Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Joehoeoe.. hier ook weer de laatste week voor de test aangebroken.. Kan bijna niet wachten :D
    Ik denk de laatste tijd steeds aan dat liedje 'Tijdmachine' hihi.. Ik wou wel een tijdmachine hebben.. dan zette ik hem even op volgende week woensdag, of beter nog zaterdag ofzo.. deed ik even een test.. en dan zette ik hem weer terug naar nu.. hihi.. dan weet je gewoon waar je aan toe bent.

Gisteren toen ik van werk naar huis ging moest ik wel steeds wat lucht opboeren ofzo en had ik soms 1 seconde het gevoel dat ik moest overgeven, maar goed was niet echt misselijk. En ik heb een gevoelige plek aan mijn rechterborst. We gek.. maar op 1 plek en ook maar aan 1 kant. Soort van blauwe plek gevoel zeg maar..

Maar jaaaaa.. moet toch echt nog een hele week wachten :(

Iedereen heeeel veel succes met de laatste week :D

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai Dames.

Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn! En voor de dames die nog even moeten wachten, hou je taai en hou vol!

Zelf ben ik nu op dag 16 en heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Ik zit dus nog niet op het wachtbankje. Mn vriend en ik proberen om de dag te vrijen, maar ik vind het wel moeilijk hoor. Heb er ook niet veel zin in en dat is wel jammer. Maar ja, als we er niks voor doen dan komt er ook geen kleintje. Las net weer hier dat je maar 20% kans maakt per maand,...niet hoopgevend...hmm...Maar ja, ik hoop dat mn eisprong deze maand weer een dagje eerder komt!

Weet iemand trouwens hoe het zit als je 2 dagen voor je eisprong hebt geklust, maak je dan nog kans? Als mn eisprong namelijk weer op dag 20 is en we gaan door met om de dag klussen dan is het op dag 16 (vandaag dus), dag 18 en dag 20. Os is het dan slimmer om nu een dag over te slaan en dat we op dag 17 en 19 klussen?

Nog even en dan mag ik weer hier op t wachtbankje!

3. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik ben nu 2 dagen overtijd, maar weet niet zo goed wanneer ik zal gaan testen. Ik ben al sinds kerstavond misselijk (dit was net na mijn eisprong geloo fik)
    Ik twijfel wel erg of ik nou zwanger ben of niet.
    Misschien morgenochtend toch maar eens gaan testen als ik vandaag ook niet ongesteld word.

Het blijft erg spannend!

Groetjes Bloem

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend hoor meid:D!
    ik ben misselijk sinds maandag.wordt er eerlijk gezecht best moedeloos van

5. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey Humm,

Ja gaaf he, stond gister te trillen op mijn benen!
    Toch ook wel weer heel spannend als het ineens zover is.

Ben vandaag al even langs de huisarts geweest, toch even vragen hoe of wat met medicatie enzo...merk dat ik me meer had geconcentreerd op zwanger worden...dan op zwanger zijn :oops: .

Maar de 16de...spannend hoor!
    Ga je nog een vroege test doen denk je?

groetjes eertje

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm, gebruik je nu medicijnen dan? En wat zei de dokter daarover? Ik moet zelf nog langs de dokter om te vertellen dat ik al een tijd gestopt ben met mn medicijnen...ook niet echt handig dus haha.

7. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0

Hoi Lotte,

Ik was dat van die 20% kans, sorry als ik daardoor hoop heb weggehaald.
    Ik was mijzelf weer met beide benen op de grond aan het zetten, met alle vage klachten die ik had.
    Maar je ziet.....die 20% hoeft dus niks te zeggen...ik ben nu direct zwanger....nu het nog blijven....weer volgend griezel iets :(

En ik heb ook getest met die ovulatietesten. En ik had mijn piek van 12 uur `s nachts 24 dec tot 12 uur `s middags ofzo op de 25ste. En wij hebben geklust op de 25ste en de 26ste.

Biedt geen garanties maar misschien kan je er wat mee.

Heel veel succes.

groetjes eertje

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai eertje.

geeft niet hoor, het zet mij ook weer met beide beentjes op de grond :). Soms wil je het alleen niet weten, tenminste ik dan...dan denk ik dat ik vast niet de gelukkige zal zijn die ooit een kindje mag hebben. Slaat misschien nergens op hoor, maja...

Maar jij hebt dus niet voor je piek geklust? Je hebt dus echt tijdens en de dag erna geklust! Hmm, is ook wel eens goed om te horen, want ik lees echt overal dat je dan geen kans meer hebt!

