Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Oke..kom ik dan even met mijn twijfels he.. twee dagen geleden ontzettende krampen in mijn buik.. nu af en toe een heel klein veegje rozig/ bruinig.. maar het zet (nog) niet door. Mijn cyclus kun je hieronder aflezen, 35 dagen duurde de langste.. kan ik technisch gezien -na die veegjes- toch nog zwanger zijn of is alle hoop al vervlogen?

2. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Haha Snippie, we zitten met dezelfde zenuwen :) alleen jij hebt nog echt helemaal niks gezien?

3. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Vandaag dag 35.... ....net als Mus. Cycli na ontpillen waren 33 en 31. Gister negatief getest, :cry: flink balen en was overtuigd dat ik vandaag wel ongesteld zou zijn. Maar nog absoluut niet dus. Afwachten....

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Balen liesben, bah, bah en nog eens bah! :cry:

gaan we samen door naar een nwe ronde! 2009 wordt ons jaar! :D

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej dames bij mij nog steeds niks te bekennen!
    poeh zeg vervelend hoor dat wachten laat ze nou maar gewoon komen.
    ben altijd regelmatig en normaal was ik het nu allang geweest!maarjah we wcahten het geduldig af

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hummie wat vervelend zeg:S!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jij ook balen meid...((knuff))
    Ja, we lopen gelijk! Ik weet dus ook wat jij rond oud en nieuw gaat doen ;)
    Ik baal enorm, maar ja. Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch?

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat klopt niet hoor, je NOD is de dag waarop je ongi moet worden maar het dus uitendelijk hopelijk niet wordt...Het is niet de dag erna

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ooh oke oeps:D!
    dan is vandaag me NOD:D! want ben nog steeds niet ongi:D!maar wat nog niet is kan nog steeds komen.
    ook al ben ik normaal erg stipt!altijd over dag!maarjah kan plots veranderen ik hoor namelijk ook van mensen die 2jaar regelmatig zijn en dan plots onregelmatig.
    we wcahten af wat morgen gaat brengen

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Zeker weten! ben helemaal klaar voor een nieuwe ronde! kan niet wachten tot de :evil: weg zijn en alle kansen weer open liggen voor een nieuwe beeb ronde! :D Ja oud en nieuw is klus- time voor ons en jullie haha... ik net na oud en nieuw me ei, dus heb me voorgenomen om met kerst en oud en nieuw lekker even gezellig met de fam. en vriendinnen aan de wijn, heerlijk even geen frustraties over een eisprong, wel of niet zwanger, even helemaal NIKS! :) Meid we gaan helemaal voor 2009, dan gaan wij zwangeren! [-o< fijne feestdagen!

@snippie, spannend meid, voel je ook nog geen naderende :evil: ga je morgen een test doen? laten weten he?

liefs humm

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoi dames hier zijn ze toch gekomen gisteren om half 12.het is zeker niet veel maar ze zijn er wel.
    maar 2009 word ons en jullie jaar dames:D!

en voor de gene die nog moeten testen,
    me duimen draaien door hoor!
    ik ga nu lekker aan het werk;)!
    en nee baal niet zo omdat ik het aan zag komen.

fijne dag allemaal!

12. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Nou ik zit nu ook officieel in mijn laatste week. Dus weer wachten en wachten en wachten. Gelukkig komen er n paar hele drukke dagen aan dus gaat de tijd sneller.

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ snip, jammer hoor meis, gelukkig voelde je het aankomen, maar toch balen als het doorbreekt, weet het! :cry: Ik heb de nieuwe ovu testen alweer in huis. Ben kaar voor een nwe ronde! ;)

Maarrrrrrr, nu gaan we vrolijk door naar 2009, wordt ons jaar meiden! :D

Liefs humm

14. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    weer een negatieve test... :(

Maarrr, heb ook wel zin in biefstuk en wijn met de kerst! We gaan toostend het nieuwe jaar in, dus kom maar op met die ongesteldheid!

15. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    De :evil: :evil: zijn hier ook gekomen. Het is ook niet veel (net als bij Snip blijkbaar) maar dit is niet meer te ontkennen, het is echt rood nu.. Beetje balen blijft het altijd, vooral als je al niet zo lekker in je vel zit :( . Had gister zelfs nog een testje gedaan.. maar ja! Nu maar hopen dat het doorzet zodat we aan de nieuwe ronde kunnen beginnen!

16. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Ik ben dit keer uitermate rustig. Nog geen test neigingen. Ik heb het 'graag willen' naast me neergelegd want ik werd gek van mezelf. Het komt zoals het komt! Ik voelde menstru-krampen al een beetje dus ik ga er niet van uit dat het deze ronde raak is. Dus met kerst gewoon een wijntje en met oud en nieuw gewoon aan de champie ;)

17. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Geef je ook cursussen? Wil dolgraag leren hoe je dat doet! haha

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha dat van die cursussen is wel een hele goeie hihi.

Kheb een test in huis liggen die je 4 dagen voor nod kan doen, heb nu veel moeite om me in te houden. Ik kan officieel de 24e pas testen, maar met die test dus 4 dagen eerder en deze dag is bijna om...helllupppppp...

haha, gaat in ieder geval wel beter dan vorige maand. Toen heb ik teveel testen verspeeld en ook nog s voor niks, dom dom dom. Maar ja, nu voel ik me al heel anders dan vorige maand...ondanks dat dit de echte eerste ronde is! Vorige maand hebben we nog niet onze best gedaan.

We zien wel...nu eerst t wachten zien vol te houden :p

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jammer snippie, jij ook een roze 2009 vast toegewenst dus ;)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vanmmorgen een testje van sensitest gedaan die je 4 dagen voor je nod kan doen. Die was negatief.

Ik deed t omdat ik dacht dat ik dan misschien minder telleurgesteld ben als ik over 4 dagen negatief test, maar eigenlijk voel ik me nu al meer telleurgesteld dan ik dacht...ach ja. Denk dat t komt omdat ik toch stiekem hoopte dat ik wel een streepje zou zien. Maar dan nog had t niks gezegd. Alleen heb ik nu t gevoel dat ik dus sowieso niet zwanger ben. Zo'n test kan je toch niet voor niks al 4 dagen eerder doen?

Iemand misschien ervaring met die testen van sensitest? Ik heb ook de ovutesten en die bevallen me goed, kreeg er 3 zwangerschapstesten bij.

Voelde vannacht weer steeds steekjes net boven mn schaambot en voelde net tijdens douchen de hele tijd prikjes achter mn navel. Ben ook steeds moeier...maja dat kan altijd van alles zijn haha.

Nog even wachten maar...

Deel Deze Pagina