Ik heb gisteren ook getest, ook te vroeg maar ik wilde gewoon even zekerheid voor dat moment, dus dat voelde goed. Ik heb gisteren ook gewoon lekker een wijntje gehad en carpaccio gegeten. We zullen allemaal wel zien. (had ik dat niet gedaan dan had ook iedereen geweten hoe ver het was en daar zat ik niet op te wachten!) Ik wacht nu gewoon oudjaarsdag af en dan zien we het wel!
Ach een wijntje is niets mis mee hoor! Kan echt geen kwaad om nu een drankje te nemen, als je maar niet de hele fles wegwerkt Succes met nog een paar daagjes wachten..
ik heb al een boel testen gedaan maar allemaal helaas negatief. zit er dus niet in deze maand :'( alhoewel de eerste een twijfeluitslag heeft maar het is er niet donkerder op geworden dus helaas
omdat ik me voorgenomen had deze maand erg rustig te blijven en niet te focussen op zwanger worden meot ik zeggen dat ik er rustig ben. We konden deze maand weer niet klussen door die vervelende schimmel me mannetje had veel pijn. Dus zaterdag voor het laatst geklust en ik denk di me ei. Dus me ongie zal wel komen. Heb me ook gisteren lekker laten gaan veel gedronken moest alles vh afgelopen jaar ff kwijt.
Nou hier is nog niks te bekennen! Gelukkig.. Ik denk dat ik morgen even naar de kruidvat ga wat testjes zoeken en in huis halen.. en dan zie ik wel wanneer ik ze doe.. moet zeggen dat t met deze drukke dagen redelijk goed is vol te houden.. en dat t gevoel van "misschien ben ik wel zwanger" echt heeerlijk is soms.. echt een binnenpretje Ik wacht dus nog even braaf af en hoop dat mn lichaam me niet voor de gek houdt.. want tot nu toe heb ik zoveel kwaaltjes die erop wijzen! Dus wij wachten braaafff af.. en duimen als gekken hier!
Hier op de 24e ook een cadeautje gekregen toen ik in disney was...ongi geworden. Dacht t al wel, omdat ik de bekende hoofdpijn had en de 23e zakte mn temp ineens. Op naar 2009, maar heb op de een of andere manier het gevoel dat het nog een hele poos kan duren.. Hoop dat gevoel niet klopt... Liefs en succes met wachten voor de gene die nog niet ongi zijn!
Ja, ja, Die laatste week is het ergst. Elk krampje in je buik voel je en zeker op momenten dat je niet bezig bent. Ik probeer mijzelf bezig te houden maar met al deze vrije dagen vind ik het wel erg lastig. Ik denk dat ik toch maar een paar dagen voor nod ga testen.
Ik probeer me zoveel mogelijk niet aan te denken ,maar geloof me dit lukt voor geen meter ! Ik krijg meestal echt van die zenuwachtige / vlinder kriebels in m'n buik . Maar ja ...daar kan ik ook geen wijs uit , want het is nog steeds niet raak geweest En elke keer zeg ik tegen mezelf van de volgende maand niet meer zo mee bezig zijn , en dat gaat dan goed totdat het de laatste week is , dan branden die testen echt in m'n handen .
He pampaplio, vervelend zeg! Hopelijk meer geluk voor je in 2009! Die laatste dagen zijn echt verschrikkelijk zeg... Het is vandaag 14 dagen na mijn eisprong en kan me bijna niet bedwingen! Niet aan denken is onmogelijk
Dat had en heb ik ook hoor! Nog steeds zit er een stemmetje in mn hoofd van "misschien, t was niet veel.. misschien is t straks over, misschien ben je toch zwanger" Word er gek van! Geduld is een schone zake gewoon genieten van oud en nieuw en alles eromheen.. die testdag of je komen vanzelf
Ik zit weer ruim een week voor nod! wie nog meer half januari? Merk dat ik er deze ronde zoveel minder mee bezig ben dan vorige rondes, bij elk symptoompje denk ik nu, ach raar lichaam dat doe je elke maand dus ik ga er niet meer op af! niet meer op mijn lichaam! Het enige wat ik nu nog geloof is een dikke vette positieve test. liefs humm
Ik kan het weekend testen ik voel ook vanalles maar denk dat mijn lijf mij voor de gek houd. Dat zeg ik heeeeeeeeeeeeeel vaak tegen mezelf. Zou het liefst nu al testen.... Succes allemaal met wachten ! Froukje
succes met wachten stresskippetje! hoe dichter bij nod, hoe meer het gaat knagen he? probeer je geduld te bewaren meid! En idd niet al te positief zijn bij symptomen helpt ook.... Maarja dat is af en toe moeilijk.... Nou laten we duimen op een september beebje!
Hier nog een... Nog 9 dagen. Mijn enige goede voornemen voor dit jaar: Ik ga gewoon niks voelen voor mijn NOD En als ik ook maar heel even denk: hmmm...zou het, dan zeg ik meteen tegen mezelf: Meid, dat heb je eerder gedacht en dat bleek toen ook niks te zijn. En, mocht je al zwanger zijn, je KAN nog niet eens wat voelen. Kijken of het helpt 8)
Hallo allemaal!, Ik kan ook bijna gaan testen! erg spannend allemaal. Heb van sensitest de extra sensitive test gekocht en hoop hiermee eerder het resultaat te zien! kan tot 6 dagen eerder... maar of het ook echt werkt? heeft iemand hier ervaringen mee?
@liesben, hoi liesben daar zitten we weer week voor nod haha... dat is nou ook precies mijn voornemen, ik ga niks meer bij voorbaat voelen voor nod, het enige wat telt is een posi test @wendy, weet niet hoe gevoelig ze zijn maar 6 dgn is erg vroeg hoor, zou wachten als ik jou was tot iig 3 dgn voor nod. want je hcg is pas op niveau vlak voor je nod, en zelfs dat verschilt per zwangerschap per persoon... sommige testen pas een week of zelfs 2 weken na nod positief. Misschien kun je kijken bij het onderdeel zwanger en ovulatietesten, daar staat heel veel info over testen hoop en duim voor je meid dat het raak is (ook voor de rest en mij natuurlijk hihi...)
Zo leuk om te lezen dat we toch echt bijna allemaal hetzelfde zijn! Ik dacht bijna dat ik de enige ongeduldige was Ik zou morgen ongesteld moeten worden...maar hoop natuurlijk hard dat dit niet het geval is. Maar ook ik heb al twee vroege testen gedaan...die beide onwijs negatief waren...zelfs ik kon me geen streepje aanpraten Maar lees hier ook dat dat eigenlijk nog niks hoeft te betekenen. Dus...hoop stiekem nog dat de ongesteldheid wegblijft! Succes allemaal groetjes eertje
hoi eertje, spannend meid! jij zit er al lekker dichtbij! nu maar hopen dat die verrekte wegblijft! hou ons op de hoogte hier! wanneer gooi je er weer een test tegenaan? Misschien verstandig om er dan even een dag tussen te laten en overmorgen weer met ochtendurine een test te doen ivm met evt hcg gehalte.... Ik duim voor je meis.... Moet je natuurlijk volgende wk ook voor mij duimen hihi...