vind het knap als je kan wachten mochten er geen duivels komen... ik had de vorige maand op nod getest, negatief, en toen kwamen ook gelijk de , Maar voelde ook al 2 dagen voor nod echte zeurende ongipijn, wist al wel dat het eraan kwam...mijn cyclus loopt tot nu toe ieder maand gelijk, dus ik ga er wel woensdag een test tegenaan gooien! (mochten er natuurlijk nog geen zijn) nog 2 daagjes hierna geduldig afwachten liefs humm
eerste beebje! nu al bezig sinds februari... direkt gestart met clomid 100mg.. En jij hummie?en de rest? x
Pffff Ik heb me gistereavond enorm ingehouden om niet te testen. Ik was gisterenmidda/avond misselijk. En weer die steekjes in mijn buik. Verder goed. Ik moet vanavond werken, morgen overdag moet ik kadootjes kopen en kaarten schrijven, morgenavond verjaardag. En dan woensdag misschien een testje? Maar als ik heel sterk ben dan stel ik het misschien wel uit tot het weekend.
hier nog steeds het zelfde!moeilijk hoor niet testen! ik werd van morgen wakker met soort zeurende pijn in me rechter lies. en heb nog steeds steekjes en een rommelende buik!en me tepels zijn gevoelig!het blijft dus spannend
ik ga ook woensdag testen. zooooo benieuwd! misselijk? steekjes? ga zo door liesben! we houden de spanning erin haha... liefs humm
goed snippie, klinkt goed! spannend meid! ik heb ook zeurend gevoel in linkerlies, maar geen ongigevoel... steekjes, boobs gevoelig enz enz.... duimen dat we met zijn allen een dikke posi test hebben deze week! [-o< we wachten nog heel even geduldig af. liefs
jeetje spannend hoor! Al die dinen voelen enzo! hahah ik voel niets..mn eitje ook niet..ik heb geen idee dus! Nou heb ik ook nooit ongi-klachten... geen buikpijn ofzo van te voren.. haha Dus nja...geen idee!
ik ebn heel dom geweest:S!ik heb al getest en natuurlijk negatief!maar geen bloed geeft moed en heb natuurlijk ook nog niet mijn NOD
Al die dingen voelen voelt hier soms als een nadeel. Ik heb soms het idee dat ik het me allemaal maar inbeeld. Zodra je ook maar iets voelt, google je jezelf meteen zwanger, want ooit was er wel eens iemand die toen zwanger bleek te zijn....Nooit gedacht dat ik zo zou zijn, maar intussen weet ik wel beter. Dus ik probeer me nu niet te forcussen en rustig af te wachten. Wat dus niet lukt.... *neemt weer plaats op het wachtbankje*
Foei snippie! wachten tot je nod hoor de volgende test. meid, dit zegt nog niks. Nou nog even geduldig zijn. ik weet hoe het voelt, probeer me hier ontzettend te beheersen haha! succes meid, ga je donderdag weer een test doen?
weet wat je bedoeld, er is altijd wel een symptoom waardoor je denkt het is raak! alleen een test kan helaas uitwijzen hoe of wat, je lichaam kan ontzettend valsspelen helaas.... Maar die symptomen geven mij wel hoop! idd ik neem ook weer plaats op het wachtbankje en probeer stil te zitten! moeilijk hoor ... haha
Pfff ik zit hier ook af te tellen hoor. Moet me echt inhouden om niet te testen.... Normaal moet ik vandaag ongi worden, tenminste als mijn cyclus is zoals de voorbije 2 maanden, op 28 dagen dus. Ik zou morgen kunnen testen, maar iets in mij zegt me dat ik vandaag toch wel ongi ga worden... Wat wel raar is want normaal sta ik ongi op, komen ze snachts door, maar nu nog niets.. Ik word er gek van! Maar goed, nog even afwachten. Misschien dat ik dan woensdag test.... Liefs Nanske