Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillie

Jillie Lid

23 aug 2008
    20
    0
    0
    Ik kom hier ook eens kijken als dat mag. :D

Jeetje, wat is dit lastig. Ik ben in mijn idee 2 dagen overtijd, volgens m'n banner zijn het al drie dagen. Het begint ongelofelijk te kriebelen om te testen, maar ik wil geen negatieve test (of is dit nogal belachelijk?). Dus misschien nog een klein beetje wachten?

De symptomen die ik heb zijn echt niet normaal. Pff, ik ben misselijk, ik slaap verschrikkelijk, ik voel me slapjes en ik heb buikpijn. Ik heb al een week het gevoel dat m'n menstruatie er aan komt, maar er komt helemaal niks. Vreemd hoor. Maar ja, zoals jullie al zeggen kan ons lichaam ons wel belazeren hé.

Nou Tinke, ik zou ook geen maand kunnen wachten hoor vooraleer te testen. ;)

2. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi meiden

vanaf morgen weer wachten......................ik probeer de 15e te testen, al weet ik niet of ik dat vol kan houden!
    Iedere keer neem ik me voor te wachten tot ik ongi wordt, maar....toch stiekem altijd 1 dag ervoor testen, pff wordt moe van mezelf :oops: .
    Ik ga het nu echt proberen. Manlief mag de test aflezen......
    Succes allemaal

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Tinke een maand wachten :rolleyes: , dat zou ik ook niet volhouden hoor ...
    @ Jillie ik begrijp je goed hoor.

Mijn nod heb ik geschat op woensdag (28 dagen) maar meestal zit het bij mij ergens tussen dag 26 en 30. Dus als tegen het weekend er nog niets is ga ik testen. Maar het betekent misschien wel de rest van de week zenuwachtig zijn pfff

En wat betreft de symptomen, ik heb maar 1 overduidelijk symptoom die op beide kunnen duiden, en alle andere symptomen voor zowel de :evil: als een :baby: zijn er niet. Dus daar word ik ook niet wijzer van ... :(:

4. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    Jep....ook hier is het weer afwachten. Nog 3 dagen en dan zou de ongi moeten komen. Ik voel me wel iets anders en heb meer last van mijn buik als andere maanden. Maar ja zoals iedereen ondertussen weet...het lichaam doet rare dingen :evil:

5. laura44

laura44 Lid

18 aug 2008
    16
    0
    0
    Ik weet wel dat ik de komende ronde netjes wacht met testen. Ik heb vorige keer geloof ik 3 keer getest, waarvan ix echt te vroeg, maar kon niet wachten. Nou, ik werd er niet vrolijk van. Heeeeel vervelend.
    Volgende keer dus liever in spanning dan depri.

6. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

@ Afrola, de week is net begonnen! succes met wachten!

7. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hier is het wachten ook begonnen. Hebben hopelijk goed geklust. We zijn deze maand iets te ruig begonnen en toen ik voor het eerst een positieve ovu test had, was de zin eigenlijk ver te zoeken :(
    Ik heb op dag 19 een positieve test gehad en toen sávonds geklust de twee daarvoor niet de dagen daaarvoor wel weer.... Gisteren weer niet en vanavond weer wel kortom we weten het niet hahaha.
    Ik wacht lekker met jullie mee en mag de 14 de testen. Heb eigenlijk geen idee. Ik voel me niet anders al heb ik wel een onprettig gevoel in mijn buik. Alsof ik ongesteld moet worden maar dan niet aanhoudend en niet zo heftig.

Wil er iemand een gokje wagen? ;)

8. Jillie

Jillie Lid

23 aug 2008
    20
    0
    0
    Ha neen, ik durf geen gokjes wagen hoor... ;)

Ik heb vanavond getest.
    En... Negatief :(
    Pfff, zo vreemd allemaal. Ik begrijp er niks meer van.
    Nog nooit ben ik zo misselijk geweest. Nog nooit heb ik op zo'n vreemde manier buikpijn gehad. Ik voel mij zo anders dan anders. Zou m'n lichaam me nu echt voor gek houden?

