Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hier een negatieve test gedaan vanochtend, dipstick van matcare.. 1 dag eerder gedaan omdat ik vanochtend lichbruin verlies had, tja 1 plus 1 = 2 dus op naar de volgende ronde helaas.... :(

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohhh balen!maar wacht nou eerst even tot het doorzet.
    in iedergeval veel sterkte

3. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Balen Hummie, maar inderdaad, wacht nog maar even tot het echt doorzet hé, het kan nog altijd...
    Ik duim alvast!

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    dank jullie meiden voor de lieve woorden!

nee, ga er echt vanuit dat dit doorzet, zo begint mijn ongi altijd. Het moet wel heel raar lopen wil ik nu wel zwanger zijn na een nega test en lichtbruin verlies... maar wel lief dat jullie nog die opbeurende woorden geven! @ snippie, hoe voel jij je meid? ben benieuwd! ga je morgen een test ertegenaan gooien?

liefs humm

5. Maia

Maia Niet meer actief

balen hummie.

ik kom de laatste week steeds moeilijker door.
    voor het eerst in de 5 maanden dat we nu bezig zijn m'n ei gevoeld vorige week en ik heb nu krampjes in m'n buik en last van m'n onderrug heel erg licht en dan ga je hier lezen en dan lees je dat het met innesteling te maken zou kunnen hebben (ook gewoon omdat de ongi echt nog niet zou kunnen komen volgens mij) en dan ga je jezelf toch zenuwachtig zitten maken :)

Ik denk dat ik hier maar niet meer ga komen hihi (kan ik toch niet laten).

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    yep, had ik ook allemaal (symptomen van mij staan hier wel ergens) ook deze mnd voor het eerst echt hoopgevend... Maarja zo zie je maar weer hoe stom je lichaam kan reageren in mijn geval! hoop voor jou dat het wel raak is meid!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik heb nog steeds hier en daar steekjes ,misselijk,last avn me tepels en borsten en rommelende mag en ligt last van me onder rus.maar al die sympthomen kunnen ook naarderende ongi zijn.zeker weten doe je pas als je ongi weg blijft en positief test en zo ver zou ik denk niet komen.
    ik ga op zijn vroegs donderdag testen en anders zaterdag

8. Maia

Maia Niet meer actief

dank je hummie :)
    Mocht m'n :evil: komen dan baal ik natuurlijk wel maar dan ben ik wel blij dat ik in elk geval een ovulatie heb want ik begon er aan te twijfelen :)

9. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ha meiden, Hier ook nog ff wachten, ik kan pas de 27ste testen( toch?) ... :S
    k Heb een zeur-buik en gevoelige boobs, af en toe een beetje misselijk, maar :evil: is pas op de 26ste...
    Herkennen jullie dit?
    Groetjes en succes voor iedereen

10. Maia

Maia Niet meer actief

volgens mij idd op de 27e testen dan :)

We lopen dan nu gelijk trouwens, mijn :evil: moeten ook op de 26e komen volgens mij dus... spannend he!

11. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    :) Bedankt voor je antwoord Maia! Echt moeilijk want het is allemaal zo vaag wat je voelt. Ff een domme vraag, hoe zit het dan met klussen,maakt dat niet uit?

12. Maia

Maia Niet meer actief

het is allemaal ontzettend vaag inderdaad :D

hoe bedoel je hoe zit het met klussen? Volgens mij maakt dat nu niets meer uit.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Proficiat meid! :D

14. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey iedereen,

Ik heb vanmiddag dan toch maar nog een test gedaan en ja hoor, dik positief!
    Ik kan het niet geloven, ben zwanger!
    Heb naar de HA gebeld en mag vanavond nog langskomen voor mijn bloed te laten trekken...
    Ongeloofelijk....

15. Maia

Maia Niet meer actief

gefeliciteerd Nanske!

16. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Nanske en mvk: GEFELICITEERD! :D Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Geniet er van!

