Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @ Lotus: heb stiekum even in je album gekeken, mooi buikje heb je! :D en wat een leuke echo's, in die laatste kun je de navelstreng zo goed zien :)

mmmm heb er zo'n zin in het ooit zelf mee te maken!

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je! Groeit goed ja...ik krijg ook echt altijd een meeeega toeter! Draag alles naar voren, zelfs de verloskundige vindt me aan het eind behoorlijk dik..
    Hoop voor je dat je het snel mag meemaken! Heeeel snel!

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hoeveelste kindje is het voor jullie?

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Voor mij de 4e, voor m'n man de 2e.

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D lekker groot gezinnetje dus! gezellig!
    weten jullie al wat het wordt? of is dat niet iets wat jullie van te voren willen weten?

kun je nu je meerdere kindjes hebt ook zeggen van bij een jongetje draag je naar voren en bij een meisje meer naar de zijkant? dat zeggen ze toch heel vaak>?

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik heb voor het laatst zaterdag postief getest en jah die test is nog steeds positief.

volgende weke hoor ik pas meer.
    ze kunnne nu nog niks zeggen.we moeten eerst afwachten hoe deze week af loop.of ik nog meer bloedingen krijg en of de klachten blijven.
    nu zijn de klachten er nog steeds vol op.
    huisarts zie dat ze het raar vind dta ze niet afgenomen zijn en juist toe nemen.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee, we weten het nog niet maar wil het wel weten !
    Ik heb een dna test gedaan (earlygender test van pink or blue) Is hier niet zo bekend, komt ook uit america. Ik had de uitslag al moeten hebben maar hij moest over... :( Ze konden nog niet genoeg dna van de baby uit mijn bloed halen om zeker te zijn. Nu wacht ik dus op de nieuwe uitslag.. nog een weekje ofzo en hopen dat het nu wel duidelijk is!
    Anders met de 20 weken echo. Maar ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur, ik heb 2 zonen (al zijn die al groot) en een dochtertje van 16 maanden, van alles wat dus! Maar nieuwschierig dat ik ben..!
    Bij mij zit er geen verschil in buik nee, jongen of meisje, allemaal naar voren! ;)

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Toch goed nieuws dan snippie. Hoop het voor je!

9. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Oh meid, ik hoop het voor je en dat alles goed is!
    Ik zal voor je duimen! Heel veel succes.

Liefs

10. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Hallo allemaal.
    Daar ben ik weer.
    schrik niet ben niet ongesteld opeens geworden.
    Ik was bij een anderen forum op deze site.En daar zeiden die meiden dat ik nog niet echt zwanger ben.En dat ik misschien wel me eisprong had gemeten met een zwangerschaps test.Nou ze hebben me echt van de roze wolk afgegooit.Ik had CB gebruikt en daar stond op die digi zwanger.Ik ben onregelmatig ongesteld dus ik kan me ook niet echt vast kleven aan deze banner hier onder.Wie kan me helpen?kan ik weer terug op me roze wolk?Ik heb me puisjes in me gezicht gehad en meestal als ik 1 dag die puisje hebt dan ben ik die dag daarna meteen ongesteld en dan zou ik het eigelijk zondag moeten worden.
    Maar dat was dus niet het geval/

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Een zwangerschapstest kan je eisprong niet meten.
    Hcg(zwangerschapshormoon) en LH (eisprong) lijken heel veel op elkaar en een ovulatietest reageert op allebei inderdaad maar een zwangerschapstest reageert alleen op HCG. Als je dus een positieve zwangerschapstest hebt gehad heb je dus echt HCG in je urine en ben je dus zwanger. Alleen weet je nooit als je zo vroeg test of het hcg toe gaat nemen of af gaat nemen omdat er misschien iets niet goed met de bevruchting is. Maar dat is dus afwachten, weet je nooit natuurlijk!
    Ik heb zelf drie dagen voor mijn nod vaag positief gestest en een dag later was hij heel duidelijk. Ook ovulatie test was positief. Spannend dus voor je! In elk geval klinkt het goed als je test positief was hoor!

12. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht

Heel erg bedankt voor de uileg ben der niet zo goed in.
    Ik ben nu wel elke dag zo misseluk.Ik wacht het maar af.
    Waneer mag ik pas gaan rekenen hoeveel weken ik zwanger ben?

13. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Wanneer heb je voor het laatst getest? en wanneer ben je gestopt met de pil?

14. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Gestopt 23 aug 2008.
    Laast gestest zondag

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik weet niet hoe je cyclus normaal loopt maar ik begreep dat je vrij onregelmatig bent? Dan is het natuurlijk lastig want dan weet je nooit wanneer je je eisprong hebt gehad. Als je test nu al positief is zal je denk ik niet zo'n lange cyclus gehad hebben. Maar denk dat je dan een termijn echo zal krijgen om te zien hoe ver je bent. Je hebt tegenwoordig ook testen die aangeven hoe lang je zwanger bent zag ik...die zullen het HCG gehalte meten denk ik.

16. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Ik zal me verloskundigen even mailen...

17. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Wat was je langste cyclus? En heb je die ook aangehouden deze maand?

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    NIET! ](*,)

even voor de duidelijkheid.. ik word helemaal gek! hahaha

ergens wil ik niet dat de tijd snel gaat omdat ik bang ben voor ongi.. bang voor t feit dat we weer moeten wachten tot die zooi weg is en mn vruchtbare dagen komen ;)

En aan de andere kant moet de tijd supersnel gaan omdat ik t wil weten! weten of t raak was.. weten of ik eindelijk lekker mee kan zwangeren met iedereen..

in 1 woord:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH :)

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

... Pam.. en wat dúren 4 dagen dan láng hè?!

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou echt! ik denk dat de 9 maanden die je wel zwanger bent sneller gaan! :)

Deel Deze Pagina