he meiden .. wou toch even zeggen dat ik echt blij ben dat k mn verhaaltje even kan dumpen hier, lucht altijd op! ik had vanochtend om 7 uur met ochtendurine een test gedaan, mijn vriend en ik zagen beiden een heeeel licht streepje ... ik heb nu net een kwartier geleden weer een test gedaan .. en weer een heel licht streepje! zou het dan toch? Ik ben vol van zenuwen misschien omdat ik het niet durf te geloven.. Ik duik zo het kruidvat in om een clear blue te halen en voor 12 uur vanmiddag hoop ik dan goed nieuws te dumpen hier ... ik ben zooooooooooo zenuwachtig xxx
o nini wat maak je het spannend meid! hoop voor je dat het raak is, een vaag streepje telt ook hoor meid! kun je een foto plaatsen, kijekn we mee! liefs
osnip, ij bent net zo erg als nini, wat een onzekerheid, je maakt het spannend meid! kun je een foto maken, ben zo benieuwd voor jullie! je bent iig 'overtijd', dat is al posi meid! hoop dat het raak is voor je meis! liefs
meid, 6 dgn is ook wel erg vroeg, is ook wel waarschijnlijk dat je nog niks ziet! ik heb 2 dgn voor nod getest (wat ik normaal nooit doe hoor, maar had zo'n oergevoel dat het raak was!) ik heb geluk gehad dat ik al wat zag, dus nog even afwachten meid!
Wil je het echt weten? Mijn lijf schreeuwt dat ik ongesteld ga worden. Vanmorgen getest, en wat ik ook deed....geen tweede streepje te bekennen. Op naar ronde 5 dus.. En jij? In de zevende hemel waarschijnlijk? 8)
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat geweldig meid! gefeliciteerd! (kan nog geen foto zien.... ) lieverd geniet ervan van dit moment! liefs
aah wat balen dat je dat gevoel hebt liesben! maarrrrrrrr dat zegt nog niks, ik heb ook een soort van ongigevoel! dus ff afwachten meid of de wel of niet komen..... Hoop echt ontzettend dat het toch raak is lieve liesben! ben je altijd stipt? of komt het langzaa opzetten je duivels op nod?
Dat wisselt, dus daar kan ik ook niet van op aan. Soms voel ik het al dagen, soms komt het totaal onverwacht. (klinkt alsof ik al jaren bezig ben, en dit is "pas" ronde vier) Maar ik heb nu al twee dagen menstruatiepijn, hoofdpijn, rugpijn en moet veel plassen. Typische PMS-klachten voor mij. Zit niets anders op dan rustig af te wachten.
Omdat de test die we vanochtend bekeken van babyboomshop zo vaag was vertrouwden we het niet helemaal. Net Digi van clearblue gehaald .. En jaaaaaaa Zwanger Nog maar net blijkt stond 1-2 ... Dus direct mijn binkie opbellen natuurlijk! En hy was zoooooooooooooo blij Ik zit hier ook nog steeds te shaken haha 8) xxx
Gefeliciteerd ninii! Ben ook in september gestopt en hoop voor mij ook raak deze maand! Geniet ervan!
@ Eertje ; Met welke test heb jij positief getest? Go, een dag ervoor was niks te zien, en de dag van je ongestelheid, stonden er ineens wel 2dikke strepen? .. Wist niet dat dat kon. Jeetje, toe vroeg testen is dus echt niettt goed! .. Hihi. Ben je al een beetje gewend aan het idee 'zwanger?' Lekker genieten hoor meid. Liefs[/quote] Hoi Manonn, Ik had `s ochtends getest met een eigen merk test van de apotheek, die gaf toen een duidelijk maar smal streepje. Maar je leest wel eens dat testen vals positief testen dus heb nog maar twee testen van clear blue gehaald Die zo`n plusje of min geeft. En toen was die `s avonds gewoon goed positief. Heb die ander twee dagen later maar op gemaakt Die was nog donkerder Ja je moet wat he haha Maar idd de dag daarvoor helemaal niks...nou was dat wel een gewone test, dus niet zo`n extra gevoelige. Dus als je het vol kan houden zou ik het doen! Ja en langzaam begint het wel beetje door te dringen....alleen nu weer spannend of alles goed gaat. Maar so far so good! Vindt het wel een super idee zeg Succes meid. grtz eertje