ooh jullie kunnen al snel testen, ik hoop oop goed nieuws voor jullie. Ik moet nog zo lang deze 2 weken duren altijd zo lang vind ik
Hallo allemaal! Ik moest zondag ongesteld worden... maar niet geworden ! ik had zaterdag al een test gedaan, kon het toch niet laten! en ik zag gewoon 2 streepjes! gister en vandaag ook! kan het nog niet helemaal geloven ben bang dat het nog elk moment mis kan gaan... maar hopen dat het blijf zitten... Succes allemaal! Veel liefs, Wendy
Met pendelen, dromen, denken, hopen, zuchten, overgeven, hikken, pijnlijke borsten en vreselijk veel zin in Nasi Wendy & Froukje, gefeliciteerd!
Haha, Meagan .. Wat grappig hoe jij dat zegt. Moet er wel om lachen. Je zou bijna denken dat je het er maar zwaar mee hebt.. Hopen op een snelllllle positieve test! GOODLUCK!
Hallo Meiden, Aangezien ik precies nog een week moet wachten met testen lijkt me dit een ideale forum plek! Maar inderdaad: wat is het moeilijk! Wachten is niet mijn grootste hobby! Afgezien van grotere ( ) en zere ( ) borsten verder geen kwaaltjes of ander leed. Wel duidelijk krampen gehad rond m'n ei, dus ga ervan uit dat die er wel is geweest! Nou, bij goede tips om deze week door te komen; ik hou me aanbevolen succes allemaal! Liefs
Hoi, Sterkte met wachten ! Tips: DIngen gaan doen, winkelen, met vriendinnen afspreken. Ik zocht vooral contact met anderen. Dat leide me het meest af. Froukje
he meid, ja wachten duurt lang he? bijna iedereen die vd pil af is krijgt op een gegeven moment zere borsten na de eisprong, dat is een natuurlijk proces vh lichaam, helaas is het niet een duidelijk zwangerschapssymptooom Sgnalen die een lichaam voor ongi afgeeft kunnen heel veel op zw sympt lijken helaas... Hoe lang zijn jullie al bezig? (en van anticonceptie af?) liefs humm
Dank je! Ben 'blij' dat ik gewoon de hele week moet werken, en druk ben met sporten, dat helpt! Maar als ik 's avonds eventjes het forum check... oehhh, dan krijg ik er helemaal de kriebels van! Winkelen is wel een goeie... mmm, denk dat ik dat maar ga doen!
hoi meis! jahoor, mochten er geen zijn vrijdag dan doe ik een test dat is mijn nod en ik probeer me te behhersen tot die dag! Hoe gaat het met jou? heb even niet zo gauw gekeken waar jij zit in je cyclus? ook bijna nod? liefs
He Froukje, Al een beetje gewend aan het idee, dat je MAMMA gaat worden? Is vast een heerlijk gevoel. Ik ga zaterdag testen, als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste. Gaat moeilijk worden, maar ik wil niet tevroeg testen, en aangezien ik me cyclus niet precies weet wacht ik nog even af.. Vind het wel erg spannend, al heb ik er niet echt een 'goed' gevoel bij. Groetjes, Manon
' He Hummie, Spannend hé, dat wachten. Je gaat dromen en fantaseren, moeilijk om je te beheersen inderdaad. Succes met het wachten meid, hopelijk was het wachten de moeite waard! Ik weet me cyclus niet precies, dus ik ga zaterdag testen. Ik ga uit van mijn laatste cyclus, 34dagen, weet het anders ook niet. Hihi, ik doe denk ik maar een dotje. Ik vind het erg spannend. Ik kan me niet voorstellen dat het echt zo zou zijn, en heb er nu dus ook niet echt een goed gevoel over. Ik ga me ook beheersen, en pas zaterdag testen, als ik dan tenminste nog niet ongesteld ben. In principe zou ik vanaf morgen kunnen testen, als ik uit ga van 34dagen, maar doe het niet. Ik wil niet tevroeg testen, anders denk ik straks .. mm, misschien heb ik tevroeg getest, en dan denk ik dat het alsnog zo zou kunnen wezen Voel jij dingentjes? Liefs