He vanesje, Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Hier bijten we nog even op onze tanden en hopen dat het wachten gaat lukken. Groetjes, Krissa
Gefeliciteerd Vanesje! Super zeg. Zelf heb ik gister nog getest, maar niets. Maar ja, ook geen duivels. Weet niet zeker hoelang mijn cyclus is, omdat het pas de 2e ronde na het verwijderen van spiraaltje is. Heb dus zeker een weekje speling, zeg maar. Ik wacht af..... En de rest, ik duim voor jullie
Die week voor de NOD vind ik ook erg lang duren! Dit is pas onze 2e ronde, hoor. Ik ben alleen zo nieuwsgierig! Haha! En als ik weet dat het niks is, wil ik weer verder met de volgende ronde! Hihi!
Hier nog zo'n ongeduldig iemand. Heb allerlei kwaaltjes en moet nog minimaal 10 dagen wachten. En het liefst wil ik maandag over 3 weken pas testen. Dan hebben we all familie weekendjes achter de rus en heb ik heerlijk vakantie. Dus als het dan zo is kunnen we er ook nog even heerlijk samen van genieten. Maar jah ... de tests roepen mij nu al ivm alle kwaaltjes waarvan ik me dan toch ook wel weer af vraag ... zijn ze er echt of beeld ik het me in. Omdat ik nooit kwaaltjes heb gehad met menstrueren en wel sinds ik met de pil ben gestopt ben ik wel in een dagboekje aan het bijhouden wat ik allemaal voel. Dan kan ik over een tijdje als ik dan nog niet zwagner ben iig zien wat er van de menstruatie is enzo. Succes allemaal met wachten en testen en klussen enzo Groetjes Annemiek
Hallo dames! Hier ga ik ook voor de eerste keer mijn laatste week in tot de test en ik moet zeggen dat ik het spannender vind dan ik vooraf gedacht had. Ik heb er eigenlijk min of meer op gerekend dat het wel een paar maanden zal gaan duren. Maar ik ga net als zovelen opeens alles anders voelen. Gek mens dat ik er ben. Al een dag of 5 aardig wat kramp in mijn (ik gok) baarmoeder en een constante druk op mijn onderbuik. Ik vind mezelf toch wel een nuchter type en verbaas me er nu over dat ik toch gedachtes heb in de trand van "het zou toch best eens zo kunnen zijn". Vreselijk, ik wil mezelf niet voor de gek houden maar hoop stiekem dat deze laatste week snel voorbij gaat. Iedereen succes met wachten op wat ik hoop goed nieuws Liefs Michelle
Ik ken dat.. Ga ook twijfelen, want hou mezelf toch niet voor de gek? De 1e ronde kwam ik die laatste week vrij makkelijk door. Deze keer veel spannender, omdat ik al zowat 2 weken pijnlijke borsten heb. Terwijl ik dat nooit zo heb.... (en ontpillen is het niet, want die slik al lang niet meer) Maar ja, nu dus wachten tot vrijdag!
Balen tamtam! Nu gaan we allebei weer door naar de volgende ronde, nw ronde, nw kansen Veel liefs Melissa
Nou, ik ga ook mee naar de volgende ronde. Had zondag nog rond de middag een berichtje getikt over dat ik niet weet hoelang mijn cyclus is. Ik kan dus treurig mededelen dat ik dat dus wel weet, 30 dagen. Op naar ronde 3 dan maar.
He meiden, ik kom gezellig met jullie meekletsen. Zit ook in de laatste week.... wachten wachten wachten... Gelukkig heb ik deze week een bruiloft, dat geeft lekker afleiding. Wel gek, waar ik vorige 2 maanden steeds van alles dacht te voelen, zo voel ik nu helemaal NIETS. Voel me gewoon blanco zeg maar. Wat ik dan ook weer ga aan zien voor een teken... Hoe neurotisch kun je zijn... hahaha ik spoor echt niet, vind ik zelf
@ liefie dat heb ik dus ook gehad tot aan vandaag. Nu wel steekjes enzo ... Hopelijk zijn het niet de duiveltjes !
Ook ik kom even meepraten. Zit nu ook in de laatste week, maar heb echt geen behoefte of te testen. Sta er nu heel nuchter in. Had ik zelf nooit verwacht. Het komt denk ik ook omdat ik zo druk ben met andere zaken dat ik er net achter kwam dat ik alweer in de laatste week zit! Dit is wel de manier zoals ik het graag wil. Geen gestres en teleurstellingen omdat ik te vroeg zou testen. Mijn man en ik hebben ook de afspraak pas een test te gaan kopen als ik een paar dagen overtijd ben.
@rox Jammer meis! Hopelijk dan in de volgende ronde @ Sannie Succes met het wachten ... Ik ben ook nuchter geweest tot vandaag
Ik moet nog een week wachten en nu pas merk ik hoe ongeduldig ik eigenlijk echt ben. Tis dat ik weet dat het geen zin heeft om te testen, want anders had ik er al 1 gedaan