Hier nog geen spoortje van ongesteldheid, wel de afgelopen dagen zo nu en dan minimale bruine afscheiding. Verder veel slapen, onrustige benen (maar heb ik sowieso wel vaak), pukkels (helaas, maar heb dit, wederom helaas, wel vaker als ik ongesteld moet worden), soms zere rug (nu niet), had gevoelige tepels, maar nu al een paar dagen niet meer. Meest bijzondere verschijnsel van de afgelopen week is dat ik moeilijker naar het toilet kan :oops: , anders nooit last van.

Heb koorts gehad rond mijn eisprong, dus denk (dacht) eigenlijk dat alle zaadjes die hitte nooit hebben kunnen overleven. Was die week ook nog eens zonder vriendjelief op vakantie. De afgelopen maanden zoveel symptomen gehad die iedere keer nergens op sloegen (lees: niet door een zwangerschap waren veroorzaakt) dat ik nergens meer op reken. Dat ik nu bijna niets voel maakt me alleen maar achterdochtig.

Morgenavond testen....

Heb nog meer woensdag=testdag voorbij zien komen, met zijn allen duimen!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als ik nu eens goed naar mijn borsten kijk, zijn ze niet groter (helaas ;) ) maar heb ik wel het idee dat mijn tepelhoven anders van vorm zijn en meer bultjes hebben. (Jaja, ik weet het, maar ik moet toch iets doen om de tijd te verdrijven....)
    Verder nog steeds wat lichte misselijkheid in vlagen. Heel gek, maar ik kan wel alles eten, maar toch dat misselijke gevoel. Verder een wat onrustige buik, steekjes onderin en een licht ongesteldheidsgevoel.
    En mijn buik is opgezet, dat is een ding dat zeker is.
    En dan hebben we nog de dikke, witte afscheiding, meer dan ik normaal heb.

Ik heb even gedacht dat ik vanavond als mijn lief thuis kwam wilde testen. Maar we moeten meteen door naar een etentje van mijn schoonzus.
    Als ik negatief test heb ik de pest in, en heb ik meteen geen leuke avond.
    En haar familie is er ook, dus als ik positief test dan moet ik mijn mond houden. (dat moet ik dan eigenlijk sowieso, maar ik denk niet dat ik dat tegen de familie erg lang volhou :rolleyes: )

18. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Ik kom ook ff meekletsen hier!

Gisteren kon ik het niet laten om ff een testje te doen, veel te vroeg natuurlijk maar jah........... negatief natuurlijk!
    Ik ga op kerstavond, als ik niet ongi ben geworden pas nog een keertje proberen (hoop ik hihihi)
    OOOhhh het lijkt me toch zo geweldig om met de kerst dit geweldige bericht te krijgen!

Voor alle positieve testers...ONTZETTEND gefeliciteerd!

en wachten maar weer.............

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ nanske: wouw! Proficiat! Wat fijn voor jou en je mannetje! :)
    Geniet ervan!
    Mooi vervroegd kerstkadootje hoor! :)

@ Ster: ik ga ook op kerstavond testen :) Als ik dat vol houdt tenminste en niet stiekem eerder een testje doe. ;)

@ Engeltje: Wat betreft dat moeilijk naar de wc kunnen..Dat heb ik de laatste paar dagen ook! Heb ik ook nooit last van maar pf..niet fijn nu zeg! :S
    En pukkels, ja die krijg ik ook altijd rondom mn ongi... en helaas, heb ik dr ook weer 1 ontdekt...
    Ik weet 't niet allemaal! Afwachten.....

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hee dames.

Ook ik veel te vroeg een test gedaan, kon t niet laten...Ook (heel logisch) dik negatief!

Verder heb ik echt veel meer last van dikke (idd yoghurt-achtig) afschieding. Normaal wordt dat minder na mn eisprong tot aan mn ongi, nu dus niet. Kan dit echt wat betekenen of hoeft dat niet?

En toen ik net voor t testen wat urine in een potje deed zag ik dat dit troebel was, maar dat had ik vorige maand volgens mij ook en was toen echt niet zwanger.

Ennn, als ik mn tanden poets dan gaat mn tandvlees ineens bloeden. Gister avond een beetje en vanmorgen best veel.

Wat me ook opvalt is dat ik meer trek heb. Heel irri haha. Maja...Dit zijn wel andere dingen dan ik vorige maand had.

Kusss

Deel Deze Pagina