vervelend he dames dat wachten! hopelijk hebben we allemaal snel duidleijkeheid en testen we positief
Ik kan over 2 dagen testen, heb vandaag al uit nieuwsgierigheid een testje gedaan maar helaas negatief... Mag er ook niet teveel van verwachten aangezien het pas de 1e ronde is maar stiekem hoop ik er wel op... mag nu pas vrijdag een test doen van mezelf, mocht ik natuurlijk niet ongesteld zijn geworden!
Echt erg, betrap mezelf er steeds op of ik hier dingen kan vinden waardoor de kans groter lijkt dat ik zwanger misschien wel zwanger ben. Zou willen dat ik iets merkte hihi. Maja wie niet he...
Weet je precies wanneer je eisprong was of zou het ook kunnen dat je nod later is? Misschien dan over een paar dagen nog ns proberen als je kan wachten hihi
ik had me banner op 28 dagen gezet heb ik mischien te broeg getest maar heb al een week lang een ongigevoel had het altijd 1 dag van tevoren maar nu al een week
Ik hoef niet meer te testen, ben vandaag ongi geworden. Was ook pas onze 1e ronde! Nu dus weer uitkijken naar ronde 2!
Dat ongi gevoel kan ook een zw-symptoom zijn, dus ik zou echt nog even 2 dagen wachten en dan opnieuw testen! Stel dat je cyclus 30 dagen was dan ben je 2 dagen te vroeg geweest met testen! Duim voor je @gelukkig: Succes in de volgende ronde!
Hihi ik had eerder gezegd dat ik na de negatieve test, ja ik weet het veel te vroeg gedaan, zou wachten tot kerstavond. Toen ik dat schreef had ik denk ik een moment van verstandsverbijstering hahahahahihi dat lukt me noooooooooiiiiiiitttt! Ben zoooooo zenuwachtig! Voel aldoor vanalles en toch ook weer niks.......haha snappen jullie het nog?
Jeetje wat spannend allemaal, ben nieuw hier. Laatste week (2 weekjes) aparte kwaaltjes, buikpijntjes, krampjes e.d. Nu wacht ik dus ook netjes tot ik een test kan doen. Wat is trouwens een betrouwbare test? Spannend hoor!
Ben ook vrij nieuw hier... Vanochtend kon ik me toch niet bedwingen.. Heb een test gedaan (kruidvat) Helaas negatief Maar ja, morgen pas mijn NOD dus we blijven positief!
ik weet het echt niet meer.ik weet eigenlijk voor99%zeker dat me ongi vanaacht of morgen komt.heb nog steeds de zelfde kwaaltjes maar heb nu ook een zwaar ongi gevoel! en veel wi vloed.dus op na de volgende ronde!
Meid, even afwachten, geen bloed geeft moed! Hier geen ongikrampen en geen ongi na bruin verlies van gister ochtend.... maar heb wel vaker een aaloopdag met me ongi dus zal morgen wel komen. stomme devils willen niet doorzetten! kan ook niet door naar nwe ronde zo, dus nog even wachten tot de dijken doorbreken!