Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hey had al 5x getest, en ben net ongesteld geworden...eindelijk!wat een opluchting!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat kan op zo'n moment echt een opluchting zijn he!? Ben wel blij voor je! Nu kan je weer verder naar je volgende ronde in ieder geval! Toen ik vorige keer 6 dagen overtijd was wilde ik ook liever toch ongi worden, want die onzekerheid is nog vervelender!

3. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Snap je da nou. Mijn vriend vind dat ik de laatste dagen zo opdringerig ben. Ben n beetje TE oversext vindt ie. Nou ja, tis ook nooit goed :) :) :)

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    haha miepke! ja herkenbaar, maar geloof dat hij het allang prima vindt :D

NOG 4 DGN HIER! hoe dichterbij de testdatum hoe meer het onbewust gaat knagen om die test te doen, maar hou me in hoor :rolleyes: "geduld is een schone zaak"...... [-o< O:) :) Succes meiden met wachten! Iemand hier die een beetje gelijk loopt en ook volgende week om en nabij de 17e mag testen? Kunnen we elkaar vervelen met onze verhalen.... :)

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Hummie.
    klopt dit wordt de 4e.. voel me idd net als vorige maand en toen was ik zwanger..helaas vmk..
    maar ik weet ook dat mijn lijf me voor de gek kan houden, maar heb goede hoop.. alleen dat wachten.. heb wel het vermoeden dat ik later een ei heb gehad en dan kan ik niet de 18e maar 21e testen, maar om mijn geduld niet te veel te tarten test ik lekker toch de 18e..whahahaha...spannend he..

die steekjes aan de zijkant in je boobs klinkt positief..had ik ook bij alle zwangerschappen.. nu ook..anders heb ik dat nooit..

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ bruisje, nou dat klinkt dan ook goed bij jou... Jij bent wel een soort van expert na 3 kids! Maarja alleen de test kan uitsluitsel geven, ik probeer NIET meer op mijn lichaam af te gaan hihi... :D laten we hopen op een klein wondertje! laten weten he als je meer weet next week! ;)

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ikke moet ook 17de ongi worden maar ga pas de 20ste testen als ik dat vol hou:D!
    ik moet eigenlijk nog maar 4dagen wachten:D!

liefs snippie

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ snip, goed van je dat je wil wachten, ik weet niet of ik dat kan hoor... Denk dat ik woensdag wel een test ertegenaan gooi en dat de duivels wegblijven tot die tijd.... Nou duimen dat er een wondertje in de maak is! gaan jullie voor een eerste kindje? in welke ronde zitten jullie?

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wij gaan voor ons eerste en zitten in ronde 9.
    en jullie

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ snip, ook 1e kindje, ben in aug. gestopt met pil, daarna eerst menstruatie afgewacht en toen serieus aan de klus. dus nog niet zo lang bezig... Ik voel wel van alles deze ronde, anders dan voorgaande en zat in een soort roes dat het weleens raak kon zijn (had steekjes in boobs vanaf ei, zijkant doet zeer, had woensdag een beetje roze verlies dat ken ik ook niet van voorgaande rondes!) maar vandaag ben ik uit roes gekomen, voel niet meer zo veel.... we zien het wel! tot die tijd geeft geen bloed, moed! :D voel jij iets anders dan anders? liefs humm

11. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey allemaal,
    Ben ook weer de laatste dagen aan het aftellen... :)
    Wou gisteren in het kruidvat een test kopen, want ben eigenlijk wel een beetje ongeduldig, maar ze waren uitverkocht! pfff ben dus wel verplicht om te wachten... hihi

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Spannend meiden! Ben benieuwd! :)

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik voel me ook anders:D!zou het dan in de 9de ronde raak zijn denk ik dan en dan denk ik weer heel snel nee dat kan niet waarom nu plots wel en de afgelope 8 maanden niet.
    we wachten af!
    vandaag had ik zelfs een beetje pijn bij het vrijen nog nooit gehad!
    we wachten af geduld is een schone zaak.

liefs

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Yep, ik wil ergens woensdag of donderdag gaan testen. en ik voel van alles, steekjes achter het schaambeen, in de lies, gevoelige borsten, af en toe misselijk, opgeblazen gevoel en iets meer afscheiding dan normaal...
    Hoezo ik heb geen nagels meer? ;)

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend he allemaal:D

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ nanske, 3 dagen nog tot nod! ben heel benieuwd!

@snippie en Liesben, nou wij kunnen over 5 a 6 dgn testen... Voelde niks vandaag, maar nu heb ik een licht ongi gevoel onderin en ben heel moe (maar dat is ook niet raar) na een drukke werkweek en na mijn schoonmaak woede van vandaag, heb 3x de vloer geschrobt haha, dat heb ik wel vaker op zaterdag hoor, dat zijn geen symptomen! kennen jullie dat een licht ongi gevoel? normaal heb ik dat pas ongeveer 2 dagen voor nod dus dat zou nu maandag zijn.... Volgens mij neemt mijn lijf me gewoon flink in de maling omdat we deze mnd voor het eerst echt goed geklust hebben rondom ei, want het zou te mooi zijn om waar te zijn! zo voor de kerst.... Ach ja!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat ongigevoel heb ik al vanaf een paar dagen na mijn ei...
    Sinds vanmorgen ook steekjes achter het schaambot en in mijn lies.
    Ik hoop ook op een het mooiste kerstkado dat we ons kunnen wensen. Voor alle nog niet zwangeren hier trouwens!
    I'm dreaming of a pink christmas....

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ liesben, o fijn dat jij dat ook hebt! nou ja dat ongi gevoel is niet fijn, maar dat dat wel kan zover voor de nod haha! ;)

heb vanavond een feestje, bah! :( ben moe, en heb geen zin om smoezen te verzinnen over het NIET drinken ve wijntje.... heb al een goede smoes klaarliggen hoor, heb zogenaamd met een vriendin thuis al een wijntje gedronken en aangezien ik moet rijden lijkt het me niet verstandig om er nog meer te nemen... [-X hihi! weer wat anders dan hoofdpijn, want die had ik vd week al gebruikt. 8-[

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik had van de weke ook ongi krampen die zijn nu over gegaan in steekjes en een erg rommelende maag.

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ow, nog een! :D dat stelt me wel gerust dacht: o nee, als die :evil: maar NIET komen :confused: .... maarja dat hoeft dus niet zo te zijn.... We wachten weer rustig af. O:)

Deel Deze Pagina