Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ook ik neem plaats op het wachtbankje, tenminste dat denk ik.....

Heb afgelopen cyclussen gehad van 38 en 71, dus heb nu maar weer 38 aangehouden.....Ik denk mijn ei gevoeld te hebben op 1 januari, dus in theorie zou ik nu al kunnen testen, maar ik durf echt niet.......

Heb wel wat vage symptomen zoals: vollere borsten, pijnlijke tepels (donkerpaars), je ziet de aderen duidelijk en er zitten bultjes op mijn borsten, ik plas veel, af en toe weeig gevoel in mijn buik en ik kan al dagen geen grote boodschap doen, heb ineens ook last van puistjes (heb dit nooit!)

HELP!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

testen jij! :confused:

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi dan kan je idd al testen.
    spannened zeg allemaal!

4. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @eertje
    nou idd ben blij voor je dat het bij jullie in 1 keer is gelukt
    bij mij was het ook in 1 keer gelukt maar met 5 weken een mk gehad dus dat was jammer
    ook allemaal meiden en vriendinnen om me heen zijn zwanger of net bevallen maar ben juist blij voor ze
    al vragen wel veel mensen of ik het niet erg vind dat dat allemaal om me heen gebeurd maar nee ben juist blij voor ze heb geen idee waarom ik het niet leuk zou vinden al hoop ik natuurlijk wel dat het bij ons ook een keer raak is
    meid geniet ervan en spannend hoor zo een eerste echo laat me maar ff weten hoe het was
    ik hou je op de hoogte

@knorretje
    tja wat moet ik hierover zeggen
    ik ben nou al bijna een jaar bezig en vertel je heel eerlijk dat je lichaam je goed in de maling kan nemen
    zo weet ik nu inmiddels dat ik elke maand pijn in me borsten krijg en last heb van een moeilijke stoelgang
    en net als nu ben ik in de avond zo een paar dagen voor me nod wat misselijk
    de symptonen van je ongi lijken zoooo veel op die van een zwangerschap dat je het gewoon niet kan onderscheiden
    het enige wat je kan doen is wachten tot je ongesteld word zo niet testen dan maar
    anders maak je jezelf helemaal gek (wat ik ook deed )maar sinds ik gewoon zoiets heb van nou ik merk het wel of ik ongi word of niet is het gelijk minder twijfels hebben
    al hoop ik natuurlijk voor je dat het raak is (dat hoop ik voor iedereen)
    met vragen of iets hoor ik het wel

liefs redi

5. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Hoi Muppet,

Nee dit is niet onze eerste, ik heb al 2 kinderen en mijn vriend heeft er ook 2 maar we willen er nog graag een van ons samen. Het is ons alleen (nog) niet gegund. Pffffffffff

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ja kan me voorstellen dat jullie graag ook een kindje van jullie samen willen. Vervelend dat het zo lang duurt zeg!
    Succes ermee meid!

Liefs Muppet80

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    nee, ik heb ook geen hele vegen (klinkt zo lekker :p) maar een soort slijm met bruinige kleur. vandaag een kramp en toen een beetje om mijn inlegkruisje, zoals ik gister ook had, maar verder de hele dag niks te zien dus.. vind het zo vaag! Verwacht steeds dat het gaat doorbreken, maar ook de krampen nemen steeds af en zijn dan weer weg. Heb ik echt niet eerder gehad. Heb alleen geen verschijnselen zoals veel plassen en misselijkheid, maar moet dan perse als je zwanger bent?

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    muppet er zijn zat vrouwen die nergens last van hebben,maar toch zwanger zijn.

liefs snippie

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hehe, eindelijk mag ik dan weer bij jullie op het bankje komen zitten! Gezellie hoor!

Kuzz

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    succes met wachten meid.ik zit ook nog steeds te wachten alleen dan op die super positieve test en niet op een vage postieve test(2vage positieve testen)

11. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    wachten en wachten zucht

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hey meis.

Volg alles hier dagelijks en zag inderdaad dat je eerst steeds zei dat je ECHT niet zwanger was (zelfbescherming neem ik aan ;) ) en dat je nu steeds licht positief test. Lekker vervelend. Dan durf je toch niet teveel te hopen he? Ondanks dat iedereen zegt dat lichte streepjes genoeg zijn! Dat kan ik me tenminste voorstellen, want zo zou ik zelf wel zijn!

Ik blijf je volgen...en zeker tot je hier hebt gemeld dat je een vette positieve test hebt! Duim voor je :D Kussss

13. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Heej

Thnx
    Ben blij dat ik hier me ei kwijt kan.
    Ik ga nu pas zondag weer testen.Wie weet is het dan een vette dikke streep.Ik hou je op de hoogte ik wens jullie ook veel suc6

Kusss mij

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ehh, volgens mij was mijn berichtje aan snippie23 gericht hihi. Geeft niet hoor.

Maar alsnog veel succes

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je Lotte:D!
    jah idd wist eerst zeker ongi te worden.schaam em diep!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    vandaag niet getest dus morgen weer dan zou de streep toch wel iets beter moeten zijn toch?of niet? of pas zondag?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja, er wordt gezegd dat je hcg per 2 dagen verdubbelt aan het begin. Duzz dan zou ie morgen donkerder moeten zijn! Hoop het zooooo hihi

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oke!
    hihi!
    spannend hoor!zou je straks zien word ik morgen wakker ben ik ongi!
    oei wat een muts ben ik toch :oops:

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tja, kan altijd natuurlijk...Een nadeel vind ik dat spanning enzo ook een hoop kan doen...maja doe rustig aan het komt vast goed!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nou mijn ongi blijft niet uit door spanning echt niet dames!
    en dta weet ik zeker omdat ik wel vakker stress periodes heb gehad en daar bleef hij nooit van uit.

Deel Deze Pagina