Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    ff nog een vraagje zwanger worden
    Ga je over 3 dagen testen of de 15e?

2. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
    hoi hoi dames...

ik meng me er ook gezellig even tussen.. ik zit al een tijdje alles mee te lezen, en dacht ik babbel gezellig mee.... :D

fijn dat ik niet de enige bent met de symtonen en klachten voor je NOD.
    zoals gister en vandaag hevige krampen :( ook pijnlijke borsten en wat lichte blauwe aders... zou het dan toch..., gaat er dan door je heen...
    ik ben het wachten nu wel zat :oops: hihi

nog 4 dagen te gaan... zijn er al dames die vandaag hebben getest en POSITIEF hebben staan?

Groetjes....

3. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    bij de topic NOD september 2008 zijn er al tester deze maand die positief zijn, helaas ook negatieve.......og ongi meiden!
    Ik zal zeggen doe gezellig mee met de testmarathon...............

groetjes hanneke

Nu eerst maar even gaan eten!

4. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
    ik heb me er op gezet voor de test marathon :)

groetjes...

5. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @hanneke, ik wil eigenlijk wachten tot de 15 de en samen testen. Dit omdat ik mijn cyclus puur gebasseerd heb op mijn eitje wat ik deze maand via de ovu test heb kunnen opsporen. en daar 14 dgn bij op heb geteld. Dan kom ik uit op de 13 de maar om alles echt uit te sluite nog even wachten tot de 15de, maar nogmaal ik denk dat het deze maand allemaal te gestressed is geweest.

tot snel

6. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    dan testen we gewoon samen de 15e!
    Ik heb wel vroege dienst.................moet dan om 7.30uur beginnen!
    Dat is dan vroeg testen!

groetjes Hanneke
    en succes met de laatste dagen

7. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    @zwangerworden
    Ik keek net in de roze kinderwagen en klopt het dat je daar op de 14e moet staan?
    Groetjesss

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    denk er gewoon niet teveel aan.. hoe minder je er aan denkt, hoe beter het gaat (tenminste bij mij).... ben wel ongeduldig hoor op momenten dat ik even niks te doen heb haha....ga er nog niet teveel vanuit, als de test nega is is het een behoorlijke teleurstelling.... gewoon rustig afwachten en er vanuit gaan dat de :evil: gewoon komt....

9. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik ga ook mee dan voor de testmarathon van 15. Hoewel ik ook wel het gevoel heb dat vandaag of morgen die verdomde :evil: :evil: langskomen.

10. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
    goedemorgen dames...

@miepke ik doe mee met de test marathon van 20 sep...vorige keren deed ik het steeds op de dag zelf of 1 erna maar was steeds negetief.. :( daarom ga ik nu proberen vol te houden tot de 20ste :oops: als het lukt :)

ik heb ook wel het gevoel dat het gaat komen hoor die :evil: :evil: ... maar aan de ene kant ook weer niet, me temp gaat omhoog, hoofdpijn ,en heb pijnlijke tepels heeel vaag... je lichaam kan je soms goed voor de gek houdn heb ik gemerkt.

groetjes..

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja da tis een ding wat zeker is , ik ben er ook pas achter gekomen at ik altijd pijn krijg aan me borsten na me eisprong..( tenminste wanneer die zou moeten plaatsvinden)
    en ik heb dan een opgeblazen gevoel.. een paar dagen voor me nod gaat het weg :S
    ik wist altijd wel dat ik het had maar nooit de link gelegt aan me eisprong of nod ofzo dacht gewoon ik heb soms last van me borsten :$ woepsss
    ;)

12. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @hanneke ja ik heb mezelf er op de 14 de opgezet puur gegokt dus zeg maar. Ik heb de 30ste een goede ovutest gehad 14 dgn erbij kom ik op de 13 de en dan nog twee dagen extra dus 15de testen zeg maar.... Of die ik nu iets fout?

Ik voel me in ieder geval niet zwanger en mijn vorige cyclus was zes weken....
    Eigenlijk wordt ik er allemaal erg moedeloos van. (sorry off topic) Ik heb het al eens eerder beschreven. Ik had toch echt een heel romantisch plaatje in mijn hoofd over zwanger worden en dat moet ik nu echt even bijstellen. Eens was ik al blij dat ik ongesteld werd na een eeuwigheid. Afgelopen maand dolblij met uberhaubt een ei, en nu ik weet het niet. Ik heb het gevoel dat het allemaal gepland moet worden. Je plas inhouden, niet drinken, weer een ovutest, nu vrijen, nu niet, en om je heen wordt de een na de ander zwanger.... overal dikke buiken
    IK vraag me af of ik niet teveel wil. We hebben het door ziekte in de familie uitgesteld en nog eens uitgesteld. Nu dat dat beter gaat willen we ervoor gaan en dan blijkt dat het allemaal niet zo vanzelf sprekend is. MIsschien was ik ook wel naief en als ik hier rondlees ben ik helemaal nog niet ze lang bezig en valt het allemaal wel mee, maar toch voel ik me moedeloos, gefrustreerd en verdrietig.

