het scheelt dat het een gezellige maand is gaat de tijd misschien ook wat sneller voorbij Hier vanochtend niet getest, dus morgen dan maa. Groetjes gaby
Voor mij nog 4 dagen maar heb stiekem al wel een test gedaan gisteren. Staat in mijn album. Nu test ik toch echt zondag of maandag weer.
meerdere zien hem hoor dus gek ben je niet. Nu is het afwachten of het maandag nog duidelijker is of dat ik ongi word.
heey ik heb ook even naar het testje van kimmeding gekeken en ik zie toch ook een heeeel licht 2e streepje.. ook bij het negatief poeee.. ik moet mezelf echt tegenhouden om een test te gaan halen.. word gek.. haha .. aaaaa!
Spannend Kimmeding! Moesje, ik weet wat je doormaakt...ik heb echt de neiging om die testen te gaan zoeken! (vriend heeft ze verstopt). Maar als ik het doe dan doe ik het met ochtendurine en die is al weg haha
ja haha ik heb ze niet in huis gehaald want ik weet hoe dat gaat maar me vriend heeft me pinpasje meegenomen perongeluk dus ik vind het ook zo lullig om te gaan vragen zodat ik testen kan kopen.. zit hij meteen in de stress en spanning .. en is het dalijk voor niks.. heb wel een paar dingen die ik voel dat ik zeg van: het zou kunnen... maar ik weet ook uit ervaring dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden..
hallo, Dat heb ik nou ook, het gevoe dat het el eens zou kunnen. Maar ja laatst werd ik wakker van de buikpijn, dus ja gaf mij weer het gevoel van nee. Nog twee dagn en dan weet ik weer wat meer. Groetjes Gaby
ja kheb nog helemaal geen dingen gehad dat ik d8 van: o kga ongesteld worden.. en kben ook een beetje grieperig dus dat kan ook of zwanger of gewoon grieperig zijn.. kweet het niet echt te plaatsen haha
hallo, Ik heb bijvoorbeeld vreselijke steken in mijn borst. maar ja heb ik ook wel eens gehad en werd ik ongi. maar ben een beetje verslaafd aan cola light, maar sinds ee paar dagen smaakt het mij niet, maar net wat je zegt ik kan het ook zo graag willen, dat ik het gewoon voorzeer binnenkort weten we meeer Na je NOD is wel zo betrouwbaar. Groetjes Gaby
onee diarree heb ik (gelukkig!) niet.. ben alleen verkouden.. en ben heel misselijk.. beetje last van me longen (maar heb ik altijd met dit weer)
misselijk kan alle kant op. heerts wel griep met overgeven. Ik hoop dat het een andere reden hefet het de test binenkort twee strepen aangeeft groetjes Gaby
Beetje mee zitten lezen en ik ben dus niet de enige die het moeilijk vind om te wachten! Ik heb gisteren via Internet 3 testen besteld waarmee je tot 6 dagen voor je NOD kunt testen, ben benieuwd. Ik ga er volgende week echt wel al ééntje proberen, ik kan gewoon niet wachten. Heb ik de vorige zwangerschap ook gedaan en toen wist ik al bij 3,5 week dat ik zwanger was!
kheb net testen besteld via matcare.. 3 testjes.. komen als het goed is morgen binnen gelukkig ben ik mijn brievenbussleutel kwijt en heeft alleen me mannetje er nog 1