Dank je ;) Liefs

9. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hoi Lotte,

Ja ik ben allergisch voor onze katten :oops:
    Ben zo eigenwijs geboren!
    Maar daar gebruik ik een soort neusspray voor en een inhalator voor sommige momenten waarop ik het dan alsnog benauwd krijg.

En met die neusspray moest ik stoppen, daar zat een stofje in wat niet goed was.
    En ik heb een andere inhalator gekregen, omdat die andere werkte op drijfgassen ofzo :( . Die nieuwe heeft dat blijkbaar niet.

Dus toch wel goed dat ik even ben geweest!
    Raad ik jou dus ook zeker aan, want ze zei ook dat mocht iets nu dus niet lekker lopen door die wisseling je dan de medicatie alsnog krijgt maar dan onder begeleiding

Groetjes eertje

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oh dan heb je zeker fluticason? Was t volgens de dokter niet erg dat je m nu nog wel had gebruikt?

In ieder geval van harte gefeliciteerd en hou die kleine bij je hihi

11. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0

Hoi Lotte,

We quoten wat af zo :)
    Ja nee het gekke was dat ik `s ochtends op die lh test echt nog niet eens een licht streepje zag!
    Na dat de kerstavond visite weg was..heb ik het toch nog geprobeerd...en toen had ik ineens een goed zichtbare lijn.
    Maar toen lag vriendlief al in coma...en aangezien wij net waren gestart met proberen heb ik hem maar laten slapen :) :) .
    Maar na die piek komt je eisprong na zo`n 24 tot 48 uur....dus of de zwemmertjes liggen dan netjes klaar....of je ei :D

Denk ik dan tenminste ;)

liefs eertje

12. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    flixonase gebruik ik :)

Na ik heb het gebruik van beide wel geminderd...omdat ik wel wat vage klachten had...en niet wist wat die medicatie zou doen.

Dus heb gelukkig niet met de liniaal gekregen :)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nu ik weer haha,

Misschien had hij wel hele snelle zwemmertjes, dat kan ook nog :p! In ieder geval ga ik dus na die positieve test nog een keertje klussen! Misschien helpt t hier ook haha. En dan hoor je het over 2 weken wel haha

Ohja, over de fluticason. Werk in een apotheek vandaar dat ik dus goed gokte :p

14. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Ik gok persoonlijk op een super ei van mijn kant :)

En ja ik zou dat klussen daarna nog maar lekker doen....verse zwemmers en een vers ei....klinkt goed toch :D

Heel veel succes....en laat het maar snel weten natuurlijk als je wat weet!

groetjes eertje

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    eertje nog klachten?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whahaha okee, jij had en hebt gewoon een super ei die op de wacht lag:p

17. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hoi Snippie,

Ja ik heb nog steeds dezelfde `klachten`
    Sinds de bevruchting eigenlijk al vlagen van misselijkheid, hoef niet over te geven ofzo, maar gewoon naar gevoel wat toch vaak na 30 min weer zakt.
    Soms trekkend gevoel aan de linkeronderkant van mijn borst, maar geen brandende tepels ofzo....misschien ietsie pietsie gevoeliger.

En een beetje spierpijn gevoel in mijn onderbuik en soms als ik hoest of iets van een hoge plank pak een steekje ter hoogte van mijn lies. Breinaald prik gevoel.

Maar ja...al met al wat vage klachten dus...waarvan ik dacht dat ik ze of had omdat ik dacht dat het moest :oops:
    Of die ook nog gewoon aan `ziekjes`zijn te verwijten konden zijn.

Een test geeft volgens mij het enige uitsluitsel, want iedereen heeft en voelt wat anders volgens mij :D

succes

groetjes eertje

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi:D
    ik heb dus ook de zelfde klachten maar ben ziek geweest(altans dara ag ik vanuit!)
    volgende week woensdag weten we meer:)!ben namelijk altijd stipt! lees dus ALTIJD:D!

19. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hoi Snippie,

haha, ja erg he, dat gevoel dat je niet weet wat het is wat je voelt :(
    Maar spannend!
    Hoop voor je dat het niet ZO maar vage klachten zijn ;)
    Laat het maar even weten oke!

groetjes eertje

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah tuurlijk laat ik het weten.ik weet wel zeker dat ik me heel anders voel dan andere maanden.en die klachten zijn eigenlijk ook anders.
    heb namelijk bijna geen last van me borsten,jah tepels iets gevoelig maar ver niet.normaal heb ik ook nooit zoveel last van me buik(last nou aanwezig gevoel)en zoveel afscheiding heb ik normaal ook niet.
    we wachten gerust af.de testen voor 4dagen voor NOD komen vandaag binnen,maar laat ze in de verpakking,me man gaat ze verstoppen.
    liefs

Deel Deze Pagina