Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @ redirosoe: Balen meid! Op naar volgende ronde. Succes ermee! Enn.. Hopelijk snel een positieve test.

@ Liesben: Goo, klo** zeg! Sterkte! Houd moed hé! Ronde 5 word gewoon jou/jullie ronde!

@ Hummie: He meis, Hoe voel jij je? Last van kwaaltjes, of valt het mee? Al beetje gewend aan het idee? :) Geniet ervan!

Liefs,
    Manon

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

dankjwel. En ik weet dat onze tijd wel komt, maar toch...ik was zo hoopvol deze maand. Nou ja, niets aan te doen.
    Hoe gaat het met jou? Zit je nog hoog en droog op je roze wolkje? Goed zo, het is je gegund! vergeet je niet af en toe wat HCG naar beneden te strooien? ;)

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meis, ja voel me supergoed, we zijn zo gelukkig. Heb geen kwaaltjes (op borsten na, die zijn gevoelig en harder en voel af en toe een drukkend gevoel onderin.) Maar dat kan nog komen, zo rond week 6 kun je ineesn wat misselijk worden... Hoop het niet natuurlijk! :confused:

Jammer van je ongi meid! (had ik mss al gezegd , maar nog een x dan )

Liefs humm

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Dankje! ja zit hier prinses heerlijk op mijn wolk, we zijn echt supergelukkig! hoop zo dat het goed blijft gaan! :D Ja ik blijf strooien met hcg meid, hier ook wat voor jou: hcg, vang! lieve liesben, hoop dat het voor jullie ook echt gauw raak is! :D

liefs humm

5. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Heee,

Nouw, SUPER hoor meid. Lekker genieten!
    Ik snap er echt niks van.
    Ik ben maar 1, hooguit 1,5 dag 'ongesteld' geweest!
    Liefs, Manon

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    pffffffft testen waren zo negatief als maar zijn kan. Maar nog altijd geen teken van de :evil: :evil: .
    Vorige ronde kwamen ze op dag 39, dus ik wacht nog tot vrijdag, heb ik dan nog niets doe ik weer een test. Zit dan op dag 40.

Verder nog altijd even misselijk, steekjes in buik. redelijk vaak plassen, maa rniet zo erg als zaterdagavond.
    Wordt er knetter van. Heb wel nog steeds geen ongikrampen, dus dat geeft hoop.

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He Zethu.
    Eh, balen zeg! Maar wie weet, heb je tevroeg getest!
    Succes meid! Groetjes, Manon

8. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Weet je wat het vervelende is, dat ik van de vorige 2 de eerste rond al meteen zwanger was. Maar toen was ik wel n stukje jonger en was andere partner.

Nu nog 2 lange dagen wachten. Maar ik laat me niet meer gek maken door mijn lichaam. Heb ik al te vaak gedaan. Als je zolang bezig bent, wordt je wel wat nuchterder met je gevoel. Maar hoop blijf ik wel houden. [-o<

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is zo he Miepke, je wordt inderdaad nuchterder.
    Dat is het enige voordeel.
    Al die kwaaltjes die je voelt kunnen van alles zijn. Ik had ook helemaal niet het gevoel zwanger te zijn, dacht echt dat ik ongi ging worden dus..je kan er echt niets van zeggen. Sterkte de laatste dagen!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Manon: sinds ik ben gestopt met de pil duren mijn ongi's rond de 2 a 3 dagen (van begin tot eind) maar zelf heb ik ook wel eens 24 uur gehad en daarna niks meer. Toch was dat steeds een ongi.. en ook geen positieve test. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, vroeger duurde een ongesteldheid zo'n 7 dagen! Ik hoop voor Snippie dat er nog wel een positieve test te scoren valt..

alle meiden op het wachtbankje: succes!

