Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    dankje nhene
    je reactie doet me goed !

marleen < als ik jou was zou ik gewoon nog even afwachten
    want een syclus can eerst altijd heel regelmatig zijn en plots heel onregelematig dus ik zou nog een dag of 2,3 wachten en als dan de :evil: er nog niet zijn gewoon nog een testje wagen
    en het kan zijn dat je nog niet genoeg hcg in je lichaam hebt zitten dus meiss wacht gewoon nog lekker af (moeilijk ik ken het )

liefs

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ancie
    graag gedaan meis echt hoor je verdient dit niet niemand als je het mij vraagt.

Maar k ik zie het niet meer zitten :(
    ik heb maandag een afspraak bij me huisarts.. het klopt gewoon allemaal niet
    me ovu testen zeggen nee neen nee nee nog nooit een dikke vette streep gezien.
    me datums tja wat moet ik daar van zeggen.
    Dan me slijm is wel 2 dagen vruchtbaar
    eisprong nog nooit gevoelt maar ja met spastische darmen... kan je het dan wel voelen?
    Relatie die geloof ik op de klippen aan het lopen is door alle stress
    bah bah bah depri erg depri kan niet meer lachen wil alleen maar eten drinken slapen zuchtt....

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

ps.bij de inwendige echo een half jaar terug zag je een eitje dat was gevallen ,..dus moet wel zo nu en dan wat van een sprong zijn toch?

4. Annesi

Annesi Lid

3 sep 2008
    57
    1
    0
    Flevoland
    Miepke, mag ik vragen hoe oud je bent? :oops:
    Ik herken in je verhaal een beetje mezelf.
    Ik ben moeder van drie kinderen en was bij elk van de drie al direkt zwanger in de 1e ronde.(de jongste kwam zelfs door de koperspiraal heen)
    Nu ik voor kindje vier ging, lukte het niet direkt in de eerste ronde en dacht ook:" Huh? hoe komt dat nou, ligt het aan de leeftijd? "
    (mijn kinderen kwamen bij 20, 22, 29 jarige leeftijd) Ben nu 34.
    Gelukkig lukte het wel in de tweede ronde, maar ik wil je alleen maar even een hart onder de riem steken en heel veel succes wensen en uiteraard alle andere dames die zwanger proberen te worden ook!
    Veel klusplezier! :)

5. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik ben nu 37 en met de eerste 29 en met tweede 32. Het kan natuurlijk ook nog schelen dat ik nu zwanger probeer te worden met n andere partner. Met mijn ex was ik schijnbaar n super vruchtbaar stel en dat frustreert me ook wel n beetje. Waarom lukte het met hem (de grootste kwal op de aardbol) wel in een keer en nu met de liefste man van de wereld kost t meer moeite.
    Maar eigenlijk heb ik nog nix te klagen. Ik zit pas in mijn 3e ronde en mijn huisarts zei dat je boven je 35 iedere maand 10 tot 30 procent kans hebt om zwanger te worden dus ik zit nu in ronde 3 en dat is dus nog geen 100 procent. Hij zei dat ik me pas zorgen moet gaan maken als we n jaar of langer bezig zijn. Dus we gaan gewoon door en we zien wel wat ervan komt. Het klussen is in elk geval al leuk :oops:

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jaja vandaag voor t eerst getest... weet t, nogal vroeg maar kon t niet langer volhouden.... nu staat er een heeeeel licht WIT streepje... is dat een indrooglijntje? morgenvroeg maar weer testen denk ik.... durf nog niet te hopen dat t raak is maar ja, zou wel mooi zijn haha....
    spanning! :rolleyes:

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hallo,

Vruchtbaarheid is iets raars he? Ik ben nu 40, was op mijn 22e voor het eerst zwanger na ruim anderhalf jaar proberen. Dat eindigde na 6 weken in een miskraam. Daarna was ik na twee maanden zwanger, weer een vroege miskraam. Na drie maanden weer zwanger en dat werd een gezonde zoon! Op mijn 24e na drie maanden zwanger van mijn tweede zoon en op mijn 39e zwanger na 7 maanden van mijn dochter die nu bijna 1 is.
    Nu op mijn 40e dus weer aan't proberen, ronde 7.
    Waarom het nu de 1e keer zo lang duurde en daarna, ondanks de miskramen steeds snel raak was? Dat het nu iets langer duurt is normaal gezien mijn leeftijd. Was eigenlijk nog heel snel, de 7e maand!
    We hebben wel voor de zekerheid wat testen laten doen de laatse keer, is zo zonde van de tijd als er iets zou zijn waardoor het niet zou lukken. Kan je maar beter weten en het zijn eigenlijk voornamelijk bloedonderzoeken in de 1e instantie.
    Zou ik iedereen toch aanraden als je langer dan een jaar bezig bent. Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn, soms duurt het nu eenmaal lang en de meeste stellen raken uiteindelijk toch zwanger! Met of zonder hulp. Als er niets uitkomt is dat ook een geruststelling en vinden ze wel iets kan dat misschien verholpen worden zodat het een zwangerschap niet in de weg hoeft te staan! Als het zo lang duurt word je gek van onzekerheid..

