ben je toch n lieverd Ik weet het echt even allemaal niet hoor. Ben n beetje kribbig vandaag en voel druk op mijn bekken, hoofdpijn, last van mijn benen. dus heb echt het gevoel dat ik ieder moment bezoek ga krijgen. Maar volgens mijn (.)(.) is er nog nix aan de hand die zijn nog steeds pamela anderson en gespannen en heel gevoelig en ik heb nog steeds heeeeeeel veel last van afscheiding. Soms heb ik het gevoel dat mijn menstruatie is begonnen omdat ik dan vanalles voel druppelen. En gisteravond in bed was ik misselijk ale: moest bijna spugen :sick:. Veel last van maagzuur. Heel veel plassen. Darmen van slag. Ik weet echt niet wat ik van mijn lichaam moet denken. Mijn verstand zegt dat het weer niet is gelukt deze keer :thumbdown: maar mijn gevoel wil iets heel anders en mijn verstand en gevoel botsen altijd gigantisch. Pfffffffff wat n ellende. Waar blijft die roze wolk haha
Slopend! En dat je het gevoel hebt dat je ongi gaat worden zegt ook al niets! Ik heb dat ook nooit hoor, dat ik zeker weet dat ik zwanger ben van tevoren zoals je wel eens leest. Dat botst bij mij net zo hard allemaal! Het kan gewoon altijd twee kanten opgaan en er is niets zo erg als onzekerheid he.. Ben je normaal meestal al ongesteld rond deze tijd? Bij mij kan je de klok er namelijk zo ongeveer op gelijk zetten. Ik blijf m'n mail checken hoor! X
Oww Miepke...balen zeg, maar wacht idd toch maar gewoon af of je ongi wordt of niet en zo niet dan maandag nogmaals testen... Hier nog geen ongi te bekennen en wel nog altijd gevoelige borsten en een raar gevoel in onderbuik... Heb de Clearblue test vandaag in huis gehaald...wil aan de ene kant vandaag meteen testen, maar heb me voorgenomen eerst af te wachten of er echt geen ongi komt en dan pas maandag testen.... Zoooo spannend allemaal, zeker omdat mijn gevoel en de verschijnselen mij doen denken dat het raak is....maar goed, je lichaam kan je goed bedonderen heb ik al vaker gelezen...
Spannend allemaal! Ik ben ook 1 dag overtijd! Heb gistermorgen een veeg rozeslijm gehad daarna niks meer gezien. Vanmiddag 1 klein druppeltje lichtbruin. Had mijn ei ook heel laat deze maand dag 23 en zit nu op dag 31. Dus het blijft nog spannend!
vanmorgen getest...helaas negatief.... dus op naar ronde 2 al ben ik ook nog niet ongi en heb ook helemaal geen gevoel dat er iets aan zit te komen....
Jeetje wat een gedoe :S Mijn vriend zei me vandaag dat mijn tepels zijn gegroeid afgelopen dagen :S nu vraag ik me af of dta ook een symptoom is een week voor mijn NOD :S lijkt me sterk... maar het is toch echt zo en ik heb er nooit eerder last van gehad... iemand een idee?
@ elegance, ik weet niet of dat ook een symptoom van pms ofzo kan zijn. Weet wel dat het een zwangerschapssymptoom is! @ all, ik kon me vanmorgen niet bedwingen en heb (veeel te vroeg) een test gedaan. Negatief natuurlijk.. Maar ik sta al twee dagen op met een weeig/misselijk gevoel in mijn buik en heb steeds die steekjes in mijn bm. Vorige week ook bijna hele week hoofdpijn gehad. Pff, neemt mijn lichaam weer een loopje met me?
Heerlijk weekend gehad, nergens last van. Echt haast van overtuigd dat ik zwanger was. Kom vanmiddag thuis en ja hoor daar waren ze ineens. Die verdomde K.. . Ik had het liefst door de grond willen zakken toen ik op de wc zat. ik heb echt gejankt. Ik weet het niet meer. Ik begin echt steeds meer het idee te krijgen dat het voor mij niet meer is weggelegd om zwanger te worden. En die verrekte pendel geloof ik ook al niet meer. Die bleef namelijk tot gisteren volhouden dat ik zwanger was en maandag positief zou testen en in augustus zou bevallen van n meisje. Dag hoop en dag moed. Ik heb er geen zin meer in. Ik geef het op. Ben nu 7 maanden bezig en voorheen hoefde je me maar aan tekijken en ik was al zwanger. Ik zie er echt geen lust meer in.
Mijn menstruatie is ook vandaag uitgebleven en mijn borsten zijn nog altijd gevoelig en dat licht pijnlijke gevoel in m'n onderbuik is er ook nog steeds.... Ik hield het niet langer meer uit.....heb daarnet de test gedaan.... JOEPIEEEEEEEEEEEEEE! \/
Ik weet even niet waar ik met m'n gevoel heen moet. Kan het gewoon nog niet geloven....zo raar.... Ben echt mega blij!
Fnoepie Van harte gefeliciteerd. genieten nu he eindelijk uit onzekere periode. voor de meiden me de rode duivles flink balen. En voor de zwangere van harte De rest nog veel klusplezier Hier weet ik mij nog steeds te bedwingen. Wil eigenlijk de woensdag asl eerste dag doen hahahahaah twee dagen voor NOD. Ik heb wel af en toe een draaierig gevoel en pijnlijke steken in mijn borst en af en toe misselijk. OOk kan ik elek dag naar het toilet voor een groete boodschap, anders eens in de drie. De griep heerst ook, dus ben nog neit echt blij met deze symptomen. Groetjes Gaby
pfff nog geen ongi te bekennen...baal ervan omdat mijn test zat nega was......test dins nog en anders wil ik alaminute ongi worden!
Haha! Kijk ff bij topic: misschien ben ik wel zwanger. We zijn daar met 5 meiden geen ongi/nega test. Balen he!
He bah Miepke..wat een tegenvaller! Tuurlijk ben je nu ff in de put, heel logisch. Maar daar klim je over een paar daagjes wel weer uit hoor, en je raakt echt wel zwanger. Misschien is het wel beter als je er wat minder in gaat geloven. Klinkt misschien gek maar dan neem je vaak net iets meer afstand en dat schijnt toch enigsinds positief te werken. Ik geloof er gewoon nog steeds in hoor! En die pendels...voor jezelf pendelen is best lastig, onbewust kan je de pendel beinvloeden door " wensdenken' Het is beter het een ander te laten doen maar die hebben ook niet altijd gelijk. Ligt net aan het moment dat ze pendelen en er zelf gevoelig voor zijn. Hoop dat je het een beetje los kan laten, komt allemaal goed hoor meis! Dikke kus!