Het is m'n eerste ronde en ik heb niet echt ergens last van. Had vanaf m'n eisprong wel een week lang erg last van steekjes en zeurend gevoel in m'n onderbuik, af en toe een beetje duizelig, maar niet echt bijzondere afwijkende dingen ofzo.. nu nog niet. Ik heb meer het gevoel alsof ik elk moment gewoon ongi moet worden, dus daar ga ik eigenlijk ook vanuit. Ik durf in ieder geval nog nergens op te hopen en morgenochtend ga ik weer testen. Liefs
Owh ik vergeet bijna te zeggen tegen alle meiden die zeker positief hebben getest, GEFELICITEERD! Dat is misschien wel een symptoom, ik vergeet vanalles..
Heb nog steeds niet getest. Heb er ook helemaal geen zin meer in op dit moment. Begin me een beetje depri te voelen. Mega veel klachten, maar niets daar. geen duivels en geen positief streepje, dus waarom zou ik testen?
meiden die zwanger zijn,, gefeliciteerd.. Hier wacht ik nog even in spanning af... zucht,, wachten is zo moeilijk
pfff k moet nog een aantal dagen wachten met testen, ben alleen sinds het weekend met vlagen steeds zo misselijk, nou heerst er momenteel natuurlijk griep dus zal het vast wel daarmee te maken hebben, maar ik wordt dan zo zenuwachtig en wil het dan zo graag weten nou jah moet nog maar ff geduld hebben al is dat errug moeilijk
Goeiemorgen meiden, Nou vanmorgen 2 testen gedaan, 1 midstream van testjezelf.nu, deze gaf een licht streepje aan en een digitale van CB en deze was negatief.. Gisteravond had ik een van KV en die gaf dus ook een licht streepje. Ben trouwens nog steeds niet ongi en de steekjes zijn weer terug, vannacht was het weer aan het zeuren in m'n onderbuik, dus wacht het maar af, denk dat ik vrijdag nog maar eens test, misschien morgen als ik het niet vol kan houden tot vrijdag, haha. Liefs
vandaag officieel 1 dag overtijd en nog geen spoor van die . Hoewel ik echt aan alles voel dat ze er echt aan zitten te komen. Last van mijn buik, benen, rug, emotioneel, hoofdpijn. Het enige waar ik geen last van heb, zijn mijn borsten terwijl die normaal op springen staan. Maar ik ga me dus niet gek laten maken door mijn lichaam. Ik ga afwachten tot vrijdag met testen en misschien wel zaterdag. Heb al n paar keer gehad dak dag na nod negatief testte en n half uur later mijn ongi begon. Baal r n beetje van dat ik aan alles voel dak ongi moet worden maar het zet niet door. (blijf toch stiekem hoop houden tegen beter weten in)
lieve huismus. die digi heeft meer HCG nodig! dus ik denk dat we je voorzichtig kunnen feliciteren. spannend hoor meid. leifs
hey lotuss lees dat een ovu test ook een zwangerschap kan herkennen? hoe kun je dat zien op zo'n test dan? ben erg benieuwd!
Hi girls, Ik ga vanmiddag naar de dokter. Ik wil weten hoe het zit. Jullie denken misschien go, die gaat snel. Maar ik voel me er niet prettig bij. De test die ik heb gedaan, was wel negatief. Ik voel dat er iets gaande is vanbinnen, maar wat!? Geen idee. Ik heb steeds maar steekjes van onder in me buik, en ook continu een zeurend gevoel. Verder allemaal kleine dingen, wat ik vooral gek vind, is dat ik s'avonds echt een hele bolle buik heb, Je zou denken dat ik dan 4maanden zwanger ben! Ook komen de steken vooral sávonds. Ook dat ik maar 1dag ongi ben geweest, vind ik ook raar. Ik ga het dus vanmiddag allemaal vragen!... Fijne dag! Liefs
Ik word ook zo gebelt door me verloskundigen.Met wat tips en zo waneer ik kan langs komen brrrrr spannend
Spannend! Tips? Heb je ze nodig? Veel last van kwaaltjes, of valt het mee? Besef je het al een beetje, dat je mamma gaat worden?