Ja dat vind ik ook wel onwijs leuk! Ja gek he....hoe laat heb je de test gedaan....ik stond namelijk echt te trillen als een rietje! Ja joh.....maar aan dat blijven zitten kan je zelf echt niks doen.....ja je gedragen met alcohol enzo misschien. Maar echt helemaal goed! Nou hopen dat jij ook beetje snel bij de vg of echo boer terecht kan! Hele fijne avond en nacht! Ik droom sinds de test elke nacht over baby`s hihi. Een minpuntje....was vandaag misselijk bah bah....maar alles voor het goede doel he
hej dames ik ga richting bed. ik hoop morgen ook te kunnen melden dat ik een positieve test in handen heb. liefs snippie
ja dipstick van matcare gedaan, en daar vescheen gelijk een lijntje op, maar nog te vaag naar mijn idee..... dus toen een kruidvat test erachteraan entsja die was wel duidelijk hihi! @nini kruidvat= 2 voor 5 euro, Hoop dat het voor jullie ook gauw raak is meiden! snip hoe voel je je? nog geen dus, oehhhhhhhhhh spannend meid! wanneer wil jij testen? morgen?
ok tnx hummie .. ik heb nu nog een berg babyboomshop testen er liggen .. dus morgenvroeg weer 1 wagen... en ga dan morgen middag kruidvattesten halen om die vrijdag nuttig te maken .. ik weet niet waarom, maar vertrouw die testen van babyboomshop niet zo, ben nu al zenuwachtig voor morgen echt ... wenst iedereen goed geluk
ja ga er alles aan doen om het te optimaliseren voor ons garnaaltje (haha zo noemen we een embryo!) maar dat deed ik ook al zo veel mogelijk met zwanger worden.... ik ga denk ik maandag als het allemaal goed is gegaan dan maar een afspr bij VK maken enz.... AAAAAAAAAAAHhhhh ja stond echt well te bibberen na die eerst test, daarna alleen maar te grijzen geloof wel een half uur en aan grond genageld hahah! liefs
He meis, Ah, boffkont .. Lekker pas vrijdag werken. Ik werken altijd dinsdag t/m vrijdag, en regelmatig ook nog op maandag. Dus vrij .. komt bij mij weinig voor. Ach, centjes verdienen kan geen kwaad. Sparen voor de baby. hihi! Slaaplekker girl. We berichten! Liefss
Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken hier. We hebben afgesproken dat we na het zondagavond gaan testen als ik niet ongi ben geworden. Heb afgelopen zaterdag al testen in huis gehaald En juist net nu mijn vriend deze week nachtdienst heeft. Zou wel leuk zijn als ik zwanger ben nu, mijn vriend is vandaag jarig
Hoi Zethu, Ik ben er ook zo een! En ondanks dat je inderdaad vroege testen hebt, testte ik echt pas positief op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. En de dag daarvoor was er op een gewone test niks te zien! Dus ik zou toch nog even wachten als ik jou was...hoe moeilijk dat het ook is Heel veel succes ermee! groet eertje
Goeiemorgen dames , Lekker geslapen? .. Ik heb eindelijk wat beter geslapen. Ik werd vanmorgen om 5.00 wakker, en heb daarna nog een half uur wakker gelegen, toen half uur geslapen, en toen .. Toen ging de week! Jammer hoor. Ik had gisterenavond BIJNA een test gedaan, .. Maaarrr ik heb me in gehouden! .. Doordat ik niet weet hoe me cyclus precies is, in de 2de maand stoppen met de pil, ben ik zo bang dat ik te vroeg test? (Laatste keer cyclus was 34dagen.) A.s zaterdag, is toch niet te vroeg meer meiden? Ik zit dan op dag 38. @ Eertje ; Met welke test heb jij positief getest? Go, een dag ervoor was niks te zien, en de dag van je ongestelheid, stonden er ineens wel 2dikke strepen? .. Wist niet dat dat kon. Jeetje, toe vroeg testen is dus echt niettt goed! .. Hihi. Ben je al een beetje gewend aan het idee 'zwanger?' Lekker genieten hoor meid. Fijne dag allemaal. Werkse voor de gene die moeten werken. Ik vertrek nu ook naar me werk..De dag gaat weer beginnenn... Liefs
Goedemorgen Dames! Ik hoop dat ik dan ook goed nieuws heb .. Ik ben er nog niet 100% zeker van.. Maar ik had gisteren een heeeeeeeele vage test... Nu vanochtend weer tetest, en we zagen toch beiden weer een heeeel licht streepje! 8) Ik durf het nog niet te zeggen, maar volgens mij ben ik zwanger! Liefs x Nini
dankje meid ik ga morgen voor de zekerheid met clear blue testen .. dan vertrouw ik het wat meer .. snippie ik zie dat jij ook mag testen vandaag Heel veel geluk gewenst
Goede morgen dames! jaja weet het het is vroeg! maarjah je kent eh. mijn test is heeeeeeeeeeeeel licht positief bijna niet te zien. zou het mss kunnen komen omdat ik om 4uur ook al naar de wc was gweest?en daarna om half 6? maarjah ik weet het niet hoor.heb gene ongi pijn,maar zo'n klinkt raar poep drang!kent iemand dat? en nog steeds vlagen erg misselijk maar we wachten vandaga gewoon weer af. ik ga echt raar op kijken als ik morgen pas ongi word! ben normaal altijd stipt! nou dames hou jullie op de hoogte. liefs!