zo dr is weer n hoop bijgekletst de afgelopen dagen. Ben n paar dagen niet op forum geweest en meteen loop ik achter. Nou ja, ik zit voorlopig weer op t wachtbankje denk ik. Ga nog wel ff door met klussen want STEL dat mn ei later komt..............
Liesben, lekker herkenbaar en mooi geformuleerd 'jezelf zwanger google-en'! haha, blij dat ik niet de enige oen ben die hier steeds weer intrapt! Ben op het moment vrij en druk mijn huis aan het poetsen om er maar niet steeds bij stil te staan dat ik een dezer dagen ongesteld zou moeten worden. Wil op zijn vroegst pas woensdagavond testen, anders vrijdag. Maar vrees dat het niet nodig zal zijn... pfff, spannend...!
ja overtijd als ik uitga van een cyclus van 31 dagen, maar geen idee hoe regelmatig ik ben, zou ook zomaar weer 33 dagen kunnen zijn of nog meer.... Jij mag over twee dagen testen zie ik... Wat denk je?
denk dat ik niet zwanger ben! officieel is mijn NOD donderdag pas hoor dus dat klopt niet helemaal.ik zou het over 2dagen mogen proberen. maar heb me niet in kunnen houden.kijk maar in mijn album:S! heb wel allemaal kwaaltjes maar jah waarom zou het in ronde 9 wel raak zijn
Grappig dat we én tegelijk mogen testen én ook nog is allebei naar disney gaan! Hopelijk voor jou een leuk kerstkado of een nieuwjaarsverrassing! Zit jij de dagen ook zo af te tellen?
denk dat je dat andere meisje bedoeld. ben gewoon thuis met kerst en hopelijk weet ik dan allang meer haha..
en nog geen ? spannend meis! laten weten he als je getest hebt! pff nog maar 1 dag hierna voor mij, schiet lekker op! liefs
Grappig dat we én tegelijk mogen testen én ook nog is allebei naar disney gaan! Hopelijk voor jou een leuk kerstkado of een nieuwjaarsverrassing! Zit jij de dagen ook zo af te tellen?
Jaa toevallig zeg Is een verrassing voor mn vriend, disney Ik tel ze nog niet heel bewust af eigenlijk, al houd ik mijn banner wel in de gaten hoor! Gelukkig gaan de dagen best hard voorbij ivm drukte met vanalles, dus das wel fijn maar t blijft spannend!
Pffff, zwangerschapsdementie? heb ik ook last van. Vanmiddag boodschappen gedaan, en bij terugkomst bleek ik de deur niet op slot te hebben gedaan Verder alles kalm hier. Wel sinds vanmiddag een licht ongi-gevoel Maar...ook vrij veel witte dikkige afscheiding (ergens heel charmant omschreven als yoghurt). Ik kijk wel wanneer ik ga testen. Misschien woensdagmiddag, anders het weekend (mits ik niet ongesteld ben geworden natuurlijk). Ik durf niet zo goed geloof ik
Ik heb gisteren getest! Had een test gaan halen met de bedoeling van deze week een testje te wagen, maar toen vriendlief zei van "allé kom, we doen hem nu", was er geen houden meer aan... Natuurlijk was het al avond, na een paar minuten gewacht te hebben verscheen er niet direkt iets, dus ben ik maar aan de afwas begonnen. Maar met de test in mijn zicht . Zodat ik af en toe kon spieken... hihi. En ja hoor, na een 10 à 15 minuutjes verscheen er een heel licht streepje! Nu ja, ben eigenlijk niet echt zeker, hoor. Omdat er op de bijsluiter van de test stond dat wanneer er binnen de 30 min een streepje verschijnt de test positief is, maar wanneer later dan 30 min niet. Aangezien het ook maar een heel licht streepje is.... Ik twijfel, dus we hebben besloten om vrijdag nog eens een test te doen... Mijn ongi is in elk geval nergens te bespeuren... Ik hou jullie wel verder op de hoogte! Liefs Nanske.
WAAAHH zwanger, huh. Niet echt verwacht maar wel leuk! Durf het nog niet te geloven, ga vanmiddag maar een andere test kopen voor de zekerheid!
O nanske spannend meid! ze zeggen een streep is een streep, dus! nou gauw laten weten of het echt is! alvast een beetje gefeliciteerd dan meid.