\nee ben nog niet gewend aan het mama worden. durf er nog niet op te vertrouwen dat ik zwanger ben en dat het allemaal goed gaat.... Ik had er ook geen goed gevoel bij, was overtuigd dat ik ongesteld zou worden ! Dus dat zegt echt helemaal niks ! Heb nog steeds niet echt klachten alleen zere borsten. Heb vanavond zelfs nog een ander merk testen gekocht kijken of die ook vinden dat ik zwanger ben Sterkte met wachten meid . Zijn er veel in je omgeving die weten dat je nu in spanning zit of hebben jullie het stil gehouden ? Froukje
@manon, nou goed van je dat je even wacht, is zaterdag dan dag 34 van je cyclus? omdat je banner anders aangeeft, morgen... Jullie zijn net bezig zie ik, spannend he? 't zou toch geweldig zijn als het al zo snel raak is he meid... maar helaas duurt het bij de gemiddelde meiden toch een paar maanden of een jaar of nog veel langer zelfs.... Wij zijn nu 5 mnd vd pil af en bezig voor een kindje! En vinden het ook elke x spannend, en hebben er gelukkig ook veel plezier in m ermee bezig te zijn Ik probeer maar niet al te eel op de signalen van mijn lichaam af te gaan, want vooral de vorige ronde waren deze erg hoopgevend en dat werd toch een ongi... DEze ronde voel ik ook weer 'van alles' maar ik ga maar uit ve ongi durf echt niet meer op mijn lichaam af te gaan. Hoe voel jij je meid? liefs
Hee meid, Aaah. Gossie. Je moet jezelf niet zo druk maken hoor. Het is vast gewoon de angst die nu op komt spelen, omdat het nu echt zover is .. Jij bent zwanger meid, Jij word mamma. Probeer er lekker van te genieten. Wanneer moet je naar de gyn? Of nog geen contact op genomen? ( Ik weet ook niet hoe dat in z'n werk gaat hoor, als je zwangerschap constateerd ) Komt vast allemaal goed, rustig aan maar meid. Veel meiden denken dat ze ongesteld gaan worden, en hebben de klachten, sommige zelfs heel erg, vertelde toevallig vanmiddag nog een meisje, maar die was toch ook echt zwanger! En niet iedereen heeft klachten, kan nog komen hoor, en zo niet .. Lekker toch! ( Al snap ik dan de bezorgheid wel, maar is vast niet nodig ) Ik heb het vrij stil gehouden, op een paar vriendinnen na. Maar ik praat er niet echt over, en kan er ook niet met alle vriendinnen over praten omdat 1 er al een kindje heeft, en de ander er totaal nog niks van wil weten. Ik baal dus wel een beetje dat ik niet bij iemand kan spuien enz. Maar gelukkig is deze site er! Weten veel mensen het bij jullie? Al aan veel mensen verteld? Ik weet het allemaal niet meer zo. Ik dacht dat ik nergens last van had, maar vallen ineens een paar dingen op. * Ik heb echt kleffe handen en oksels en ik heb warme wangen, terwijl ik altijd een vreselijk kou kleun ben. * Ik heb pukkeltjes ( Die heb ik nog nooit in me leven gehad. ) * Raar gevoel in me buik, kan het niet omschrijven. Op het moment voeld het zwaar, vol en bol. Dat heb ik vooral s'avonds. * Ik heb ook spierpijn in mijn buik. * Moe Ook hoofdpijn, maar dat heb ik vaak. Maaarrrr me lichaam zal me wel voor de gek houden, of het is nog ontpillen, i dont know! .. We zullen het wel zien. Liefs, Manon. Ps: Sorrie voor het lange verhaal.
