Nou dames,.. Ik denk dat ik ook ongesteld ga worden. Ik had een ongi-gevoel, en had wat bruinigs. Dus helaas... Volgende ronde dan maar! Ik hoop dat jullie allemaal snel positief testen! Liefs
woops las je berichtje verkeerd. hihi.. nog geen bloeding hier.. wel wat bruin slijm bij afvegen steeds. Net lekker Droste chocolaatjes gekregen van vriendje lief! (en allemaal al opgegeten haha)
Hee meid. Super zeg! Ben blij voor je. Gefeliciteerd.. Welke test gebruik je? Ik denk dat ik het ga worden, soms bruinachtige afscheiding. Voel dus alle hoop wegzaken... Word er gek van! Liefs, Manon
@manon, he wat balen meid! maar ff wachten tot het doorzet, bruin op je nod is vaak geen goed teken meid.... liefs
@Hummie. Wou dat ik het kon geloven, maar nee. Ïk weet het bijna zeker. Ik voel het. Ik heb ook getest met een testje van testjezelf.nl. Een casette. Daar was niks op te zien, dus .. Ik denk het niet! Helaas, voel me rot! Maar ach, ben net 2maanden bezig. Ik mag nog niet mopperen. Mijn positieve test komt wel. Liefs, en meid ; Geniet ervan hé! Ps: Welke zwangerschapstesten raden jullie aan? Die van de Kruidvat zijn tijdelijk uit het assortiment ofzo. Dus die kan ik helaas niet halen, we hebben ook geen Trekpleister, dus daar kan ik ze ook niet halen.
@manon ,kruidvat 2 voor 5 euro! of dezelfde van trekpleister, zijn heel hcg gevoelig om duidelijkheid te krijgen kun je daarna een digi doen van clearblue
He meis, Lees maar even me berichtje terug. Hihi. Die testen wil ik graag, maar dat gaat dus niet. De digi wil ik pas doen, als ik zeker weet dat ik zwanger ben Ik heb geen idee welke test ik nu goed eens kan proberen, .. of de volgende ronde waarschijnlijk. Liefs
o, hmmm, nou die van matcare de eerste die ik gedaan heb is ook echt betrouwbaar, ik had dipsticks van matcare maar zijn ook in casette bestelbaar via internet. sorry, bedoel sensitest! maar matcare is ook prima hoor. als je nu besteld, overmorgen in huis... mocht je ongi worden, kun je gelijk ovutesten mee bestellen om goed je ei te vinden!
Okay, thanks. Daar hoor ik verschillende dingen over. Ik wacht eerst maar eens af, .. tot me ongi echt doorzet, dan op naar de volgende ronde. Helaas pindakaas. Wie weet is ronde 3 ONZE/MIJN ronde! Liefs en fijne avond. Ga nu lekker eten.
ja die van sensitest bedoel ik, zie aanpassing vorige berichtje... hihi! eet smakelijk! ik zit hier al typend mijn spaghetti te verorberen!
pffffffff die laatste week is zoooo zwaar altijd vind ik vooral als je er al zolang op wacht groetjes