Voor ik met de pil begon had ik altijd een cyclus van 28 dagen en ik ben in sept 08 gestopt met de pil en de eerste keer was mn cyclus 29 dagen. De volgende maand dacht ik eigen ook dat het weer ongeveer zo lang zou zijn en toen hebben we dus ook op t verkeerde moment ons best gedaan. Kwam erachter dat eisprong 6 dagen later was geweest. Omdat ik graag wil weten wanneer mn eisprong nu is ben ik vorige maand begonnen met testen. Dan kan ik t een beetje in de gaten houden wanneer we t beste kunnen klussen. We doen nu ook om de dag en ik hoop zo een posi test te hebben hihi, maar denk t niet. Vorige keer werd lijntje eerst iets donkerder en toen in avond heel donker. Nu was ie nog heel licht vanmorgen. Moet nu testen eigenlijk hihi, ga zo dus maar. Hoop dat om de dag voldoende is. Zijn op de 12e dag begonnen. Liefs
spannend snippie! wel beetje laat voor een evt innestelingsbloed maarja kan van alles zijn! ben heel benieuwd! duim voor je hoor! Ik zou nog ff proberen te wachten meis met testen, je bent nog erg vroeg nu. (las ergens dat je mss wou gaan testen al) Ten eerste is het waarschijnlijk weggeooid geld doorfat je te vroeg bent en ten tweede mss een onterechte teleurstelling omdat ie vals negatief aangeeft... Maar laten weten he als je getest hebt! liefs humm
Hey Hummie, Ik ga 5 februari voor de termijnecho...wel erg spannend! Hoop zo dat alles goed is. Wat dat betreft val je met zwanger zijn en proberen te worden van de ene in de andere onzekerheid En ja die symtomen....die kan je inderdaad eigenlijk pas achteraf vaststellen..raar he dat je jezelf zo kan foppen. Nou geniet van je weekend...deze te sneller gaat de tijd Groetjes eertje
en, heb je al een posi test? en als je om de dag hebt geklust tot nu toe zit je goed hoor! stel je hebt vandaag je posi test en morgen een niet-klus dag dan zou ik wel voor de zekerheid morgen x exta klussen hoor! succes meid!
erg vroeg valt wel mee hoor moet woensdag ongi worden en ben altijd stipt. maar ik zie het wel. ik weet 100%dat het niet me ongi is! in mijn vorige zwangerschap wat fout was gegaan.had ik dat ook zo kort van te voren. maar ik kijk morgen wel.het is wel verlijdelijk want je hoort dat sommige zelfs 6dagen van te voren testen.en had testen van een vriendin gekregen,dus heeft mij niks gekost.zijn testen voor 4dagen voor NOD.van matecare maar laat het wel horen mocht ik eerder testen en positief anders hou ik lkker me mond! liefs
Mag je toch zeggen ! Jij kunt er niks aan doen. VInd het super voor je ! En ja kan me voorstellen dt je het nog niet echt durft te geloven. Marijk
hihi! nou meid probeer vanavond ook nog wat afleiding te vinden.veel succes .ik lees het morgen wel! en ik ben er overuit ga idd niet eerder testen!om teleurstelling te voorkomen.ik wacht netjes tot donderdag. liefs
meid je moet je gevoel volgen, als jij eerder wil testen dan moet je dat doen. die van matcare en sensitest zijn minder hcg gevoelig als die van kruidvat 2 voor 5 euro, dat weet ik. Als je meer weet, gelijk laten weten he? ben hel benieuwd! je symptomen zijn hoopvol! knuf humm
oh wat raar trouwens dat matcare dan aan geeft dat je zo ver van te voren kunt testen? maarjah we gaan het zien. dat bloed komt denk niet van me vagina maar van me poeperd!sorry voor het vieze praatje heb last van obstipatie doet pijn poepen
ja idd raar dat matcare daar mee adverteerd, maar kijk maar eens bij onderdeel zwanger en ovu testen of zoek naar matcare testen onder de zoekfunctie hier dan lees je het! en het is ook weer per persoon per zwangerschap verschillend wanneer je posi test, over het algemeen op zijn vroegst op nod, maar dat kan net zo goed een week later zijn of zelfs nog later.... sommige hebben geluk en testen al 3 of 2 of 1 dagen voor hun nod positief.
jah das waar. en het verschld gewoon per persoon.ik ga het allemaal wel merken. ik kijk gewoon wat morgen ochtend mijn gevoel gezegt!en dan laat ik het zo snel mogelijk weten als hij iets aan geeft!
@ snippie, is wel verstandig meid, goed van je! hoe voel je je vandaag? en wanneer wil je wel testen? duim voor je meis! @ stresskippetje meid, weet je al wat? ben heel benieuwd! liefs humm