Ik zie het zo snel niet in de bijsluiter staan wat de werkzame stof is, maar het heet trimethoprim Oops, domme ik: merkloze staat er nog duidelijk op
Op een foto kan je het bijna niet zien, als ik een betere streep heb, beloof ik een foto, haha. Ja dat dacht ik ook al, maar fijn dat je het nog even zegt. Je gaat zo twijfelen, maar goed.. ben nog steeds niet ongi en heb nog steeds last van die steekjes in m'n liezen. Ik wil zo graag een vette roze streep, dan weet je het gewoon zeker. Hoop van jou kant dat we snel goed nieuws krijgen, gelukkig maar dat je je nu wat rustiger voelt na het bezoek bij de HA. Beterschap! En positief zijn, hoop dat dat dunne streepje binnen een paar dagen een vette streep is, succes! Morgen ga ik misschien wel weer stiekem testen, kan het zijn dat het verslavend is..
aah okee, die kan ook haha. Onze artsen geven vaak die andere. Maar dat is overal weer anders. Klopt wel wat je huisarts zegt over dat t geen kwaad kan. Er is veel onderzoek na gedaan en ze hebben nooit nadelige dingen kunnen vinden! En misselijkheid komt soms wel voor bij dit kuurtje, dus ik zou als ik jou was even iets eten voor je ze inneemt! Sterkte! Als goed is wordt t snel minder nu!
Hier vanmorgen weer 2 testjes gedaan, weer 2 lichte streepjes, krijg ze niet op de foto, haha, dat is wel jammer. Nog steeds niet ongi geworden.. morgen maar weer testen of wachten tot zaterdag.. ik wil een vette streep! Liefs
Meiden.. ik ben voorlopig even van het wachtbankje af.. we klussen vrolijk door en ik meld me weer over een week of 3!
Heb van KV en een midstream van testjezelf.nu gebruikt, misschien een matcare proberen? Dan bestel ik die wel. Of gewoon CB? Liefs
Ik krijg die test niet scherp op m'n digicam., heb het wel geprobeerd hoor, maar is dus niet gelukt. Liefs
ohh maar adt zijn genoeg verschillende testen hoor meid hihi. van de cb zou je kunnen proberen.maar wat al ik zei sommige mensne testen pas een week overtiijd goed positief en sommieg testen alleen maar lichte streepjes en zijn wle zwanger.
Heb je PB gekregen, bij mij moet je ook goed kijken wil je een streepje zien. Ik ga het weekend nog wel eens proberen, ik ben in ieder geval overtijd, dat ben ik nog nooit geweest, haha en m'n ongi is in nog geen velden of wegen te bekennen. Pfff maar ik vind het wel spannend hoor, kan het bijna niet geloven dat het al raak zou kunnen zijn. Hoe is het eigenlijk met jou? Liefs
toch stiekem getest maar negatief. Kon het niet laten. Nog geen spoor van die . Laat ze nou maar gewoon komen ben ik er ook sneller vanaf.