Ik zit hier voorlopig alleen nog maar met vraagtekens. Heb best wat symptomen maar het kan ook allemaal duiden op n naderende menstruatie. Word gek van mezelf :(

4. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    heeft er iemand een goeie grap om mij uit mijn "ik-heb-te-vroeg-getest-en-nu-baal-ik-enorm" dip te halen? alvast bedankt ;)

5. Tweede Kans

Tweede Kans Nieuw lid

13 nov 2008
    1
    0
    0
    Ik lees ook net mee...

Van mijn huisarts kreeg ik het advies om met de kerst te testen.
    Wie weet leuk kerstkadootjes, zei hij lachend!

Maar ik ga me er wel aanhouden!
    en proberen het los te laten.

Jullie succes!

6. Fnoepie

Fnoepie Actief lid

25 nov 2008
    184
    0
    0
    Allround medewerkster dierenasiel
    Hihi, grappig om te lezen dat iedereen zo zenuwachtig is en hoopt dat de dagen snel om zijn zodat je weet of je ongesteld wordt of kunt gaan testen...

Deze maand is de eerste keer dat wij echt bewust rond mijn (vermoedelijke) eisprong hebben geklust. Ben er nu dan ook heel bewust mee bezig en lijk wel dingen te voelen....
    Al een aantal dagen een licht pijnlijk gevoel in mijn onderbuik (wat ik met bijv. kracht zetten bij ontlasten of plassen meer voel), veel witte afscheiding, gevoelige borsten (maar heb ik wel vaker)...
    Heb verder nog gewoon eetlust als een paard, ben wel erg moe, maar ben ook verkouden....
    Erg spannend voor mij dus ook...
    Zaterdag zou mijn NOD zijn....als ik niet ongesteld word wacht ik zondag nog af, maar maandag ga ik dan meteen een test halen en doen....
    Hoop het zoooo....

'k Duim voor alle andere leden ook voor een goede oogst! :thumup: :D

7. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Nou dan gaan we samen maandag testen als we het weekend overleven haha

8. Fnoepie

Fnoepie Actief lid

25 nov 2008
    184
    0
    0
    Heeej leuk, spannend! Ik duim voor je! :D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Mag ik me hier aansluiten? Volgens mijn banner moet ik nog 10 dagen, maar ik heb volgens mij een ei gehad op dag 9. Toen had ik echt ongelofelijke ei-pijn. Afgelopen zaterdag ook pijn in buik en onderrug gehad dus dat is wel erg verwarrend. Maandag kwam er opeens melkachtige vloeistof uit mijn tepel (nog nooooit eerder gehad) en ik heb af en toe steekjes in mijn bm (soms opeens, maar wel elke keer als ik kracht zet). Normaal heb ik ook best gevoelige borsten na mijn ei, maar nu heb ik daar eigenlijk helemaal geen last van. Wel al een week lang hoofdpijn!
    Mijn vriend zei dat ik morgen maar eens een testje moet wagen... Het is zooo spannend!

10. Fnoepie

Fnoepie Actief lid

25 nov 2008
    184
    0
    0
    Ja hoor, delen we met z'n drietjes de spanning...mss scheelt 't! :) ;)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dan moet ik ook eigenlijk maandag gaan testen ;) Maar denk niet dat ik dat volhoud haha. Al kan ik me ergens niet voorstellen dat ie morgen al positief zou zijn

12. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Nou meiden dan sluit ik me bij jullie aan oke. Als ik het ook volhou

Grtjs

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Spannend Nanny! Ik had eigenlijk met mijn vriend afgesproken om morgen al te testen.... Wanneer wilde jij gaan testen?

14. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik had al getest veel te vroeg natuurlijk. Ik wil maandag ook proberen. Maar me eigen kennende zal het wel zaterdag worden ;)

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wanneer heb je getest?

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    dinsdag

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hm dat is inderdaad een beetje vroeg. Tenzij je natuurlijk een Hcg bom bent ;) Heb je kwaaltjes die lijken op zwangerschap?

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ja val de hele dag in slaap zowat! vooral in het begin van de avond. Heb ook wel gevoelige boobs maar verder niet echt. maar dat zijn ook menstruatie klachten dus ja!

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dat maakt het nog extra spannend he. Maar ze hadden wat mij betreft de pms klachten en zwangerschapssymptomen wel wat verschillender mogen maken. Dat maakt het voor ons vrouwen veel makkelijker :) Ik heb ook van die rare kwaaltjes die ik voorheen helemaal niet heb gehad. Maargoed, eerst maar eens een positieve test in handen hebben!

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ja inderdaad dat voor mij ook wel mogen verschillen. Maar het is niet anders. Mocht je morgen gaan testen Veeeel Succes. En als je langer wil wachtten ook veeel succes hihi;) Ik ga naar mijn nestje.

Grtjs Nanny.

Deel Deze Pagina