ja hahah dat heb ik ook maar moet zeggen dat er al een aantal maanden twee testen in huis liggen gelukkig heb ik niet de drang gehad om te testen (al is het wel moeilijk) maar zeg wel dat idd de laatste dagen altijd weer veeeeel te lang duren liefs redi hahah..., ik kan me hellemaal moeilijk in houden!hahaha
Hey meid, Ik snap het helemaal. Je word ZO SIP van een negatieve test,, dus ik zou zelf nog even wachten. Succes met wachten! Ik zal duimen voor je!
heej lieve snip. Echt zo klote vind ik dit voor je...Stiekem hoop ik toch nog dat je zwanger bent, ook omdat je ongi zo weinig was en zo kort... Sterkte, je kent me niet en ik jou niet, maar toch...ik denk aan je!
Tjeempie...de dagen gaan weer lekker traag voorbij! Gelukkig morgen weer werken dan gaat de dag wat sneller en dan kan ik weer even ergens anders aan denken. Had mezelf nog zo voorgenomen er minder mee bezig te zijn, maar ja dat kan ik niet zomaar uitschakelen! Lees veel over meiden die met de innesteling een roze veeg in hun onderbroek hadden/hebben en waarschijnlijk denk ik dinsdag dus (zou mijn innesteling ongeveer zijn volgens berekening) als ik niks zie dat het niet raak zal zijn. Terwijl ik ook best weet dat niet iedereen het hoeft te hebben. ach ja....wachten wachten wachtennnnn
@liesben, ik ben heel benieuwd hoe het jou vergaat meid! je bent een beetje stil.... goed of slecht teken?! @snippie, moet ook aan jou denken, hoe is het nou meid? heeft het doorgezet? ben heel benieuwd.... liefs humm
Van wat ik gelezen en gehoord heb komt dat niet zo heel veel voor lotte. Hier nog steeds niet getest (ben trots op mezelf, anders had ik me vanmiddag bij verjaardagsbezoek voorbij gekletst). Morgenvroeg gaan we er voor. Heb ook pas vandaag mijn NOD. Nog steeds geen gevoel dat ongi kan komen, maar steeds meer andere klachtjes. Nog steeds steekjes in mijn buik, misselijk, Gisteravond nadat het bezoek weg was gigantisch naar de wc lopen rennen, terwijl ik helemaal niet veel had gedronken. Daar heb ik vandaag niet echt last van. Vanmorgen kwam mijn ontbijt er weer bijna uit. Ik hoop het zo. Maar daardoor heb ik afgelopen nacht wel amper kunnen slapen. Ik had zowiezo ijskoude voeten, kreeg ze niet warm (tot ik sokken aantrok in bed ) Bleef tot 3 uur naar de wc rennen. En bleef ook waanzinnig misselijk. En maar denken natuurlijk van: is het echt zo, of houd mijn lichaam me weer voor de gek.
nou het is nu 23;00 en er is nog niks te bekennen gelukkig ik hou iedereen op de hoogte hoe is het bij jou ? liefs redi
Bijna zover.... zou het dan eindelijk.... Krijg wel kwaaltjes,,, ijzersmaak in m'n mond met vlagen misselijk.... maar ook een opgeblazen buik en die heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden...... ik heb een digitale test van CB in huis. met zwanger/niet zwanger. ik hou jullie op de hoogte..
owwwwwww spannend hoor ik moet zeggen dat ik ook wel wil testen maar doe me best om me in te houden ik ken die kwaaltjes ja ik barster ook van maar denk aan de andere kant ook weer dat ik elke maand die kwaaltjes heb volgens mij omdat je extra goed je lichaam in de gaten houd voel je gewoon meer maar goed maak dat ons maar wijs haha wij horen alleen maar wat we willen horen in deze periode liefs redi
lieve dames. het bloeden is zo goed als over! je kan het niks noemen over de hele nacht alleen het topje (klinkt vies) van me tampon onder het bloed. nou dames ga nu werken(altans poging) liefs snippie
lieve dames. het bloeden is zo goed als over! je kan het niks noemen over de hele nacht alleen het topje (klinkt vies) van me tampon onder het bloed. nou dames ga nu werken(altans poging) liefs snippie
Goeiemorgen dames, Nou! Gek hoor. Me ongesteldheid is over, helemaal over. Ook geen bruin meer te zien. Ik ben dus maar 1 tot hoogtens 1,5 dag 'ongesteld' geweest! Ik wacht het maar af. Mijn nieuwe ronde gaat dus nu in?! Alle meiden, een fijne dag, en voor de gene die moeten werken, werkse! Liefs, Manon @Snippie; Jou 'ongesteldheid' heeft dus ook niet lang geduurd? Maar jij vertelde dat het net maar een heeel heel klein beetje was? Wie weet ben je toch zwanger? Wanneer heb je voor het laatste getest? Ik las best wat verhalen over meiden, die dachten dat ze ongesteld werden, en bloed/bruin/rose verloren, die toch zwanger waren!? Succes meid, en een fijne werkdag!
hey hey nou toen ik vanmorgen wakker werd was het zover me ongi is gekomen (lekker balen ) dan maar WEER op naar de volgende ronde ik ceaag me af of het oiit nog wel eens gaat lukken **zucht** liefs redi
Hmmm, ik leef nog. Gisteren wederom negatief getest, en nu flink toenemende menstruatieklachten. Veel buikpijn, hoofdpijn, rugpijn. En een flinke tempdaling. Ik verwacht vandaag mijn menstruatie. DUs ik baal, en ga dan door naar ronde vijf.
ach liesben, wat balen dat je dat gevoel hebt! duim toch nog voor je hoor, en anders alvast voor de volgende ronde. Jullie tijd komt ook gauw! liefs humm
@snip, ik zou als ik jou was wel nog een x een zw test doen hoor meid als je ongi niet doorzet! mocht deze nog positief zijn dan bellen met je VK en je verhaal even voorleggen. Misschien was het alleen maar een beetje onschuldig oud bloed?! Meid, ik ben benieuwd! zou echt nog wel een x testen! liefs humm