Gr. Cindy

8. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    @lotus:
    Hoe overleef jij iedere maand weer dat je ongesteld wordt. Dat je toch weer niet zwanger bent?
    Ik ben nu in ronde 3 en ik wordt nu al bijna moedeloos dat ik ongesteld ga worden. Ik word zoooooooo gek van het afwachten.
    pfffffffffffffff Petje af voor alle (a.s.) moeders

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Tja..Meestal valt het wel mee, ik hou er rekening mee dat het gewoon even duurt, want dat is toch vaak gewoon het geval. Is natuurlijk wel even een teleurstelling maar daar zet ik me wel snel weer overheen. Ik heb natuurlijk een dochtertje van nog geen jaar, dat scheelt echt! Voor mij lijkt het nog zo kort geleden dat ik zwanger was dat ik eigenlijk tegelijkertijd nog een beetje geniet van het mijn lichaam even voor mezelf hebben nog . Hoe gek dat ook klinkt want ik wil echt wel weer zwanger zijn maar het is natuurlijk ook best zwaar soms, een zwangerschap. Én heel bijzonder natuurlijk!
    Gewoon geduld.. :(

10. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Gelukkig ben ik weer wat vrolijker. Zijn we er allemaal klaar voor de 15de? Hanneke? Ik ben benieuwd, maar verwacht eigenlijk niets. Al moet ik eerlijk toegeven het nu toch wel spannend wordt.
    Verder is het heerlijk weekend en hebben ik en mijn vriend geen bijzonderheden gepland. Dus kunnen we het lekker rustig aan doen.

Ik hou jullie op de hoogte

liefs

11. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ja voor mij is het alweer meer dan 5 jaar geleden dat ik zwanger was. En die laatste zwangerschap heb ik door omstandigheden niet echt bewust meegemaakt. Kan me er niet zoveel meer van herinneren. Niet hoelang ik toen bezig was of hoe ik de test heb gedaan. Van de eerste weet ik alles nog maar van de tweede ben ik gewoon alles kwijt. Ik weet alleen dat ik het heerlijk vond om zwanger te zijn en ik weet ook nog heel goed dat ik de bevallingen niet zo leuk vond :) maar dat is geloof ik normaal. :)

@zwangerworden Frustrerend he dat wachten iedere keer

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha inderdaad, de bevalling is zeker minder ja!
    Maar toch ook wel weer bijzonder, zeker dat moment als ze op je gelegd worden..
    Ach.. achteraf heeft deze fase ook wel weer wat..ook al is het nu soms teleurstellend. Voor mij zou het echt wel de laatste worden dus heb ik lekker lang voorpret zullen we maar denken..
    :(

13. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ja als er zo'n bloot warm nat kindje op je gelegd wordt, zit je meteen op n wolk en is alles ineens n droom en dan is alles achter de rug.

En dit wordt ook mijn laatste hoor. Ik vind drie genoeg en me vriend heb er ook 2 dus we hebben er 5. Past net in de auto hahaha.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    haha, anders moet je een busje aan gaan schaffen ja! inderdaad..zo'n gevoel van opluchting dat de klus geklaard is en dat je weer normaal kan bewegen.. Ik heb altijd zo'n enorme buik! Helemaal naar voren..zelfs de verloskundige vond me dik, en die zijn wel wat gewend toch! :D

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    We lopen trouwens bijna gelijk! Ik moet zondag of maandag ongi worden. Jij ook zo te zien?

16. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hallo allemaal

Pffff nog steed wachten!
    @zwangerworden. ik ben er klaar voor, heb alles in huis, haha. Ik heb nu toch een late dienst maandag, dus is wat relaxter.....
    maandag verwcht ik ook niet, merk weer niets geks aan mijn lichaam, maar ja dat wil ook niets zeggen.
    Zal er wel weer even van balen................maar goed balen we met z'n allen!
    Meiden ons geduld zal ooit worden beloond, toch?

Zal het iets uitmaken of het ochtendurine is om mee te testen?

Liefs Hanneke

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Schijnt wel beter te zijn omdat het geconcentreerder is. Als je nog weinig HCG in je urine hebt zo heel aan't begin..
    Maar ik testte positief op de dag dat ik het had moeten worden gewoon midden op de dag van mijn dochter. Succes in elk geval!:thumup:

18. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik zit ook op hete kolen en ik heb ook nog maar 1 test in huis. Sinds ik mijn eisprong heb gehad heb ik wel last van mijn buik. Ik ben best wel humeurig, kan boos worden om niks, steekjes in mijn liezen. Bij mijn eerste zwangerschap moest ik echt gaan testen want ik had nergens last van. Dus ik weet het even niet meer. Wel heb ik al stiekem een test gedaan, achteraf veel te vroeg ](*,) Nou, ik wilde even mijn verhaal kwijt, ik ga maar weer verder ijsberen, groetjes lucky ;)

19. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Dank lotuss
    Ik ga ter afleiding maar even nintedo ds'en! erg he! Morgen lekker shoppen met mams......................ik hoop dat de tijd voorbij vliegt. Zoonlief is bij zijn vader dus daarvan weinig afleiding...........
    Zijn er nog meer meiden die maandag testen, van zwangerworden weet ik het, ben benieuwd.
    Fijne avond allemaal verder en een goed weekend!

Groet, Hanneke

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik misschien ja..of ik zou zondag al ongi moeten worden maar ik verwacht pas maandag.
    Maar misschien wacht ik wel gewoon af hoor, ben er vrij relaxed onder deze keer. ;)

Deel Deze Pagina