He bah Miepke...wat vervelend zeg! Het zou verboden moeten zijn overtijd te zijn zonder positieve test he.. Had het nog zo gehoopt en jij vast en zeker ook! Knuffel!
het zelfde.helaas.we wachten gewoon af. maar jouw test is ongveer het zelfde als die van mij?of niet?
Ja het is lastig he, ik wil mezelf ook geen valse hoop geven, haha. Ben heel voorzichtig, maar denk nu stiekem zelf ook dat ik misschien wel zwanger ben. Zoals ik al een aantal keer heb gezegd, ik kan het gewoon niet geloven, stom he. Ik blijf nog even rustig, voordat ik ga springen van blijdschap. Liefs
Haaaii meiden, Ik kom jullie vergezellen met het wachten.. Mijn hele cyclus is 1 puinzooi maar ik wil aankomende maandag testen dan ben ik op dag 33. Maar weet bijna zeker dat ik op dag 19 mijn eisprong had dus zou ik (14 dagen later) mijn NOD maandag hebben. Dat zou het gemiddelde kunnen zijn van mijn 3 rondes. Ik voel van alles deze maand wat ik nog nooit eerder heb gehad. Dus hopelijk krijg ik ook 2 streepjes maandag! Let's hope so! Liefs, Bloempjuh
@Miepke wat balen voor je meis.,K*t is dat..Ken het gevoel.Alle hoop wordt naar beneden gehaald.Maar volhouden meis.Sterkte
@ miepke; balen zeg, in welke ronde zit je nu (omdat je zegt dat het elke keer zo is). @Bloempjuh23; spannend he, succes met afwachten. Liefs
Je wat ben ik weer misselijk. Hoe gaat het vandaag met jullie? Ik ga zo slapen tot morgen. Veel liefs minke
Danjewel, tranen sprongen in m'n ogen toen ik de test zag, ben gelijk naar m'n telefoon gerend om m'n vriend te bellen. Ik voel me zo gelukkig! Liefs
Hij wil het aan iedereen vertellen, haha, hij vindt het geweldig. We hadden van de week al een licht streepje, maar ik wilde eerst graag een duidelijke test, dus heb gisteren weinig gedronken en vanmorgen kon het niet duidelijker. Vanavond gaan we bij zijn ouders eten en gaan we het vertellen. Morgen bij mijn ouders, maar die weten wel dat we bezig waren, dus voor zijn ouders is de verrassing wel groter, ben benieuwd hoe ze reageren. En verder houden we het nog een beetje stil, in ieder geval tot de eerste echo, tenminste dat gaan we proberen. Liefs