Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleyo

littleyo Lid

9 jan 2009
    67
    3
    8
    heb krampen, maar al anderhalve week onderin m'n buik.... vraag me elke keer af of mijn ongi komt of dat het hopelijk raak is!
    nog maar even en dan mag ik testen:)

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Minkep gefeliciteerd met je zwangerschap!

Snippie goed dat je wat afstand neemt, heb je soms gewoon even nodig. Erg balen dat je ongi heeft doorgezet, maar het goede nieuws is dat we beide volgens mij onze NOD op 14 februari hebben staan.. een liefdesbaby? Meid ik wens je heel veel succes komende maand en ik hoop dat je er snel weer een beetje boven op komt! Liefs van mij *knuffel*

meiden op het wachtbankje heel veel succes de komende dagen!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    muppet

ik heb hopelijk idd me NOd op de 14de of de 16.
    weet natuurlijk niet hoe me cyclus nu is.
    liefs

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @ Snippie23:
    Goeiemorgen snippie;
    Meis, wat apart allemaal! Echt kl***! Het moed zakt je de schoenen dan weer even in he?!
    Ik hoop dat we beide volgende maand hier komen, en zwanger zullen wezen.
    Ik wens je heel veel succes, en probeer lekker te genieten van het klussen etc, .. Het gaat helemaal goed komen! :)
    Fijne zondag. Liefs, Manon

Hoi meiden.
    Echt gekkk. Ik was ongesteld geworden.
    Maar nu is het alweer bijna over .. ben het 1dag geweest!
    Kan dit? Wie heeft dit ook wel eens gehad?

5. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Op ons andere forum: nod januari, is aankomende mama die ook gewoon ongi is geweest. Maar bij haar bleven de steekjes en krampjes in haar buik aanhouden en toen heeft ze een test gedaan....en dus gewoon zwanger.

Benje eindelijk ongesteld geweest.....hoeft dat dus niets te betekenen hahahahaa...nóg meer om jezelf gek over te maken!

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee Tinkerbell12.
    Haha.. Nee! Ik ga me niet GEK laten maken! hahaha..
    Maar inderdaad het kan wel. Ik heb nog wel steken gehad, maar niet maar zoals voorheen. Ik heb veel last gehad van buikpijn, echt ongi-pijn.
    Ook heb ik afgelopen donderdag een test gedaan, dus op mijn de dag dat ik dacht dat ik ongi moest worden.
    Ik heb maar beetje gegokt, en mijn aller laatste cyclus aangehouden, 34dagen dus, en op dag 35 werd ik ongi..
    Maar dus maar voor 1dag. :) Zodra ik helemaal niet meer ongi ben, ga ik maar gewoon weer aan de klus! haha.I
    Ik hoor ook dit forum ook helemaal niet meer thuis, maar omdat ik er voor mijn ongi ook op zat, let ik nog op de meiden die er toen ook zaten!
    Hihi!
    En jij, hoe voel jij je? Over 3dagen testen? Spannend!
    Liefs, Manon

7. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Dag dames!

Hier even een berichtje van mij. Begin het nu toch wel een beetje vervelend te vinden. Ben vandaag 9 dagen overtijd, De eerste 2 cyclussen waren gewoon 28 dagen. Nu heb ik al sinds een dag voor NOD last van krampen, die ook naar links en rechts trekken. Last van mijn rug en soms echt spierpijn in mijn buik. Andere symptoom is veel honger. Dit is ook het enige waar ik last van heb. Denk niet bij alles: Zou het?
    Maargoed, ik heb vandaag niet getest. Hij was gisteren nog negatief. Heb steeds getest met kruidvat testen. Wie van jullie heeft hier slechte ervaringen mee? testte hiermee negatief en met een ander merk positief?

Nu ja, ik wacht maar gewoon geduldig af..

Liefs.

8. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Marcella;
    Ik hoor alleen maar hele goede verhalen over de testen van Kruidvat.
    Althans de 2 voor 5,00.
    Over die andere test van Kruidvat, hoor ik veel negatieve verhalen.
    Waarom probeer je niet eens een ander merk?
    Succes meid! Groetjes, Manon

9. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Ja, dat ben ik wel van plan nu. Een vriendin van me had ook slechte ervaringen met kruidvat. Zij testte met etos positief, dus ik denk dat ik daar morgen maar achteraan ga. :D
    Ben benieuwd!

