Heej meiden.. Kan ik ook eerder testen... Hier op de pagina staat dat ik over 9 dagen kan testen.Moet ik wachten of kan ik zaterdag ook een gokje wagen
als ik jouw was zou ik even wachten. ik wilde eerst ook eerder testen ,maar als ik logisch na denk is de kans dan erg groot dat je negatief test!en dan ben je teleurgesteld terwijl je mss wel zwanger bent. en het kan ook dat positief test maar dat je toch ongi wordt. probeer nog even te wachten meid. succes
hihi ik heb woensdag me NOD! en voel me er vrij rustig onder! wordt toch wel ongi.vertrouw mijn lichaam voor geen meter. weet niet precies was die witte afscheiding is
@Minkep ; Ik zou wel even wachten hoor met testen. De kans op een teleurstelling is dan erg groot. Zeker 9dagen voor je ongesteldheid. Succes! De witte afscheiding kan verschillende redenen hebben. Je eisprong?! Go, i dont know. Is bij iedereen anders denk ik. Groetjes
@ Snippie ; Hé meid, Heb jij een regelmatige cyclus, of weet je het niet precies? Ik ben 2maanden gestopt met de pil, dus weet niet hoe me cyclus precies is, dus ga beetje uit van me laatste, dus 34dagen. Ik ga zaterdag testen! Als ik nog niet ongesteld ben tenminste. Spannend he meis .. Succes met wachten! Groetjes, Manon
He Minkep ; Nou? Heerlijk! Dat is nog maar de vraag.. haha! Het voeld niet echt heerlijk hoor. Ik weet niet zo goed waar ik vanuit moet gaan, wat betreft mijn cyclus. Ik ben namelijk net 2maanden gestopt met de pil, en weet niet precies hoe mijn cyclus is. Ik ga nu uit van mijn laatste cyclus, 34dagen dus. Ik ga pas zaterdag testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn! Groetjes
Thanks. Ik ga maar nergens vanuit. Heb er niet echt een gevoel bij?! Dus, afwachten maar! Jij ook succes met wachtenn, en hopelijk word het wachten beloond!
ik kan er altijd de klok op geluk zetten! dit is mijn 10de ronde.dus word ik het woensdag niet dan wordt ik het hoog waarschijnlijk de komende maanden niet!dus test ik gewoon donderdag maar ga het wel worden hoor!maar ergens hou je kleien hoop
He meid. Je gaat het worden? Waarom ben je daar zo zeker van? Wel makkelijk dat je precies weet wanneer je het word. En eh, Je lichaam kan je zo voor de gek houden hé! De 10de ronde, Je heb dan inderdaad wat meer evaring als ik. Jammer genoeg natuurlijk! succes. Ik hoop echt dat je positief test! Gooooodluck. Ik duim!
dat vind ik lief van je. ik word ongi omdat ik lichaam niet meer vertrouw:S! en 10maanden is niet zo lang vergeleken sommige andere dames!dus we wachten rustig af. ik hoop van harte dat je snel zwanger bent eigenlijk nu al en anders volgende maand meid! liefs
Thanks girl. Je lichaam is , en blijft een apart iets .. Niet te vertrouwen! Je leest inderdaad zoveel verhalen van meiden die al best lang bezig hebben. Heb ik echt respect voor! Succes meid!
Pff ik wordt ook gek van het wachten maar woensdag ga ik testen. Zaterdag is pas mijn nod maar toch waag ik het erop. Ik ben benieuwd