Ik heb al een zoontje van 10 halve maand.Maar ik heb helaas niet heel me zwangerschap mee kunnen maken.Ik heb alles geheim gehouden tot 7 maanden.Ik durfde het niet aan me ouders te vertellen omdat ik bang was dat ze boos werden.Ik werd ook niet dikker omdat ik spanning had na 7 maanden hebben we het vertelt en werden onse ouders helemaal niet boos daarom heb ik me verloskundigen gebelt.Waneer moet ik komen.Ik wil dat ze me goed begeleid. Ik wil alles mee maken. over 2 weken heb ik mijn eerste echo.zo dat ik onse kleine wondertje kan zien. Groetjes mij
Zo! Je word al mamma voor de tweede keer! Wat super! Nu wel lekker genieten he! Jammer .. Dat je zo weinig hebt genoten van je eerste zwangerschap. Jemig, dat je het zolang hebt kunnen verzwijgen. Woon je nog thuis? Liefs
Aah meid, wat lief! Komt helemaal goed, dat hoor ik wel. Straks, nog een kleine erbij! Helemaal super! Liefs
Beter even rustig houden ja...maarre, wil je geen valse hoop geven maar ik voelde me helemaal of ik ongesteld ging worden hoor...echt geen verschil! Ga nu echt heel hard voor je duimen! X
Dan is hij gewoon net zo positief als dat je je eisprong gaat krijgen. Ik gebruikte digitale van CB en die gaf beide zwangerschappen een mooie smily! Kijk maar in mijn album..
Hier nog iemand die vandaag naar de huisarts gaat. Steken gisteravond waren echt niet fijn. Nu is het geen stekend gevoel meer, maar constante druk en pijn (pijn is wel minder heftig) Nog steeds mega misselijk. Gekke is dat ik tot nu toe alleen 's middags niet misselijk was en nu wel. We zien het dadelijk wel. Gooi er nog wel ff snel een testje tegenaan voor ik ga.
ontopic: Ik ga zondag testen.. M'n vriend wil er bij zijn, en die wil niet dat ik 's ochtends test als ie naar het werk moet, omdat ie zich niet kan concentreren als het posi blijkt te zijn.. Dus het is nog even 4 daagjes afwachten hier :S Zit vandaag op dag 38, dus uitgaande van de langste cyclus (zie onderschrift) ben ik 4 dagen overtijd.. Dus m'n best doen om nóg 4 dagen te wachten... *AAARGH*
Sjonge wat zijn er ineens n hoop zwanger op t forum! Geloof dat die koude dagen in januari goed gedaan hebben voor de vruchtbaarheid haha. Echt n vruchtbare maand. Ik zit nog steeds te wachten. Vind het nu toch wel spannend worden. En begin zelfs n beetje de zwangerschapstesten te horen roepen. Maar ik hou me in hoor. Ben er nog steeds van overtuigd dak ongi wordt
Ik ben naar de dokter geweest. Slecht nieuws! Ze denken dat er iets mis is met me blaas/nieren. Moet voor verder onderzoek. Een echo + blaasonderzoek. Vandaag al voor bloedafname geweest. Moet 2maanden rusten, en dus niet zwanger willen worden.... Voel me dus echt heel erg kl***! Ik zal dus ook een tijdje niet op het forum wezen. Heb ik alleen mezelf dan maar mee. Alle dames, veel succes! Liefs, Manon
ach meid wat balen... Maar wel belangrijk dan voor je gezondheid. Over 2 maandn ben jijj topfit en waarschijnlijk zo zwanger! succes met alles meis. Jouw tijd komt ook hoor! liefs
Hier Zethu weer. Was een blaasontsteking. Zat helemaal vol met bacterietjes. Kuurtje gekregen voor 5 dagen en volgende week woensdag weer een potje brengen. Ik had zelf nog een testje thuis gedaan en er kwam binnen 10 minuten een hele zwakke streep tevoorschijn. ha wist zelf ook niet zo goed wat ze met dat superzwakke lijntje aan moest. Stond ik bij de apotheek te wachten, zie ik dat het streepje smal maar duidelijker is geworden. Daar voor de zekerheid ook maar cb stick meegenomen, maar wat zijn die krengen duur! Wat testen betreft, moet eind volgende week opnieuw testen. Maar denk dat ik het stiekem vrijdagochtend al doe. Heb goede moed gekregen van dat hele dunne streepje!
@Hummie: Thanks meid. Lief van je! Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen, al die onderzoeken. Mijn tijd komt vast en zeker, daar probeer ik maar wel vanuit te gaan. Geniet jij lekker van je zwangerschap. Ik ga nu eerst aan mezelf denken. Over een tijdje zal ik weer terug keren naar deze site! @Snippie; Heel veel sterkte! Enn hopelijk als ik de volgende keer hier terug kom, lees ik goed nieuws! Liefs en houd je taai.
@manon. jeetje valt dat even tegen. denk je dat t zeurende gevoel van een evt zwangerschap is, maar komt t door je blaas. Dat is nog eens een domper...vervelend hoor. Hoop dat het meevalt! Sterkte @zethu. Hmm, niet zo fijn dat je een kuurtje moet nemen nu. Sterkte!
Tnx, is gelukkig wel een kuurtje die niet schadelijk is. hoop wel dat het snel gaat werken, want ik heb heavvy buikpijn nu van al dat geduw. Weet je wat ik zo gek vind: de huisarts zei dat je van een blaasontsteking misselijk kunt zijn, maar ik vind dat nergens terug.
ehm, welk kuurtje heb je? Heb je amoxiciline of nitrofurantoine? Want van dat kuurtje kan je namelijk misselijk worden. Misschien bedoelde hij dat dan. Dat kan je voorkomen door er iets voor te eten. Al is het maar een cracker. Ben apothekersassistente, dus als je vragen hebt