Ineens duurt een maand lang
    Ineens is je ergens op verheugen veradelijk en eng
    Ineens doet het geluk van anderen mij pijn
    Ineens is niets meer van zelfsprekend
    Ineens vraag je je af wil ik niet teveel?
    Ineens

"Je moet er niet te veel mee bezig zijn"
    "Het leven valt niet te plannen"
    "Als het allemaal kan en het ons gegund is dan....."
    "Goh, wordt het nu niet eens tijd dat jullie...."

Sorry dames zoals jullie kunnen lezen ben ik vandaag echt niet in een leuk bui. Maar het moest er even uit.....

Liefs

13. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    De tranen schieten in mijn ogen, bij het lezen van jouw bericht zwanger worden. het is allemaal zo herkenbaar en doet veel pijn als zo gaat.

De moed ontbreekt mij ook steeds vaker, hoe langer het duurt, hoe moeilijker ik het krijg. Wordt er negatief van, terwijl ik een positief ingestelde vrouw ben. Kortom je veranderd hierdoor!
    Ik wist niet dat dit zo je leven kon beinvloeden. Ik probeer me ook echt sterk te houden, na alle narigheid die ik in mijn leven heb gehad (scheiding door overspel na 12 jaar, chronisch zieke zoon, overlijden dierbaren). En soms denk ik, moet ik dit ook nog meemaken!
    Ik wil niet zielig doen, maar soms wordt het even teveel!
    Maar goed, genoeg geklaagd!

Kop op meiden, hoe moeilijk dat ook is!
    Die uitspraken van mensen *%^#$#&^%$#$^*#@, die moeten voor eeuwig :-#

En je hebt goed gerekend hoor zwanger worden!

Dikke kus voor jullie allemaal!

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

bah ik voel me precies zo :(
    toen ik op deze site kwam was het omdat het al niet echt lukte en ik er over wilde praten met mensen .. ik weet nog heel kort geleden .. datik hier kwam schreef k .. ik weet best veel over zwanger worden etc maar als het op mezelf aankomt ben ik een leek.. en dat bleek!

nja ik ben dus verpleegkundige sta best sterk in me schoenen .. ben best zeker van mezelf en nooit echt onzeker en boos om anderen hun geluk.
    WEet niet of mensen hier geloven in de sterren maar ik wel en zelfs volgens me sterrenbeeld hou ik me meer bezig met geluk van anderen dan die van mezelf maar geloof dat het nu toch wel is omgedraait. Het liefst hoor en lees ik geen ik ben zwanger! meer tot ik ht zelf ben :(
    ben zo bang dat ik niet vruchtbaar ben bah! ik heb het voor heen 1.5 jaar geprobeerd maar niks... toen weer 6 jmaanden geprobeerd..weer niks nu alweer 8 maanden ofzo .. en nog steeds niks

ik ben zo hopeloos verdrietig ik jank al twee dagen om een scheet die me dwars zit. waarom is me zus zwanger als je naar haar kijkt ( terwijl de dokter zei misschien kan ze geen kids krijgen anders is de kans klein.)
    nou ze heeft er twee en moet alle soorten bescherming gebruiken om niet per ongeluk nog eentje te krijgen. en ik N*** me het apenlazerus en niks snik niks snik :(

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

ps sorry maar moet het ff delen net als de dames voor mij...

me zus wilde nooit moeder worden :O ik wel.. niet eerlijk!

16. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    ik kan helemaal meevoelen met jullie. Ik ben nu heel enthousiast aan het proberen om zwanger te worden maar na 3 maanden (eigenlijk niet eens zo heel lang) lukt het nog steeds niet. En dat terwijl ik de vorige keren al na 1 ronde zwanger was. Waarschijnlijk de leeftijd. Maar als ik dan hoor dat mensen die eigenlijk niet gepland hadden om zwanger te worden en het eigenlijk niet kunnen gebruiken vanwege financiele of psychische problemen dan kan ik zo jaloers worden. Waarom lukt het hen wel en ons niet grrrrrrrrrrrrrrrrrrr :x :x :x

17. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ik weet presies hoe jullie je voellen :(
    ik ga als het deze keer niet raak is ronde 14 in :(
    en elke maand kan ik echt janken
    ik heb miskramen gehad zoals velen van ons en elke keer zitten mijn vriend en ik kom op blijven plakken
    ik ben de enigste in de fam (op mn kleine zusje na dan) en in mijn vrienden kring die nog geen kleintje heb mijn oudste zus en mn vriendin gaan al weer voor de 2de terwijl mn zus geen geld heeft om aan der kont te krabben het is gewoon zo oneerlijk !
    en je het allerergste vind ik nog Ik word gewoon buitengesloten bij mijn vrienden want iedereen heeft kinderen en tja wat doen mensen die kinderen hebben alleen maar daar over praten en ik zei een keertje wat over dat ik heb opgepast en er was wat van ik deed dat toen zo: en de ractie die ik kreeg was hardverscheurend van , kom maar terug als je kinderen hebt dan weet je waar je over praat :cry:
    zelfde als ik pas paar keer in de week op op het nichtje van mijn vriend maar mijn zus brengt der liever naar de cresche omdat ik zelf geen kinderen heb mag ik ook niet oppassen.

ik heb nu bijna tot geen contact met mn zus en totaal geen contakt meer met mn vrienden ik kan er elke dag wel om janken waarbij mn vriend dan zegt meiss ze zijn je niet waard je verdient beter maar het doet gewoon zo ontzettend veel zeer
    mijn kinder wens was er al vanaf mn 18 de en voordat we echt begonnen kon ik niet tegen de pil en ben ik 2 keer zwanger geworden door de pil heen wat is geeindigd in een mk en dan begin je er aan gaat het weer telkens miss

als mijn familie bij elkaar komt dan krijg ik ochh zij maakt het toch niet ze kan geen baan krijgen want ze heeft weer is last van cvs/me ik vraag me af of ze wel is kinderen zou krijgen , of ze ooit zou trouwen

het doet echt zeer elke dag maar ook elke dag val ik huilend in slaap
    ik denk alleen maar
    wat is mijn nut hier op de wereld (voor iedereen is een plan)
    wat is mijn plan
    waarom word mij niks gegund
    ben ik echt zo slecht :(:
    verdien ik uberhoudt wel meer (beter)
    er zijn gewoon dagen dat ik mij zelf echt veracht

sorry meiden maar ik moest mijn verhaal ook even kwijt en ik moet zeggen ik vind deze forum echt heerlijk als ik zo denk zoals hierboven dan ga k op deze forum kijken en denk ik ik ben niet alleen er zijn er meer die dit hebben ik weet het het is erg maar het voelt fijn dat ik niet de enigste ben

heel veel liefs ancie

18. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hey lieve dames,

Wat een zielige berichtjes :( maar ik weet heel goed hoe jullie je voelen... gelukkig krijg ik geen rotopmerkingen van mensen om mij heen... is maar beter ook want anders wordt het een ziekenhuis bezoekje voor die persoon ben ik bang. Wij zijn vorig jaar oktober gestopt met de pil en ook bij ons is er helaas nog geen positieve zwangerschapstest geweest. Ik heb ovutesten gebruikt, ben bezig met tempen, vrijen om de dag rond de vruchtbare dagen... slik mijn vitamientjes enz enz...tja meer kan ik helaas niet doen... Het is zo'n teleurstelling elke maand maar toch, weet dat het soms gewoon lang duurt en als je het te lang vind duren, zet dan de stap naar je ha en ga daar eens praten. Ik ga dat volgende maand ook doen, omdat ik er nu ook niet meer tegen kan... vrienden beginnen bij ons ook aan de '2e' kleine en ik zou zo graag ook zwanger willen zijn!

Maar ik wil zeggen kop op, probeer positief te blijven en weet dat het soms lang duurt, maar het resultaat zal ooit komen!

Heel veel liefs Karin

19. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi Hoi,

Ik had gisteren een test gedaan op mijn NOD dag, maar was negatief:(

Alleen de ongesteldheid is er nog niet en normaal ben ik heel regelmatig ongesteld. Nooit een dag te laat..... ik snap er nu niks van......

Zal het toch kunnen? (na 1 negatief test op de noddag) of zit ik nu met valse hoop.......

Ik ben wel misselijk.....anders nooit,
    buik doet raar en voel me wel anders.........

hmmmmm vreemd......

groetjes marleen

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

jou vriend heeft groot gelijk enuuh meid ik zou zeggen die mensen zijn je vrienden niet nu niet nooit niet.
    Echte vrienden zouden je steunen en helpen niet wegpesten.
    En wat je zus betreft wat een K... zeg jeetje ik heb ook een zus en we hebben vaaaak ruzie want we zijn gewoon compleet anders kwa karakter maar we zijn echt zussen door dik en dun als er iets met de kinderen is ben ik de eerste die word gebelt.

ik zou sterven van binnen als ik die kids niet in me leven zounhebben .. dus ik kan me inbeelden hoe je je voelt en dat is niet juist
    het is niet goed en niet fijn .. ik weet ook niet wat voor advies moet geven dan jou tijd komt nog en dan
    kanje ze allemaal een poeppie laten ruiken!
    :) :)

Deel Deze Pagina