Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik hoop het maar!anders op naar ronde 10 en weet ik dat de dingen die ik nu voel weer bij ongi horen:S!

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja haha hopen dat het bij een eventuele zwangerschap hoort en dat het bij ons alledrie geen verdraaide duivels symptomen zijn! hebben jullie dat normaal bij ongi ook zover vantevoren dan? of is het bij jullie ook eerder dan voorgaande maanden?

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    het is bij mij ook eerder en nu maar een paar uurtjes geweest.deze maand doet me lichaam erg anders:S

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik moet wel zeggen dat het deze maand anders voelt...Maar ja, wat kan ik er van zeggen? Het is slechts ronde drie...
    Er zijn waarschijnlijk nog 1000 kwaaltjes die kunnen, maar die ik nog niet gehad heb.

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja liesben, dat is zo... maar voorgaande rondes voelden voor mij anders, gelijk aan elkaar zeg maar, en deze maand is wel iets anders dan voorgaande. had ook een beetje rozeverlies week na ei, nog nooit eerder gehad! en mijn boobs voel ik na ei met steekjes en aan zijkant van linkerboob doet het echt zeer.... Of mijn lichaam houdt me vreselijk voor de gek of er groeit iets daarbinnen! ik verwacht niks meer nu ik ongi voel onderin, maar hoop wel stiekem hoor....

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoop doet leven zeggen ze toch? Ik help het je hopen!

7. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik heb ook al last vanaf de eisprong. :x Vervelend he!
    En nu worden de klachten alleen maar erger....ben bang dat ik ongi gan worden. Nog beter gezegd ik weet het bijna wel zeker.

8. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hey!

Ja hier ook eentje die het wachten beu is...

Hebben jullie ook klachten?of beeld ik me die in?...

Groetjes

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb gisteravond (voor het eerst in me leven) getest. NEGATIEF natuurlijk want ik was veel te vroeg. Maar ik kon het niet laten en dacht dan weet ik meteen hoe zoiets moet hahah Erg he :oops: Omdat ik in me eerste ronde zit heb ik geen idee hoe mijn syclus zal verlopen dus dan weet je ook niet wanneer je nou het beste kan testen. Ik ben dus van een 28 dagen syclus uitgegaan en dan zou ik de 17e moeten testen, heb me nu voorgenomen dat als ik een week na de 17e nog niet ongesteld ben geworden dat ik dan pas weer mag testen. Hoop dat ik dat red hahah. De reden dat ik gister al testte was ook omdat ik op dit forum had gelezen dat iemand 7 dagen te vroeg testte maar wel positief en ook met de sensitest die ik ook heb.

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hoi meiden! :D Heb iedere maand na ei wel gevoelige boobs maar deze maand :confused: jeetje, vooral de linker! lijkt wel of ik flink gesport heb gister, zo'n soort spierpijn aan de zijkant vd boobs, en aan de linker voel ik aan de zijkant dat er ook een opgezette klier oid is, een hard iets (wat zo gevoelig js...) Is bij mij toch anders dan voorgaande maanden, had nu na ei eerst een soort steekjes en nu worden ze echt 'harder'.
    @liesben en snippie, is dit herkenbaar? heeft een van jullie dit ook?
    Zucht.... nog 3 dagen. We wachten geduldig af! :) liefs humm

ps gister op feestje is er 2x (bij toeval) gevraagd, "willen jullie nog niet aan de kids? jullie zijn zo gek met kinderen!" hihi... niemand weet wat dat we bezig zijn. En ik wil niks zeggen, eerst ,maar zien hoe lang het duurt! en zei: ach welnee, over een paar jaar misschien. En omdat ik later een verstrooid antwoord gaf zei ook iemand, ben je zwanger ofzo! werd wel een beetje :oops: maar geloof niet dat ze dat doorhadden, praatte maar een beetje door over ditjes en datjes... Normaal vragen ze dat ook wel eens, maar nu je er mee bezig bent lijkt het ineens meer gevraagd te worden.... :rolleyes:

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he balen meis, idd echt even wachten! zie dat jij officieel ook de 17e kan testen, welkom bij het nog 3 dagen wachten clubje! spannend he meis. Hoe was je cyclus voor de pilstop? wie weet gelijk een lucky shot, de 1e ronde. :D

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi meis! spannend 2 dagen nog! ja lees de verhaaltjes maar es van ons... In welke ronde ziten jullie, gaan jullie voor een eerste beeb? Ga je over 2 dagn testen? Wat voel jij iets anders dan anders deze maand? liefs humm

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai Dames.