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Muppet80; Ik heb ook geen idee waar het aan ligt, maar ik lees inderdaad wel meer dat meiden het ook hebben.
    Ik ben normaal altijd 5dagen ongesteld. Dit is de derde keer ongi na het stoppen van de pil, misschien ligt het daaraan.
    Ik heb net ook getest, maar die was negatief. Ik had het ook niet verwacht, maar dacht anders blijf ik denken, go misschien!
    Ik ga nu beginnen met de volgende ronde.
    Ook ga ik stoppen op deze site ( heb ik vaker gezegt! )
    Even alles van me af zetten, ik focus me veelste veel op een zwangerschap! Ik ga gewoon lekker aan de klus, en we zien wel!

Iedereen heel veel succes!
    en hopelijk allemaal snel een positieve test!

Groetjesss

12. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Muppet,
    Mag ik vragen waarom je teunisbloemolie neemt?
    Waar is dat goed voor?
    Liefs

13. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Muppet,
    Mag ik vragen waarom je teunisbloemolie neemt?
    Waar is dat goed voor?
    Liefs

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik ben altijd best wel heftig ongi, tenminste mijn humeur etc. dat schijnt minder te worden (nog niks van gemerkt afgelopen keer) Ik heb even gegoogled:

Teunisbloemolie
    Gamma-linoleenzuur (GLA) is het werkzame ingrediënt in teunisbloemolie en is het belangrijkste vetzuur voor de huid. GLA voedt en herstelt de huid van binnenuit en zorgt voor meer elasticiteit en een betere vochtbalans. Hierdoor voelt de huid stevig aan en ziet er gezond en stralend uit. De eerste tekenen van een tekort aan GLA in de huid zijn een droge, schilferige en geïrriteerde huid. Daarnaast speelt GLA een belangrijke rol in de hormoonhuishouding en menstruatiecyclus.
    In ons lichaam wordt GLA bovendien omgezet in AA. Dit vetzuur is onder meer belangrijk tijdens de zwangerschap. AA is nodig voor de aanleg van de placenta en het borstklier- en baarmoederweefsel van de moeder, evenals het in goede banen leiden van de zwangerschap zelf.

Daarnaast heb ik diverse verhalen gelezen over vrouwen die snel zwanger werden toen zij teinisbloemolie begonnen te slikken. Ook heb ik wel dingen gehoord over monnikspeper (zou de baarmoeder aanzetten tot vasthouden vruchtje ofzo) bij vrouwen bij wie dat minder goed wil. Toch heb ik ook dingen gelezen dat het juist niet bevorderend zou werken, maar daar ben ik dus maar niet aan begonnen. De teunisbloemolie durf ik dus wel aan. Heb sindsdien wel weer mijn cyclus die ik vroeger had te pakken: 28 dagen!

Op dit forum staan verschillende posts hierover!

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Mmmm.. Nou ik ga het in gedachten houden.

Opzich ben ik het nog best regelmatig nu, na het stoppen met de pil.
    Eerste keer na stoppen met de pil, werd ik het als zoals altijd, rond dag 28, en was het toen ongeveer 4dagen.
    Daarna op dag 34, toen was ik het 5dagen.
    Nu werd ik het op dag 35, en ben het toen maar 1,5 geweest...
    Wat zal het de volgende keer worden? Afwachten maar!

Bedankt voor je berichtje terug! Succes met alles! :)
    Groetjes!

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik ben vroeger altijd al heel onregelmatig geweest. Dat was toen ook de reden om aan de pil te gaan. Anders was ik de pil veel later gaan slikken.

Werkt dat dan ook?

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    manonn: ben sowiezo zwanger geweest maar de vraag is of ik het nog steeds ben.

heb morgen een afspraak bij de huisarts dus we wachten af!

liefs snippie

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ben benieuwd Snippie.

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ja je had het dus toen kunnen proberen en later aan de pil kunnen gaan.. maarja dat is achteraf..

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    succes morgen snippie! duim voor je dat je nog steeds zwanger bent!

Deel Deze Pagina