Ik zou even doorgaan met de ovu testen en om de dag blijven klussen, mocht je ovu ineens posi zijn dan komt je ei na 24 tot 48 uur en aan de hand daarvan kun je je klusschema aanpassen! succes meid! het is trouwens beter om de dag(en) voor je ei te klussen dan ligt er al wat op de loer als je ei springt! liefs humm
meid als je een regelmatige cyclus hebt zou ik morgenochtend echt een testje wagen! ben heel benieuwd! klinkt iig hopvol wat je schrijft!
Daar heb je wel gelijk in, kan beter aanpassen als de test positief aangeeft. Was meer bang dat mn vriend dan geen zin zou hebben als we bijv. de vorige dag al hebben geklust. Dacht dat ik daarom misschien een dag over moest slaan zodat t om de dag blijft. Maar ja, dat kan je toch niet helemaal plannen en dan moet ik maar extra mn best doen om hem te verleiden hihi. Maar je hebt wel gelijk dat ik beter pas t schema kan omgooien als ik een posi test heb. Dank je!
wwwooooooooowwwww eertje ! Dat noem je zo ff tussen neus en lippen door ! Super meid ! Gefeliciteerd ! Froukje
Hey stresskippetje, Heel erg bedankt voor je felicitaties! Ja het heeft me nogal overdonderd eigenlijk Had niet verwacht dat het zooo snel zou lukken. Maar vind het wel super gaaf en ben erg benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat lopen! Tot horens groetjes eertje
Ik heb de komende dagen een super leuke afleiding. Ga met mijn zussen op stap. Kletsen, winkelen, klaverjassen, strandwandeling. Heerlijk ! Zaterdagavond ben ik terug en als ik nog niet ongi ben ga ik zondagmorgen testen ! Goed weekend allemaal ! Froukje
Nou ik heb gisteren en vanmorgen maar getest. ik kon niet langer wachten en ben ook 3 dagen overtijd. Het streepje was niet heel dik, mmar je zag het wel. Ik ben gewoon zwanger......had niet gedacht dat het zo snel zou zijn, maar wel heel erg gaaf. groetjes bloem
veel plezier meid, idd lekker voor de afleiding! en als je terugkomt kun je al testen ben heel benieuwd voor je!
Nou stresskippetje....durf het bijna niet te zeggen, maar het was direct de 1e ronde raak. Bij mijn dochtertje duurde het zeker 1 1/2 jaar dus dit had ik niet echt verwacht! Het streepje is wel wat licht, maar wel te zien. Zelf wil ik nog wel een paar testen doen voor ik echt overtuigd ben hoor! De afpsraak bij de gynaecoloog is in ieder geval al wel gemaakt vanmorgen. Het blijft spannend allemaal!
waarom heb je een afspr bij gyn als ik vragen mag? (of bedoel je verloskundige?) En, kun je het algeloven? wauw meid!
Hey Hummie, Trekt je het wachten nog een beetje? Ging je je nou aan een vroege test wagen? Of wacht je nog netjes de 8/9 dagen af? Spannend hoor! Tot horens! groetjes eertje
Eertje! wat lief dat je nog aan me denkt terwijl je op die roze wolk zit hihi... Nee, ik probeer me te beheersen tot nod en dat is pas vrij de 16e. even afwachten dus nog een weekje.... Hoe gaat ie meid, kun je het al een beetje bevatten met je mannetje? heb je symptomen gehad na je nod tot nu? Geniet ervan meid!
Hey Hummie, Dapper hoor! Maar waarschijnlijk wel het slimste en goedkoopste ..mijn testen werden natuurlijk ook pas positief op de dag van mijn nod. Ja en bevatten is nog beetje een groot woord, heel maf! Ik mag thuis direct al niks meer doen , alles is nu te gevaarlijk voor mij...grappig! En ik begin me nu zachtjes wel steeds misselijker te voelen, mijn borsten beginnen wat meer gespannen te voelen en mijn onderrug zeurt soms een beetje. Maar allemaal goede symtomen...je bent duidelijk zwanger! En het maffe is de hard draaiende molen waarin je ineens terecht komt. Ik heb al een afspraak met de vg en met het echocentrum voor de termijnecho. En als ik bij de vg ben moet ik direct al kraamzorg gaan regelen. Zo probeer je zwanger te raken...en zo moet je al dingen regelen voor na je zwangerschap Beetje maar wel erg leuk! Voel jij al `verdachte`dingen aan je lijf? Fijn weekend! Groetjes eertje
He eertje! Nou klinkt goed, je bent echt zwanger, wauw! Wanneer heb je de echo? Ik ga niet meer op de symptomen van mijn lichaam af, de voorgaande ronde was ik zo teleurgesteld omdat het zo hoopvol was al mijn symptomen en dat liep uit op een Deze ronde voel ik me precies als voorgaande rondes, tot vandaag, (zit nu ruim een wk na eisprong) heb ineens steekjes links onderin uitstralend naar lies heel anders dan voorgaande rondes.... maar wellicht is het een nieuw symptoom voor de . Ik ga uit van een ongi kan het alleen maar meevallen En mijn borsten, lijkt wel of ik heel zwaar getild heb, heel gevoelig, zo'n soort spierpijn. maar dat is niks nieuws dat heb ik altijd na ei.... Dat zegt dus niks! Meid vind het echt geweldig voor je! En nu moet die kleine goed vasthouden he? liefs humm, (wannabe mumm!)
Wel moeilijk he om niet stiekem hoop te halen uit symptomen. Ik kan dat nog niet, maar wil t deze maand wel proberen. Misschien ook handig om dan minder hier te komen, want dan ga je toch zoeken naar herkenbare dingen. Vorige maand heb ik mezelf ook echt voor de gek gehouden en dat wil ik niet meer. Afwachten maar...Hier eerst mn eisprong nog krijgen!
he lotte! ja dat is echt gemeen dat een lichaam zo vals kan spelen Gebruik je ovu testen om je ei te vinden? dat heb ik de laatste 2 mnd wel gedaan, kwam er 2 maanden geleden achter dat we dus compleet langs me ei heen klusten haha.... vorige maand achteraf ook niet goed geklust. We klussen alleen als we er allebei plezier in hebben. Deze ronde hebben we ongeveer om de dag geklust en echt goed rondom eisprong dus nog even afwachten.... Nou zoek je ei meid! haha succes. liefs humm
hej dames ik kom er net achter dat ik een beetje bloed verloren ben 4druppels of zo nu helemaal niks te zien meer.en het is zeker niet me ongi.toch wel spannend zeg!