Ja ik merk ook dat ik nu toch met een raar gevoel naar de wc ga Nooit verwacht dat ik me zo mee zou laten slepen! Ja ik heb vandaag twee testen van cleurblue gehaald....maar denk ook wel dat het misschien het slimst is om pas overmorgen te testen. Maarja Eerst maar even kijken of er geen voorbij komt! En ik duim zeker voor je! Hoelang ben jij nu bezig? groetjes eertje
vandaag 5 dagen voor NOD getest met extra sensitive... helaas negatief. Maar we blijven hopen dat er geen voorbij komt!
Meid, hoe is het vandaag? geen naderende ongi hoop ik ? Wij zijn in augustus gestopt met de pil, eerst ongi afgewacht en zijn vanaf september echt bezig voor een kindje. Heb een nette cyclus van elke mnd 30 dgn, dus daar ben ik al erg blij mee. En mbv ovu testen weet ik nu ook dat ik een eisprong op ongeveer dag 16 a 17 van mijn cyclus hebt... dus weer afwachten deze mnd Meer dan goed klussen kunnen we niet doen he haha... En jullie? liefs humm
hoi wendy, Ik weet dat geduldig zijn moeilijk is, maar bewaar even een test tot je wat verder bent. Overmorgen geeft al een duidelijker beeld en natuurlijk het beste is wachten tot je nod, maarja weet uit ervaring dat dat moeilijk is Ik heb er iig wel van geleerd om niet te vroeg te testen. Het is ten eerste zonde van het geld, want vaak test je toch negatief en ten tweede heb je een onrealistisch beeld want het kan best wel positief zijn, dus meid even afwachten nog! duim voor je.
Hoi Hummie, So far so good...maar durf nergens op te hopen. Ik ben in september gestopt met de pil, maar hebben vanwege de vakantie gewacht tot november met het echt te proberen. Maar vorige maand maakte ik achteraf gezien niet veel kans. Mijn cyclus is vrij netjes, zo`n 28/29 dagen...maar kwam er deze maand achter dat mijn eisprong zo rond dag 15/16 is. Dus de maand daarvoor waren we denk ik te vroeg....plus veelste moe Dus hebben toen niet echt veel moeite gedaan! Deze maand beter geklust....maar las ergens op het forum....dat zelfs als je het op het goede moment doet je alsnog maar 20 % kans maakt per maand. Ik hoopte stiekem dat daar ook iedereen bij zat die maar beetje aanklust Maar dat schijnt dus niet het geval te zijn. Na hopelijk hou ik het vol om pas morgen te testen Jij ook succes he! groetjes eertje
Bij mij is de zelfbescherming in werking getreden.... Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben... ben op zoek naar symptomen die dit voor mij bevestigen en ook die kan ik vinden. Dus daar richt ik me op. Ga zo maar libresse halen Froukje
Deze week is altijd spannend... Gister heel de dag krampjes gehad en als ik nu naar toilet ga, denk ik dat de duiveltjes weer in aantocht zijn... Maar je weet het nooit... Ik blijf hopen!
Hoi Hummie, Dank je wel voor je reactie, ik ga nu ook maar afwachten tot maandag of dinsdag... Maar het is wel moeilijk. Als je iets graag wilt... en net als alle andere mensen hier, iedereen om je heen zo zwanger is, of ongewenst of zelfs laten weghalen! Veel liefs, Wendy
@ eertje, hou je het een beetje vol meid, om niet te testen? en zoja, ga je morgenochtend een test doen? @snippie, hoi meis, daar zijn we weer een wk voor nod we wachten gewoon af meid! En tot die tijd moeten de verrekte wegblijven! wanneer is jou nod? @stresskip, haha heb je de libresse al in huis? nou heb hier een overvloed aan tampons ed dus dat zit wel goed. We gaan gewoon duimen dat iig die rot wegblijven hoor! @lydia, spannend he meid... Wij vrouwen moeten zo geduldig zijn pfff. Ik probeer me iig niet meer te focussen op signalen. we zien het volgende wk wel. liefs humm
He Hum... Ja de libresse is gehaald. hoop dat ik het niet nodig heb maar ik denk het wel. Heb een heel slecht voorgevoel. Froukje
ik heb ook al een paar keer getest dit deed ik vooral in het begin. Ik ben nu al een klein jaar bezig met het proberen zwanger te worden en soms heb ik nog de neiging om te testen maar doe het niet meer. Heb er nog wel twee in de kast liggen. Ik had de eerste maand na ik was gestopt met de pil wel last van allerlei zwangersschapsverschijnselen maar jammer genoeg heb ik me dat allemaal ingebeeld. Nu heb ik nog weleens last van mijn borsten. Maar als je zwanger bent kun je dan last hebebn van je borsten of je tepels? Graag hoor ik van jullie. Succes met zwanger worden
hey linn! je kan kijken bij de eerste symptomen op de eerste pagina vh forum. Meestal zijn het je tepels die pijnlijk zijn en de borsten zijn aan de zjkant gevoelig en voller, soms zie je blauwe aders lopen op de zijkant in het begin al. En de tepels voelen aan alsof ze in de fik staan. Meid hoop voor je dat 2009 jullie jaat wordt en dat je gauw een dikke posi zw test in je handen hebt! liefs humm
Hey Hummie, Ja ik ben een vrezelijke vrouw geweest.....heb toch vandaag getest! Maaaaaaaaaaar....wel mooi twee positieve testen! Dus nu ga ik extra hard voor jou duimen! wanneer mag jij nou testen? groetjes eertje
Eertje! whaaaaaaaa, jihaaaaa! gefeliciteerd meid! wat een geweldig begin vh nieuwe jaar! super! Ik mag pas de 16e ff geduld dus nog, maar dat heb ik er graag voor over alstie net zo posi is als die van jou! Geniet ervan meid! knuf humm