je bedoelt positieve! welke testen gebruik je? en gewoon over 3dagen nog eens proberen als de duiveld er dan nog niet zijn!
oeh haha typfoutje sorry natuurlijk de hoop voor een positieve test haha:d en dat de maar uit mag blijven ik gebruik de testen van babyboomshop .. maar ik weet ook niet of die dingen wel zo betrouwbaar zijn. als ik met die testen over 3 dagen ofzo nog geen posi test heb, ga ik toch eens een clear blue er tegen aan gooien .. pff de zenuwen lopen hoog op haha .. liefs nini
Het is hier vreselijk dubbel hoor, net een mk achter de rug, de verschijnselen waren pas weg en nu al weer terug.. dat maakt het extra lastig. Normaal gesproken was ik er niet zo veel mee bezig en kon ik makkelijk wachten tot ik over tijd was, dat komt ook omdat ik het altijd al zeker wist Je voelt het aan jezelf, vind ik. Nu weet ik dus niet of het door die mk is of niet.. deze keer heb ik het inderdaad zwaar!
aah dankje lieverd! laten we hopen dat het zin heeft gehad! ik heb vandaag minder dat drukkende gevoel onderin dan gister, of dat een goed of slecht teken is weet ik niet.... Ik had gisteravond ineens in bed stellig het gevoel van dat ik ongi ga worden vrijdag ach ja we wachte het af.... we zien het wel vrijdag, ben altijd wel stipt dus het wordt of of niet..... Hoe voel jij je meid? liefs
he nini, wat balen die negatieve testen meid! als je altijd stipt bent zou ik echt idd een ander merk proberen, (kruidvat of trekpleister 2 voor 5 euro zijn heel hcg gevoelig) ben benieuwd meid! succes nog hoop dat je gauw duidelijkheid hebt want dit is niks he meis, je wordt er zo onzeker van! liefs
Snip, spannend meid, jouw dag komt lekker dichtbij! Gauw meer duidelijkheid voor je hoop ik! duim voor je meis! liefs
Hey Humm, Ik wist niet dat je een drukkend gevoel had Maar de zwangerschapsklachten lopen bij iedereen zo uiteen....je kan daar toch niks van zeggen. En dat stellige gevoel is waarschijnlijk gewoon zelfbescherming...heb ik ook 100 keer gezegd....maar zegt dus niks En ja...ik voel me goed...misselijk nog steeds...maar hoef gelukkig niet over te geven. En ik wil nu gewoon die echo ...heb ik tenminste weer iets meer het gevoel dat het goed zit...nu wil je er toch nog niet TE blij over zijn ofzo Maaaaar 5 feb duurt nog zoooooo lang! Wil het wel van je horen hoor vrijdag! x eertje
hmm 5 feb pas!? dat is idd nog even wachten! snap dat je bevestiging wil hebben dmv een echo meid, ik zou het ook niet geloven eerder volgens mij! dan kun je echt met een gerust hart zwanger zijn! Maar probeer maar wel te genieten meid! je bent op en top zwanger hoor als ik dit allemaal zo lees! Had jij een drukkend gevoel onderin bij schaambot zeg maar? liefs
hoi snipje! ja voel van alles pfff net als voorgaande ronde(s) en toen waren het allemaal valse symptomen, dus ik reken nergens op meid! ik ga uit ve ongi uit zelfbescherming! Jij, voel jij je anders dan anders? lees al dat jij ook uitgaat ve ongi eerst nog afwachten meid! heb je een ongi gevoel dan? als de toch wegblijft doe je dan donderdag een test? liefs
Ja mensen! vandaag een kruidvattest gedaan van 2 voor 5 euro en gewoon 2 roze streepjes he?, zal hem vanavond in mn album zetten,ik ben nu nog aan het werk, maar IK BEN ZWANGERRRRR!
had al gereageerd bij jouw topic, maar ook hier nog een x, van harte gefeliciteerd meid! wat geweldig voor je! foto zien!
jah ik voel me heel anders dan andere maanden.maar toch geloof ik er niks van!mss ben ik na 9maandne eindleijk ontpilt.dat lan ook.we gaan het zien. en ga idd dan donderdag testen! maar ga dus nergens vanuit.
*Nog maar een paar dagen* Kweenie waarom. Maar zoals ik de vorige twee rondes ik enorm overtuigd was zwanger te zijn (wat niet waar was...) zo denk ik nu dat het niet raak is. Ik voel bijna niets, op wat licht gevoelige borsten na (veel minder pijnlijk dan vorige maand). Verder wat meer afscheiding (creme-achtig), maar dat had ik vorig maand ook. En die steekjes onderin en in mijn liezen heb ik ook al eerder gehad. Ik denk dus dat ik donderdag (of wanneer dan ook) gewoon ongesteld word.
vervelend he dat wachten. morgen is mijn dag.moet wel zeggen dat ik nu missleijk ben,maarjah kan ook komen door me griep die niet weg wilt
He Manon Bedankt voor je lieve woorden. Ik ben idd zwanger Heb gister een vierde test gedaan, diaitale en er stond ZWANGER ! Hoe duidelijk wil ik het hebben Ik ga 23 feb naar de verloskundige. Heb gelijk ff een aanmelding gedaan omdat ik soms veel afspraken heb voor mijn werk is het lastig plannen en ik wil natuurlijk wel zo snel mogelijk Alleen mijn zus weet dat ik zwanger ben, verder niemand nog, nou ja mijn man en jullie Is gek hoor zat vandaag met een collega te praten en bedankt me opeens jij weet niet dat ik zwanger ben.... ook maf Zijn wel een aantal vrienden die weten dat wij graag zwanger wilden worden dus lang zullen we het wel niet stil kunnen houden. Hoeft wat mij betreft ook niet. Vind het veel te fijn en als het misgaat wil ik ook graag steun. Ik had het vorige week ook erg warm steeds... terwijl het -15 of zo was. Dus wie weet..... Maar goed afwachten en proberen rustig te blijven....... Sterkte ! Froukje
Liesben! ik word eerlijk gezegd ook wel steeds meer een beetje chaggie nu nod dichterbij komt, ben ook bang dat het niet gelukt is! idd ook weer zelfde hoopvolle signalen en symptomen en dat werd voorgaande rondes ongi, snap heel goed dat je niet meer op je lichaam afgaat, doe ik ook niet meer! Heb trouwens weer wat nieuws deze ronde, sinds zaterdag een soort van drukkend gevoel boven schaambeen, alsof er een golfbal onderzit. kan alle kanten op, of een nieuw iet wat bij een ongi hoort of er gebeurt echt wat, maar ga uit ve ongi pfff was er maar 1 duidelijk symptoom voor een zwangerschap behalve overtijd en een positieve test helaas moeten we wachten tot iig nod! liefs