He hum! Ja meid, we zullen moeten wachten...helaas Nou ja, het is hier "pas" ronde vier, dus ik mag niet klagen. Maar deze maand ben ik wat "down". Of beter, ben eigenlijk al chagerijnig vanf mijn eisprong Maar..2009 word een goed jaar, ik voel het!
Liesben, dit had ik ook! elke maand hopen,op elke symptoompje letten. nu komt 4 dagen eerder dan verwacht mn menstuatie en ik ben niet eens verbaast! normaal was mn humeur voor de rest van de dag kl#te, maar had ik zoiets van: deze maand gaat het hem niet worden, en viola mn gevoel had gelijk. het (enige) voordeel aan lang proberen zwanger te worden is toch wel dat je je lichaam goed leert kennen... maar liever zoe ik het niet goed kennen natuurlijk, heel veel succes!
jeeeh nog een paar uurtjes en ik ga lekker slapen.dan is het snel morgen! voel me zo honds beroerd ben aan het op boeren.
nee want morgen moet ik ongi worden dus ga dan donderdga testen als het niet komt.maar dat zou heus niet nodig zijn hoor! ben wel vrij morgen dus kan jullie op de hoogte houden
Hey meid, Ahh gossie, een mk. Balen meid, .. nou balen is niet het juiste woord. Zeg maar gewoon k*t. Ik hoop dat je snel positief test. Groetjes
Hey meid. Ik ga zaterdag testen. Heb je mijn berichtje nog gelezen gisteren? Dat lange verhaal. hihi. Liefs
Hii Snipppieee, Hoe gaat het meis, fijne dag gehad? Nou nou, niet zo negatief hoor meid. Ik snap het wel hoor. Soort bescherming. Liefs!
Ik ga zondag testen en ik ben die test nu aan het instralen K*t was het zeker ja maar ik krijg vast een prachtig geweldig kindje en die zou er dan nooit zijn gekomen... zo los ik dat maar op Lief van je, trouwens. Ik moet zeggend at het typen hier wel enorm helpt! Weten dat je niet alleen bent voelt goed.
Tuurlijk! Jij krijgt een prachtig prins of prinsesje. Gaat vast goed komen. Fijn he, zo een site waar je terecht kunt! Liefs
he meissie, hier gaat het zit alles op te boeren en er komen luchten uit me achterse niet normaal! we gaan het allemaal morgen merken! liefs
Hey Snip. Haha. Poehh, al dat lucht! Ben blij dat ik niet naast je zit, Hiihii. Met mij gaat het goed. Voelde me gisterenavond, toen ik op bed lag erg down, geen idee waarom. Heb vanacht rot geslapen. Vandaag ging het prima met werken. Heb nog spierpijn in me buik. Pukkeltjes (Waar ik een hekel aan heb, en normaal nooit heb! ) Zeurend gevoel in me buik. Soms wat afscheiding. moeite met dingen uitvoeren (lui!)./ Ook had ik vandaag vreselijk veel de hik, maar dat is vast geen 'symptoon' haha! .. Ik heb geen moeite met niet testen, ik weet niet soms ben ik heel down, en denk ik; pff het zal wel niet! maar als ik denk aan testen, word ik rustig, gek he? Liefs
Owh.. Heb ik niet goed gekeken. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer. Er word zoveel gekletst. Hoe voel je je meid? Liefs Ik heb gekeken. Ik zie het!
wanneer wilde je ook al weer testen?nee idd. gelukkig vind me mannetje het niet zo erg. hij zegt asl het maar voor ene goed doel is.die grapjas! zo proberen wat te eten en dan tv kijken en dan lichting bed! liefs snippie
Ik wil zaterdag testen, als ik dan nog niet ongesteld word. Hihi. Die lover van jou .. Zit met wasknijper op zijn neus zeker! Hihi, nee hoor grappie! Indd als het maar voor een goed doel is! Ik ga vanavond ook lekker op tijd naar me mandje, ben best moe! Een hele fijne avond! Liefs
ik kan bijna niet meer wachten ik ben dit maand erg vermoeid en veel maagzuur maar ik ga niet te vroeg juichen....