ga morgen weer testen!wat leuk dat je ouders en schoonouders zo blij reageerde!hihide mijne zouden ook even opkijken,maar ergens verwachten ze het wel dat zeiden ze op ons trouwen al.dat ze dachten die willen graag snel ouders worden! ze hadden het zelfs al eerder verwacht. anoniempje wat balen zeg meid!
Hey Redirosoe, Ja klopt wat je zegt hoor! En vooral rond je nod lijkt het inderdaad veel op elkaar...plus je lijf neemt volgens mij ook een beetje een loopje met je Ja nou hopen dat het dit keer gewoon raak is! En bij ons was het eigenlijk direct raak, niet zo leuk voor degene die al lang bezig zijn, maar kan er niks aan doen Maar wel erg gewenst natuurlijk! Maar nu is het dan weer spannend of alles goed blijft gaan...heb m`n eerste echo 5 feb...dus moet nog even wachten Hou me op de hoogte hoe alles gaat oke! groetjes eertje
nee morgen weer een dag! je hcg schijnt met de twee a 3dagen te stijgen! dus dan wacht ik lekker tot morgen af! @eertje vind het juist top dat het bij jullie snel gelukt is! bespaard je ene hoop gewacht en verdriet liefs
Hey snippie, Bedankt! Maar zou het graag voor iedereen zo zien! En voor het zelfde geldt zou het bij ons een volgende keer ook langer duren, maar voel nu bijna een beetje schaamte Maar jij maakt het ook wel spannend hoor trouwens! Dus morgen weer testen....ben erg benieuwd! groetjes eertje
he snip! dat je weinig kan hebben is een goed teken! mijn vriend zei een dikke week geleden al nou volgens mij ben jij zwanger, ik kan ook mijn buien hebben nu! de ene keer ben ik heel woest, boos, chagerijnig en het andere moment wil ik alleen maar knuffelen of word ik emo haha, hoort er allemaal bij meis! je klinkt zwanger! @blackeyeg, wat balen die onzekerheid meid! ik zou na het weekend toch echt ff contact opnemen met je HA dan, iig voor advies.... succes meid! liefs
ik baal er zo van dat ik sinds vleden week bijna geen zin meer heb in seks:S! arm mannetje terwijl ik het erg lekker vind. maar komt dnek ook omdat ik zo moe ben! ik ga nu even lekker buis hangen. hou jullie op de hoogte! liefs
Heb ik vanochtend al gedaan. Volgens de assistent ben ik aan het ontpillen... Ookal heb ik 3 weken krampen, en van de week rare testen. Omdat ik vanochtend weer negatief testte, ben ik waarschijnlijk echt niet zwanger. Maar als ik over 2 tot 4 weken nog niet ongesteld was en ook nog steeds negatief test, mag ik langs komen, pffffffffffffff
hey meiden! Snippie: wat knap dat je tot morgen wacht tot testen! dat zou ik noooiiit kunnen! Heb nog steeds bruin verlies en alleen bij afvegen, nu al dik 24 uur. Het lijkt niet echt door te breken. zit nu op dag 27 van mijn cyclus.. ben gewent dat het dan echt wel meteen begint.. wacht vandaag en morgen af, misschien morgen of zondag een testje.. want volgens mij zou het nog kunnen..toch? hebben andere meiden hier ervaring mee? Liefs Muppet80
Hallo! Goede middag!Ik heb vanochtent een test gedaan.En wat blijkt een heel ligt streepje kwam der bij.Alleen met lamp te zien.Dus morgen ga ik een clear blue set ophalen.Waneer kan ik dan weer het besten testen? groetjes sarina
He Sarina! Ik zou als ik jou was dan morgen met ochtendurine testen met CB. Ik had 3 dagen achter elkaar heeeele vage testen ... Net als jij die je onder de lamp heel licht kon zien ... Toen getest met CB en harstikke ZWANGER .. Dus ik zou het morgenvroeg doen ... liefs nini
Weet je was het is.MIjn ongsteldheid komt zo onregel matig.Volgens mij moest ik al ongesteld geworden zijn.Omdat ik weer allemaal puisjes kreeg in me gezicht.Dan word ik meteen ongesteld als dat gebeurd.Ook ben ik steeds zo misseluk.Maar ik wacht gewoon die 5 dagen even af nu.