Haha geeft niet hoor Vond t wel grappig. Nog even en dan mag ik gezellie bij jullie op t bankje! Heb net eindelijk positief getest met ovutestjes! Dus 3x raden wat wij straks gaan doen! Heb getest met sensitest en die was echt heeeel erg donker. Veel donkerder dan vorige maand. Ben wel blij, want was bang dat mn ei niet ging komen of nog later...Daarna met digi van cb en ik zag een smiley, dus eitje gaat bijna springen haha. Kussss
Hey snip heb je al nieuws? Ik hoop het niet, ik heb krampen het schiet zelfs mijn benen in (lies naar bovenbeen) raar! Ga zo ff elfstedentocht kijken op 1, ben en blijf een echte elfsteden chick! was toen net 17 . Lotte: Succes met klussen meid en je bent altijd welkom op ons wachtbankje, ookal zijn wij dan alweer verder, dan kun jij 'm warm houden ok? Fijne avond ladies!
het is raak meiden! ik ben ZWANGER ongelooflijk nog allemaal, Had allemaal vreemde symptomen deze ronde en heb er een testje tegenaan gegooid vandaag.... officieel zou ik overmorgen kunnen testen maar had zo'n gevoel van naaaaah het kon weleens raak zijn! hihi foto staat in album! JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE we zijn zo gelukkig! ik wil wel eerst tot volgende week wachten tot ik echt optimistisch ben..... vind het nog zo spannend of het allemaal wel goed blijft zitten liefs humm
Hihi goed hoor, dan hou ik m warm. Maar jullie mogen er niet bij zitten hoor...jullie zijn zwanger hihi dus dan hoef je niet op t bankje. Tenminste dat hoop ik voor jullie! Gefeliciteerd hummie! Kan je nog even die gekke symptomen opsommen? Ben benieuwd!
o dankje lieverd! kunnen we fijn samen ervaringen uitwisselen! pfff zo onwerkelijk nog allemaal! snap nou helemaal je gevoel van ooooooooh als het maar goed gaat als het maar blijft zitten. meid we zijn zo gelukkig hier! x
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
thanx meid, idd die testen lijken op elkaar, heb vd week nog naar die van jou zitten staren en dacht die wil ik ook! hihi....
bedankt meiden voor jullie medeleven en felicitaties! ik strooi jullie allen heeeeeel veeeeeel hcg toe, hier vangen: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG liefs
* ontvangt met alle plezier de hcg van hummie Heeeeeeeel veel geluk gewenst meid Nog even een vraagje.... Zijn er goede ervaringen met zw testen van kruidvat? Dat is de enigste drogisterij hier in de buurt, dus vandaar dat ik die eens wil gaan proberen. Aangezien mn nog steeds uitblijft yeahhhhh 8) xx nini