zo zeg gaat snel hier heb alles even terug gelezen en zie dat er goed nieuws is er zijn weer meiden zwanger GEFELICITEERD ! enne ik zit ook weer op de wachtbank we wachten weer af tot nu toe gaat het goed al moet ik wel zeggen dat het weer erg moeilijk is dan weer 32 dagen cyclus en dan weer 30 af en toe snap ik er niks meer van maar ok we kunnen niet anders dan wachten meiden die ook aan het wachten zijn ik leef met jullie mee hoor liefs redi
ja echt wel we zijn nu al zo lang bezig zo een maand of 8 en dan te weten dat er zoooo veel meiden zo snel zwanger zijn (al gun ik het ze wel natuurlijk ) hoe lang ben jij nou bezig ? kus redi
Nou wij zijn officieel pas vanaf dec 2008 bezig, dus eigenlijk 1e ronde pas. Ben vorig jaar ook 3 maanden gestopt geweest, maar toen niets! Toch weer even begonnen ivm werk en nu weer aan het klussen!
ja nou ik hoop dta het deze keer gaat lukken bij jullie gewoon niet aan denken en niet de pil slikken komt het vast goed haha zo benm ik ook aan het proberen te denken
ow ja breek me de bek niet open maar weet dat je lichaam je goed ik de maling kan nemen dus ik hou me in jij ?
pff ja heb ook van alles last, maar heb ook altijd last van pms klachten. Alleen dan nu wel iets meer dan normaal! Maar ik wacht ook maar af!
ow ja dat heb ik ook maar het kanzijn dat je het nu erger heb omdat je net weer bent gestopt het is bij mij na het stoppen ook steeds erger geworden
goede morgen dames! ik verlies nog steeds bloed.dus einde verhaal! heb gisteren avond ook erg last van me buik gehad! ik neem na vandaag afstand van het forum hopelijk kan ik volgende maand met blijdschap melden dat ik zwanger. nou dames succes met wachten het is jullie allemaal zo gegunt! liefs snippie
Ik heb over 2 dagen mijn NOD en dacht laat ik vandaag testen, dan is manlief erbij.. nu heb ik een giga lichte 2de streep die pas na 5 minuten zichbaar is... Spannend dus, ik wil iig nog niet op roze eerst nog een nieuwe posi test
O spannend! Maar dan is er in elk geval HCG in je urine...over twee dagen is hij vast heel duidelijk zichtbaar!
ja, dat is juist zo dubbel het ja het is er wel, maar kan nog veranderen idee ) maar goed ik wacht af, moet als het wel zo is nog 9 maanden wachten... dan moeten die 2 dagen toch zeker lukken :S
Ik weet het ja..testte zelf ook drie dagen voor nod licht positief. Ik was ook bang dat het zou afnemen inplaats van toenemen. Gelukkig was de test een dag later duidelijk positief. Maar ja..dan ben je weer bang dat het mis zal gaan..haha. Zo blijf je bezig! Zal voor je duimen!