Hier iemand die nog een week langer moet wachten dan de meeste hier hihi. Misschien helpt t om dat te zien, want dan is 3 dagen toch ineens wel te doen!

Vind de dagen nu echt heel langzaam gaan. Ik kan 24 december testen! Hoop dat ik niet :evil: word. Ten eerste zou t een leuke verrassing zijn voor de kerst (en zit dan in Disneyland parijs) en ten tweede is het niet lekker om :evil: te zijn als we net lekker een paar dagen weg zijn!

Voel tot nu toe nog niks, maar dat is denk ik niet gek...Kun je eigenlijk pas dingen gaan voelen na het innestelen? Of kan het ook ervoor? Lijkt me namelijk zo vroeg...en dan zit t eitje nog niet eens op zn plekkie. Ohja, ben wel heeeel erg moe maar kan ook door het harde werken komen!

Ben gisteren heel even wezen schaatsten op een ijsbaan en ben toen echt keihard gevallen...Ene knie helemaal blauw, groot blauw ei op andere knie, hele pijnlijke armen en een dik wangetje...Hoop niet dat dit kwaad kan voor een eventueel bevrucht eitje?

Maja, we zien wel he...succes met wachten allemaal 8)

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    he balen meis, idd echt even wachten! zie dat jij officieel ook de 17e kan testen, welkom bij het nog 3 dagen wachten clubje! spannend he meis. Hoe was je cyclus voor de pilstop? wie weet gelijk een lucky shot, de 1e ronde.
    Ik weet echt niet meer hoe mijn cyclus was voor de pilstop, heb de pil zo'n 12 jaar geslikt dus is al lang geleden. Ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, werd vanmorgen wel misselijk wakker maar ben ook aan de diaree dus denk een griepje ofzo. Maar ben eigenlijk echt NOOIT ziek, sinds ik met de pil gestpt ben heb ik overal last van hahah. Ik zou het liefst nu weer een test doen maar hoop dat ik kan wachten tot 1 week na de 17e. Misschien ben ik dan al lang ongesteld. We wachten maar af. Heb trouwens al een paar dagen last van lichte krampjes onderin me buik, wat dat nou weer is?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    oeps, had verkeerd berichtje geplaatst dus typt dit eroverheen hihi

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Die borsten, dat herken ik wel ja. Maar dat had ik vorige ronde ook heel erg, en ik voel inderdaad soms wat opgezette klieren.
    Wat nu nieuws is deze ronde is een erg opgeblazen buik, steekjes achter het schaambeen, en vlagen van misselijkheid..
    Gek ding hoor, zo'n lijf.

17. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Heb niet alle pagina's van dit topic gelezen, maar reageer even op de titel.. Volgens mij kan ik volgende week maandag testen (22e) en ik kan nu al niet meer wachten!
    Heb voor de hele week al afleiding gepland, maar toch zijn er van die loze uurtjes dat ik me hier weer helemaal "zwanger ga lezen"...
    Wordt gewoon helemaal gek van mezelf... Sorry, maar dat moest ik hier even kwijt

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    nog 2 dagen hierna, dat schiet lekker op! daarentegen knaagt het steeds meer om naar de test te grijpen! :confused: poe hee, ben zo benieuwd! :D voel gelukkig nog geen :evil: maar wel een beetje een zeurend gevoel onderin met vlaagjes.... En nog veel meer symptomen waarom het wachten er niet makkelijker op wordt :rolleyes: Nou nog even geduldig zijn! [-o<

@liesben, snippie, hoes met jullie meiden? hoe voelen jullie je vandaag?

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    En? :evil: of nog niks te bekennen.... ben benieuwd!

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoop op een disney beeb dan voor je! en ja de een voelt wel wat bij innestelen de ander niet, maar dat is 5 dagen tot ruim een week na je ei, dus dat komt misschien nog....maar vlak na mijn ei had ik bv wat steekjes in de boobs, verder niks. En mocht het eitje bevrucht zijn dan is een val op de ijsbaan nu nog niet zo schadelijk omdat het weefsel vd eileder en baarmoeder wand zo zacht dat dit (waarschijnlijk) nog geen kwaad kan. Nou nog even geduldig afwachten meis, spannend! ;)

Deel Deze Pagina