Ja snip, succes! Gaan ze echo maken? Maar had je nou een beetje bruin/rood verlies of best veel? Maja, ben benieuwd hoop goed nieuws!
best veel maar veel minder dan me normale ongi.en weet inmiddels wel wat mijn normale ongi is.morgen hoor ik meer over hoe of wat. moet sowiezo onder zocht worden zei de HA,want heb nog steeds buikpijn,misselijk,borsten doen pijn.
dank jullie wel meiden. ik ga nu richting ebd,vertel morgen wel heo het was. ' meiden op de wachtbank succes met wachten en dat jullie snele en positieve test in handen mogen hebben, liefs snippie
He Snipp, Ja? Je bent wel zwanger geweest? Jemig meid, .. Hopen dat je het nog steeds bent... Dat verdien je! Weet je het zeker dat je zwanger bent geweest? Je hebt inderdaad nog wel zwangerschapssymptomen. Nou, laat het maar eens goed onderzoeken! Ik ga heel hard voor je duimen meid! Laat je het weten? Probeer maar lekker te slapen meid. Liefss!
slaap lekker Snippie, hoop dat het niet al te negatief nieuws is morgen. Hoop voor je dat je nog zwanger bent en dat het goed gaat.
@ snippie; Je kent mij verder niet, maar volg je verhaal nu een aantal dagen. Heel veel succes bij de HA morgen en ik hoop dat alles goed komt. Liefs
Hallo meiden, Ik hoop dat ik me er even tussen mag mengen? Ik mag over 4 dagen testen en heb goed hoop, heb namelijk de afgelopen dagen nogal wat kwaaltjes opgebouwd zal ik maar zeggen. *sinds afgelopen woensdag extreem moe *ook sind die woensdag avond het heel koud hebben *vanaf afgelopen vrijdag heb ik ontzettende roodgloeiende wangen, doet gewoon zeer alsof er allemaal barstjes inzitten *mijn haar wordt heel snel vet s'morgens gewassen diezelfde avond al vet (normaal heb ik dat niet) *ook mijn huid is erg vet vooral mijn gezicht (normaal juist een erg droge huid) *en dan nog mijn ogen die branden en zijn heel droog *sinds gister veel meer afscheiding als anders, het voelt telkens "nat" aan van onderen Ik ben zo beniewd, wat denken jullie?
Vanmiddag heb ik een digitale clear blue test gedaan (heb nachtdienst dus te vergelijken met ochtendurine. niet zwanger heb een onregelmatige cyclus dus wacht nog even af. Heb vandaag de kruidvat testen gehaald. 2voor 5 euro. Blijf wel een "raar"gevoel in m'n buik houden. en steeds een ijzersmaak in m'n mond. Maar ja je lichaam houd je wel vaker voor de gek!
manon ik was overtijd en dat ben ik nog nooit geweest en heb 3 positieve testen gehad!dus weet zeker dat ik zwanger was. dames dank jullie wel voor de steun liefs
littleyo de cb digi heeft meer hcg nodig.en sommieg testen pas een week overtijd postietef dus het kan alle kanten op meid!geen bloed geeft moed. hopelijk ben je zwanger! kira1985 het zou kunnen.nu maar hopenn dat de ongi weg blijft!ik duim voor je liefs snippie
Jep hier nog zo een die nooit kon afwachten, was bij de drogist vaste klant in het kopen van testen ik koop gewoon even geen meer, niet eerder tot dat de menstuatie een aantal dagen uitblijft... bij een onregelmatige cyclus is dat iets verstandiger, anders maak je je zelf helemaal gek. Mijn moto... geen test in huis, kom je ook niet zo snel in de verleiding.
Wat ben je toch weer n lieverd Lotuss. Nog 1 dag kan ik testen maar geloof dat dat niet meer nodig is. Voel aan alles dat ik vandaag bezoek ga krijgen . Dit is voor het eerst dat ik me heel goed kon inhouden om niet te snel n test te doen. Ik ga nu dus ook geen test doen. Laat maar lekker liggen en misschien ga ik hem wel helemaal niet meer gebruiken. Ik heb echt n beetje de hoop laten varen omdat de teleurstelling iedere ronde zo zwaar is. Als het alsnog lukt ben ik natuurlijk mega blij maar ik kan niet meer tegen die teleurstellingen iedere keer. Zat mezelf helemaal gek te maken en kon nergens anders meer aan denken. Zat de hele dag maar in mijn hoofd. Deze maand voor het eerst niet zoveel mee bezig en is eigenlijk wel lekker rustig. De teleurstelling is nu dus ook niet goed met de wetenschap dat ik vandaag die stomme op bezoek krijg. Neemt nie weg dak t wel jammer vind maar ik zit nu niet helemaal depri bij de pakken neer.
lieve dames, er bestaat nog kans dat ik nog zwanger ben. volgende week moet ik terug komen.dan hoor ik meer!
Dat is wel heeel fijn, dat je er zo over kan denken Miepke. Het is zo naar als het je zo in beslag neemt, vreselijk echt. Had dat ook zo toen ik zwanger probeerde te worden van m'n dochtertje. Terwijl je eigenlijk weet dat het alleen maar tegen kan werken. Soort obsessie. Tuurlijk ben je altijd wel teleurgesteld maar de mate waarin scheelt wel. Ik geloof er nog steeds in hoor! Dikke knuffel.
Zekers! En het kan ook inderdaad gewoon, bloedverliezen terwijl je toch zwanger blijkt, zeker rond je eigenlijke menstruatie. Zo kwam mijn moeder er van m'n zusje pas met drie maanden achter dat ze zwanger was, omdat ze gewoon vloeide elke maand. Ook bij mijn broertjes had ze elke maand wat bloedverlies. Wel spannend zeg..
jeetje wat spannend snippie. wist je dat een groot percentage van de tweelingzwangerschappen op deze manier veranderd in een eeneiigezwangerschap? Kan dus zij dat je een van de twee vruchtjes nu kwijt bent en dat de ander er nog zit.. (ik ben nl zelf zo'n volhoudend vruchtje geweest, mijn moeder had hetzelfde als jij) dus ik denk dat de mogelijkheid er nog steeds is! Wanneer heb je voor het laatst getest en is die test nog steeds posi? wel stressen dat je nu nog een week moet wachten, maar wat gaan ze dan doen? ben erg benieuwd! *knuffel*