Jamme zeg, dat je ongi geworden bent. Wens je veel succes met de volgende ronde ;)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jeetje, dit is echt klote ja....misschien een stomme vraag, maar hoe voel je je nu? Trek je het een beetje? Heb je nog een test gedaan of heb je zoveel bloef verloren dat t echt zeker mis is?

Sterkte en ik hoop voor je dat het snel goed raak is...

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Ik zou inderdaad gewoon even een ander merk halen, en wieee weeet!
    Spannend hoor. Goodluck.
    En, ongesteld .. Het is maar 1dag geweest, het is nu al zo goed als over,.. Afwachten dus maar! ;)

12. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey hallo meiden
    nou hier nog niks te vinden
    heb me cyclus hier op het forum op een dag of 32 staan
    maar in mijn agenda zag ik dat het een cyclus van 30 dagen was
    dus in mijn agenda staat dat ik vandaag mijn nod heb
    maar goed je lichaam kan je behoorlijk in de zeik nemen dus ik ga er vanuit dat het niks is

@marcella
    ik heb die testen van kruidvat 2 voor 5 euro en die werken volgens mij wel goed
    ik had het ook even nagevraagd aan iedereen maar niks slechts erover
    je zou idd ook eens een ander merk kunnen proberen
    en anders afwachten hoe moeilijk dat ook is

liefs redi

13. gimena

gimena Niet meer actief

als ik weet dat er een test in huis is ga ik hem echt op zoeken :)
    en voor mijn lijken de dagen echt weken te duren!
    hahaha lol :)

14. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ja hahah dat heb ik ook
    maar moet zeggen dat er al een aantal maanden twee testen in huis liggen
    gelukkig heb ik niet de drang gehad om te testen (al is het wel moeilijk)
    maar zeg wel dat idd de laatste dagen altijd weer veeeeel te lang duren

liefs redi

15. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    @ Snip, als je het nog leest meid.. wat een narigheid! Als je er weer aan toe bent zien we je vanzelf weer.. *troost*

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @snippie:

Liep een paar dagen achter, heb nu ff alle berichtjes weer ff gelezen......en wat ontzettend vervelend voor je! Kan me voorstellen dat je ff helemaal genoeg hebt van het forum......Succes en sterkte!

En dan ik......

Nu dag 31 van mijn cyclus, geen flauw idee hoelang mijn cyclus is (13 ronde = 38, 2e ronde = 71).....Heb al wel vage klachten (al eerder een keer beschreven) maar nog niet getest.......Durf het toch niet zo goed.....Meiden, nog bedankt voor alle berichtjes en adviezen, maar heb toch nog maar niet getest, ben te bang voor een teleurstelling. Heb nu met mijzelf afgesproken dat ik in ieder geval tot dag 38 ga wachten (dat heb ik tenslotte al eens gehad) en het liefst nog een week langer, zodat wanneer ik echt zwanger ben, ik dan tenminste ook een dikke positieve test in handen heb.....

Ik blijf dus nog ff op het wachtbankje zitten en wacht samen met jullie in spanning af!

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lotte hoe ik em voel,

leeg van binnen,
    misselijk,pijnelijk borsten,steekjes
    erg vredrietig!
    erg verward,want gisteren was met test positiever dan donderdag en 3uur later ben ik ongi erg vaag dus en ongi is nu bijna over!nog verwarrender!

liefs

18. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Soms heb ik het gevoel: Ja, misschien is het wel zo! Maar ik probeer dat gevoel echt de kop in te drukken, veel te bang om weer erg sip te worden van een negatieve test.
    Ik zou eigenlijk morgen gaan testen, dan is mijn 27e dag, maar ik heb soms een cyclus van 27 of 28 dagen, dus ga ik proberen te wachten tot dinsdag.

Maaaarrrr.....is wel erg moeilijk!

19. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ik heb die 2 testjes van 5, 00 ook weleens gekocht bij het kruidvat, maar heb altijd mijn twijfels bij die testen.
    Kan me bijna niet voorstellen, dat zo goedkoop ook zo betrouwbaar kan zijn!

Ik koop meestal testen van rond de 10,-, beetje er tussen in.

20. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ja is wel een goed plan
    ik denk dat als ik een positieve test in handen heb
    toch nog minstens4 andere testen erna ga doen om te kijken of het echt zo is hahaha
    maar denk dta ik dara dan niet de enige in ben :D

hier nog geen ongi te bekennen dus we houden de moed erin

liefs redi

Deel Deze Pagina