@ Hummie ; Hey meid. Poeh! ik weet het ook allemaal niet meer zogoed. Ik durf ook niet uit te gaan van me lichaam. Ik vertrouw het voor geen meter om het zomaar te zeggen, en ga er dus ook vanuit dat ik ongesteld word. We zijn inderdaad nog niet lang bezig. Ik ben net 2maanden met de pil gestopt. Ik weet ook niet goed wat ik voel. Zie het berichtje aan Froukje. Ik heb zo een respect voor mensen die al lang bezig zijn,.. Wat versta je onder lang hé! Sommige meiden uit je omgeving worden zomaar ineens zwanger, en sommige willen het niet eens. Het gaat allemaal niet zo vanzelf, .. Dat lees ik genoeg! Ik hoop maar dat we allemaal vlug een positieve test in handen zullen hebben, vooral de gene die al zolang bezig zijn! Hoe voel jij je verder? Succes meid! Ik duim voor je. Liefs, Manon Ps: Oja, je vroeg of het zaterdag me dag 34 zou zijn. Dus dan zit ik zaterdag op dag 38.
Dank je voor je berichtje. Denk eigenlijk echt niet dat mn lh-piek al is geweest. Hoop t eigenlijk niet, want dan hebben we te weinig geklust, want ik dacht dat ie negatief was. Hij was ook echt heel erg licht. Ik heb altijd als ik test wel 2 streepjes en deze was maar heel iets donkerder dan de anderen. Heb sinds vandaag ook pas dat rekbare slijm, ben benieuwd...Ik zal van de week even foto's erop zetten als ik tijd heb! Maar het kan dus zo zijn dat je de ene keer wel donker test en een maand later weer niet? Dacht dat t altijd donker moest zijn wilde je een lh piek hebben...
Ik hoef niet eens het beeldscherm in te kruipen om te zien dat deze test positief is! Super! Voorzichtige gefeliciteerd!
ja hij moet wel donker zjn, maar soms doordat je nog gedronken of geplast hebt is het lijntje lichter dan het had kunnen zijn een licht of vaag lijntje telt idd niet, jij kan zelf het beste beoordelen hoe donker het lijntje was... Maar rekbaar slijm is een goed teken dat heb je in de meeste gavllen de dag voor je eisprong! hoe zjn je ovutesten nu? liefs
Meiden ; Good night & Sweet dreams. Ik ga me ogen sluiten. Allemaal een hele fijne (werk)dag morgen. Liefs
Kwam er gisteren achter dat ik nog maar 2 testjes had en kon dus vanmorgen niet testen, want wilde er 1 bewaren voor vanavond. Maar die van gister avond was licht en die van vanavond ook weer. Heb ook een digitale van cb gekocht en daar was ook geen smiley op te zien. Maar lijkt me wel dat mn eisprong binnen een paar dagen wel zal komen doordat ik dat slijm heb...Maar ja, afwachten maar! Enne, lijntje was volgens mij echt TE licht ja en ik drink heel weinig dus daar kan t waarsch niet aan liggen. Ik test nog een paar dagen door in ieder geval..
Hey Hummie, Hoe gaat het meis? Hou je het nog vol tussen alle over testen kletsende vrouwen Nog 5 daagjes....ik duim nog steeds voor je...gaat soms wel beetje zeer doen....maar ach Ben heeel benieuwd! doeiii groetjes eertje
hallo meiden. ik ben nu 5 dagen overtijd, maar de testen blijven negatief Ik heb nog niet eerder gehad dat ik een aantal dagen overtijd was, dus baal ondertussen zo dat de testen maar negatief blijven
meid geeft nog niet op geen bloed geeft moet en sommige hebben met een week overtijd pas hun eerste positieve test
gefeliciteerd wendy! streskippetje ik weet dta zeker,omdat ik mijn lichaam niet meer vertrouw!soort zelf bescherming!
Goeiemorgen lady', Iedereen een hele fijne dag. En dames die moeten werken ; Werkse. Ik ga nu ook naar me werk, t/m 18.30. En, geen zin! Heb echt rot geslapen. Ik heb nog niet getest! Zaterdag pas. Wie heeft er wel getest vandaag? Liefs en tot vanavond. Ben benieuwd of ik dan meer roze zie! I hope so!
werkse! Ik ga het ook gewoon Zaterdag proberen. Ik heb niet zo regelmaat met me ongesteldheid. Groetjes sarina
werkse dames ook werken an 10-6 .. en al 3 dagen aan de negatieve testen dus hoopt op n negatieve test gauw