Ehmmmmm is hij nu positief? Ik ken deze test niet maar ik denk dat ik je moet feliciteren of toch nog?
jeetje snippie! jammer dat het op de foto niet goed overkomt maar als jij een streepje ziet dan is die er toch? Super meid! Wat zegt je vriend? Mijn ongi begint nu door te zetten balen maar we kunnen nu verder.. hoe langer het duurt hoe spannender het ook wordt. Mijn vriend vond het al fijn dat de pendelaarster had gezegd mei-meisje, daar kreeg hij een warm gevoel van.. dan zit dat wel goed! Gaan we daarvoor
me man(we izjn getrouwd) zag hem ook meteen omdat hij zo dun is zie je hem niet goed op de foto. we wachten rustig af tot zaterdag.en dna test ik nogmaals met ochtend urine gene bloed geeft moet
je man! tuurlijk! Fijn hoor ik ga jullie al zachtjes feliciteren! ieee vind het zo leuk! *fluisteren*gefeliciteerd!*einde fluisteren* Als je een dikke streep hebt wil ik m ook zien! beloofd!?
o snip wat spannend meid! ik moet eerlijk bekennen dat ik op de foto niks zie, maar dat er in het echt wel een vaag lijntje kan staan kan heel goed natuurlijk! meid, als jullie een streepje zien dan is het goed, idd zaterdag weer 1 doen, zou dan wel een ander merk pakken hoor, die van kruidvat met een plusje kunnen soms een vals lijntje geven heb ik gelezen (of indoorglijntje?) meid geen bloed geeft moed, dus dat is al positief! ik hoop het voor je!
ps mijn lijntjes zijn in het echt ook duidelijker dan op de foto, die van sensi zie je in mijn album heel vaag en in het echt beter, die bovenste van mij in album is kruidvat en was gelijk duidelijk! bij jou in de buurt ook geen kruidvat testen 2 voor 5 euro meer? die zijn namelijk heel hcg gevoelig
dat is zeker weten geen indroog lijntje die wij zien meid. en zaterdag doe ik gewoon weer een kruidvat test.want heb er 2gekocht! soms denk ik als je naar alle negatieve verhalen van testen gaat luisteren is geen enkele betrouwbaar meer. we gaan het zien
hihi! we wachten geduldig af.moet wel zeggen wprdt steeds rustiger!. baal wel dta hij niet goed te zien is op de foto,maar het is zeker geen indroog lijntje!stond er binnen de tijd!
hej lieve meiden en hummie weet dat je het goed bedoeld hoor meid!en mss dat ik als ik zaterdag nog geen zekerheid heb dta ik dna idd die 2 voor 5koop scheeld geld!en die dan dinsdag of woensdag doe als ik dna nog steeds niet ongi ben. ik ga nu nog even tv kijken. ik kom morgen ochtend voordat ik ga werken nog wle even berichten van hoe of wat! liefs
liev snip, nee een indrooglijntje niet maar kruidvat geeft soms valse plusjes.... lees maar bij onderdeel testen. waarschijnlijk is het bij jou wel een geloofwaardig lijntje want je bent toch immers overtijd!? Ik hoop het echt voor je! dus ga idd op je eigen gevoel af en ik bedoel het niet kwaad he (ik merk dat je een beetje geirriteerd bent door mijn antwoord...) Ik persoonlijk zou een ander merk pakken als je zaterdag weer test, maar je moet echt op je eigen gevoel afgaan! waarschijnlijk is het echt zo, want erstaat een lijntje bij jullie thuis en je betn overtijd, dus alvast een voorzichtige felicitatie meid! liefs
Vandaag weer misseluk BAH. Maar hopen dat het komt door dat ik zwanger ben. Nou ga maar weer slapen tot morgen weer dames