Mijn cyclus is heel onregel matig vandaag weer test gedaan maar helaas....Vrijdag probeer ik het weer even.
Ik kom de week door door op fora te lezen, kijken of we op de juiste dagen hebben geklust, onze kansen berekenen, de tekenen die mijn lichaam vertoont opschrijven in een dagboekje zodat ik er tzt misschien een patroon in kan herkennen, zoizo leuk voor later.. Aldus ik ben er heel erg mee bezig! Nu 1 dag na mijn NOD cyclus van 24 dagen. Omdat het er ook 27/28 kunnen zijn moet ik nu wachten tot vrijdag/zaterdag. *wacht* Succes allemaal!
ok minke, zie dat je uit frl komt, me too! Geinig! ik alleen aan de andere kant van het friese land. Hoe lang zijn jullie al bezig voor een kindje?
vervelend he dat wachten.als het goed is ben ik vandaag van het wachten af.of beter nog test ik morgen positief maar daar ga ik niet van uit.
hey snippie zit jij ook op zwangerworden.nu? dan zitten we ook in een aantal posts te praten, zie het nu pas. lol (of is het toeval?)
Kunnen jullie mij helpen.Een dame op het forum zegt dat de digi zwangerschaps test van clearblue 4 dagen voor je ongestelheid aan geeft of je zwanger ben of niet.wat denken jullie?
haha ja rotterdams kan ik er ook wel uithalen! haha hey hoe laat jij die pendelmensen voor je pendelen? Ik wil dat ook wel eens, maar weet niet waar ik dat kan vinden
minkep dat is dan de cb digitaal die ook aangeeft hoe lang je al zwangerbent, de allernieuwste is dat, dat heb ik ook al gelezen ergens, maar dat is dan minder hoeveelheid procent nauwkeurig dan wanneer je op/na je NOD test. Maar hij schijnt het wel te kunnen..