Nou ja, ik heb hier al vaak gelezen: "geen bloed geeft moed" en inderdaad, we kunnen alleen maar afwachten hé. Voor we hier aan begonnen had ik me nog zo voorgenomen me niet te laten meeslepen, en kijk nu... :(

9. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi meiden

Ht wachten bij mij is nu ook weer begonnen.....................
    Gisteren voor het laatst geklust! en nu afwachten maar weer. Gaat weer lang duren.
    Ik reken er niet op maar hoop het zo!
    Na deze maand naar de huisarts, hoop dat dat niet nodig is.

Veel succes allemaal meiden, duim voor jullie allemaal!

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb weer iet sheel raars ik had van de week getest en toen niks keek ik later op die test een heel vaag roze streepje ,heb ik nog nooit gehad bij die testen of niks of posi.

Ik heb al 2 dagen bruinverlies dacht ongi,maar doe ik een test en die geeft echt een heeeeel vaag roze streepje.

Kunnen twee dingen zijn of het zit niet goed of die testen geven vals positief
    (mn vriendig heeft er een paar wekeb terug mee getest en die was al vroeg positief.)

Heb voor mn eerste zoontje ook al een miskraam gehad (missed abortion)

11. Lien84

Lien84 Lid

9 jul 2008
    91
    21
    8
    ik kan, net als de vorige 2 maanden, ook niet wachten, volgende week pas testen:(

heb gewoon niet zoveel geduld

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Hoi Jillie

:( Jammer dat de test negatief was. Maar misschien over een paar daagies meer geluk!
    Ik moet ook nog maar 4 daagies voordat ik kan testen.
    Verder heb ik ook wat last van mijn onderbuik, rug en borsten, ben erg moe. Maar ik heb problemen om snachts inslaap te vallen.
    Ik heb echt de zenuwen hahaha... :D :) :D

Veel succes met testen!

knuffs lonny :D :D

13. Skye

Skye Niet meer actief

Ik weet niet na hoeveel tijd je keek, maar kan ook een indrooglijntje zijn. Als je na de aangegeven tijd kijkt, is ie niet meer betrouwbaar. Dus gewoon ff nog een testje doen

14. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Dames, allemaal heel veel succes met wachten.
    Ik probeer tot het weekend te wachten en dan, als de duivels zich nog steeds niet hebben gemeld, te testen.

Volgende ronde toch eens gaan kijken voor ovu testen of persona.
    Dit is echt niet goed voor je zenuwen en dat heeft ook weer effect op je lichaam.

Veel geduld toegewenst allemaal.

Krissa

15. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Dames,

Het wachten is voorbij.
    De duivels zijn gisteren echt doorgekomen.
    Helaas geen fijn verjaardagscadeautje,
    Op naar de volgende ronde.
    Wel ga ik mijn banner langer zetten en wachten we af.

Succes met wachten voor de rest van de wachters, tot over een aantal weken denk ik.

Krissa

16. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik heb niet kunnen wachten ,ik heb getest en het was negatief snif snif :(,volgende keer beter zullen we maar zeggen he

17. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Mamavan1,

Geef de moed nog niet helemaal op.
    Te vroeg testen kan ook vals negatief zijn. Dat heb ik hier ook al eens een paar maal gezien.
    Wacht rustig af, mosschien is het nog te vroeg of is je cyclus wat langer.
    Houd moed en anders zeker op naar de volgende ronde vol goede moed.

Groetjes,
    Krissa

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Tja, ik denk dat ik te bang ben om te testen!
    Gisteren NOD. Pies me onderuit, zere borsten, steekjes in buik en nog geen duiveltjes.

Ik wacht toch nog even....

Liefs Inkie

19. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Die weken zijn verschikkelijk. Ik haal expres geen testen in huis.
    Ik probeer zoveel mogelijk aan andere dingen te denken. Maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan

20. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Ik zag mijn banner. klopte niet veel van. Heb hem maar even veranderd.

pffff nog 1 dag voor mijn NOD.............zenuwen.....niet te harden

Deel Deze Pagina