Ik voeg mij hier ook bij. Duurt nog wel eventjes op 5 december pas. hahahahahaaha. ik zit nu te dneekn wanneer ik zal testen een dag van te voren op de dag zelf hahahaahah, of misschien toch drie dag van te voren. Ik heb ook last an witteige melkachtige afscheding. las ik weer eregns dat hte eitje dan dood is. Zit nu al in de stress. Spannend dames. groetjes gaby
@ nanny, slaap lekker. Morgen een dag dichterbij de test dag @ gaby, vervelend dat er soms zoveel onzin op internet staat. Je kunt je er zo gek door laten maken. Dat ken i zelf ook. Maar er zijn ook zat mensen die de witte afscheiding aan zwangerschap linken, dus het kan alle kanten op!
nog 3 daagjes meiden! al ben ik bang dat ik door ga naar de volgende ronde....vrouwelijk intuittie he
Ikke nog 2. Mijn topic 'niet getest, meld het hier' durf ik niet meer te bezoeken omdat ik me er niet aan heb gehouden hahaha
Ik heb gister ook getest vet negatief (natuurlijk) vind het wel heel erg jammer, maar stel me er nu op in dat het er deze maand niet in zit.. helaas! Maar stiekem hoop ik dat ik niet ongi wordt en dat ik dan alsnog positief test.. Dromen mag altijd toch?!
Goed.. Helaas haha want niets dat echt duidt op een zwangerschap. Wel mn gebruikelijke ongi kwaaltjes. Ovu testen worden wel steeds iets donkerder maar dat zegt in mijn geval echt niks (heb nog nooit een hele lichte ovu test gehad). Dus tja, zwanger... ook mijn gevoel zegt nee, deze maand niet.
he verdorie, maar laten we wel in ons achterhoofd houden dat ons lichaam ons al genoeg keren in de maling genomen heeft :-D
(Komt hier ook weer eens even binnenvallen. Zit bijna weer in die laatste vreselijk spannende week.... ) @ Nanny: spannend spannend spannend! Ik duim voor je dat die wegblijven en dat je een mooie positieve test hebt. @ Paulienn: geen bloed geeft moed zegt men. Dus zolang je nog niet ongi bent, is er nog hoop! Ik duim ook voor jou natuurlijk. @ Deebie: jij zit nu ook in die allerlaatste spannende daagjes voor NOD... Ik wens voor jou ook een positieve test. Maar net als jij ga ook ik er van uit dat het deze ronde weer niets is. Dat voorkomt een grote teleurstelling. @ Gepke1979: ook jij zit nu net in de laatste week tot testen. Inderdaad spannend. Ik heb trouwens wel eens gelezen dat die witte melkachtige afscheiding juist ook een teken van zwangerschap kan zijn. Dus niet al te veel stressen hoor. Het belangrijkste is: niet ongesteld worden! Hahaha De rest wil ik uiteraard ook veel succes wensen. Ik hoop voor ons allemaal dat we de decembermaand ingaan met een positieve zwangerschapstest. Ik heb eigenlijk nergens last van. Geen zere borsten, geen pijnlijke tepels, geen raar gevoel in mijn onderbuik, geen afscheiding. Niks nakkes nada. Dus ik bereid me al helemaal voor op de volgende ronde. Ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, dan kan het alleen maar meevallen!
Hallo meiden! Ik ben nieuw hier en vind de laatste week errug lang duren! Waarschijnlijk zoals de meesten van jullie... Gisteravond had ik een beetje zeurderig gevoel onderin mijn buik, maar geen licht bloedverlies, dus het zal wel geen innesteling zijn geweest...Er zit denk ik echt niets anders op dan nog een dikke week te wachten. We zijn bezig voor een tweede kindje. Voor iedereen die zwanger is: Gefeliciteerd! Voor de dames die juist de rode vlag hebben opgestoken: Veel succes in de volgende ronde! En voor de anderen: sterkte met wachten of veel plezier met klussen!
kon me niet inhouden en heb net maar weer n test verknoeid. Negatief natuurlijk. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Waarom kan ik me niet inhouden tot na het weekend?
ja nu MOET ik echt tot maandag wachten. Ben heel het weekend bij mijn moeder en dan heb ik geen kans om te testen. Gelukkig heb ik t lekker druk in het weekend dus da gaat wel goedkomen. Alleen hopen dat de wegblijven.
net sinterklaas spel gedaan met collegaas en alle mannen en alle troep opgeruimd....Ga zo slapen.....en als ik wakker wordt mag ik testen! \Alleen vind het zo eng.....
Ik voel steeds vanalles in mijn buik en ben steeds zo bang dat ik ongi ga worden. Van die ongi pijntjes in mijn buik. Ik vertrouw mijn eigen lichaam ff niet hoor.