Hoi Marleen en inkie en natuurlijk de andere dames die nog aan het wachten zijn. Heel veel succes en hopelijk voor jullie wordt het beloond. Inkie, als het echt anders is dan anders kab testen nooit kwaad. Stress heeft ook effect op je duivels en dat maakt het dan nog lastiger. Veel sterkte en ik leef met jullie mee, zelf hebben we hier weer een paar weken rust. Krissa
Mijn laatste week van wachten is begonnen..................... Ik merk dat ik iedere ronde veel minder geduld krijg. Wil weten waar ik aan toe ben en het liefst NU! Ik heb gisteren een test gekocht online, waar ik 6 dagen voor de NOD kan testen. Ik kon het niet laten! Als het goed is valt die vandaag in de bus en zal ik morgenochtend testen (misschoien wel vandaag, het zijn er toch 3!) pffffffffffff wordt moe van mezelf................ Zo moets even mijn gedachten kwijt! X
Pfffffffffffffffff ik heb zondag pas mijn nod. Ik word toch wel helemaal gek van het wachten. Ik heb zoveel symptomen maar ben bang dat ik ze ook allemaal kan toeschuiven op met het grote verschil dat ik 2 weken terug (na mijn ei) al last had van verschillende symptomen en als het symptomen zijn, zijn ze eigenlijk veel te vroeg. Ik ben al 2 wkn moe, zere borsten, ongi krampen in onderbuik, veel plassen, stemmingswisselingen, emotioneel af en toe misselijk en hoofdpijn. Ik weet het niet hoor. Ben blij als we n week verder zijn dan weet ik meer.
Hoi Maaike, Langer dan een jaar, maar ik heb pas sinds afgelopen zomer een regelmatige menstruatie zonder hulp van medicatie. Dus eigenlijk pas echt net in ronde 2 dat het mogelijk zou zijn. Hopelijk komt alles nu snel op orde en hebben we geluk. Ik begin alleen nooit meer aan de pil. Groetjes en laat wat horen als je wat weet. Krissa
Oh das ook alweer een tijdje zeg! Maar misschien hebben jullie nu ook wat meer geluk en heb je snel een posi test in je handen! Hou jij ons ook op de hoogte Ik laat van me horen als ik meer weet, ga in principe pas in het weekend testen dus dan horen jullie mij maandag zowieso... Alhoewel blijf hier wel rondstruinen dus je leest vast wel weer eens wat van me Liefs Maaike
Dit is voor mij mijn eerste ronde, maar ik vind het toch heel spannend. Over 4 dagen mag ik testen. Ik vind het wel heel eng. Ik ga niet teveel hopen, maar stiekem zou het wel helemaal geweldig zijn als het direct raak is. De eisprong heb ik heel duidelijk gevoeld en ook de stekende krampen rond de innestelling zijn niet aan mij voorbij gegaan. Ik ga met jullie allemaal mee aftellen ............... Greetz Nathalie
Oeh spannend Nathalie! ik ga ook voor jou duimen Meid, duim me helemaal suf de laaste dagen hahahahhaaha Liefs maaike
Bedankt Krissa en natuurlijk de rest. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar ben het nog niet! Spannend spannend, maar goed zoals eerder gezegd door andere op het forum, maakt de stress en de spanning het ook ongeregeld. Ik ben nu 4 maanden geleden gestopt met de pil en zat na 1 maand al op een regelmatige cyclus van 28 dagen. Dit is nu de derde maand dat we het proberen. Het valt dus nog wel mee hoe lang we bezig zijn, maar goed elke maand is te lang. voor de rest iedereen veel suc6 ik duim voor iedereen die bezis is!
ik had voor me ongie ook allerlei symptonen erg raar veel plassen moe blauwe adertjes op me borsten maar toch zijn de duiveltjes gekomen en nu gelukkig na 5 dagen weer verdwenen dus op naar de eerste echte ronde. Helaas duurt het nog ff voor me ei er is.
aaarrrggg, heb vandaag voor het eerst getest. Negatief...........jammer. Ben alleen nog niet ongesteld geworden. Laat dat nu ook maar meteen komen dan kunnen we door naar de volgende ronde. gatsie liefs marleen
Balen Marleen, ik leef met je mee en met alle mensen waarmee het niet 1,2,3 wil lukken! Groeten Hanneke
Hier nog een die aan het wachten is. Ik moet zeggen dat ik deze ronde voor het eerst echt niet het gevoel heb zwanger te zijn... Raar he?! Deze ronde voor het eerst met ovu testen gewerkt en opzich redelijk geklust maar toch op de een of andere manier staat alles me tegen. In tegenstelling tot de ronde hiervoor de eindeloos leek te duren en ik verschillende testen heb gedaan omdat ik echt ervan overtuigd was dat ik zwanger was. Vandaag reed ik langs de kruidvat en had even de gedachten om een test te halen, maar heb het niet eens gedaan !. Ik voel me raar, juist omdat ik niks voel. Jeetje wat klinkt dat weer apart. Ik hou jullie op de hoogte en Hanneke we gaan nog steeds samen testen toch? Liefs
jaaa zwanger worden. we gaan samen testen! MissQ ook als ik het goed heb. Ik weet het niet, ik reken er niet op en heb het voorgevoel dat wij een beetje hulp nodig hebben...... Maar dat is op mijn gevoel gebaseerd, dus slaat eigenlijk nergens op. De testen zijn in huis, maar...............................nog ff wachten! Ik hoop toch voor je ondanks je gevoel, dat het roze wordt voor jou. Wie weet omdat je juist nu niets voelt, tja het menselijk lichaam zit raar in elkaar! Groetjes Hanneke Lieve meiden succes en een knuffel voor diegene die het nodig hebben!