Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Heej huismus!
    Bevalt het daar een beetje hoofg in de wolken?
    Ik ben je nog niet tegen gekomem.Als ik je tegen kom in de wolken drinken we samen kop je thee hahaha veel liefs minke

2. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Wel rustig hier vandaag

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @minkep; :) Lijkt me erg gezellig, haha.
    Moet nog erg aan het idee van zwanger zijn wennen, het is zo vreemd, er groeit iets in je buik, wat eigenlijk zo bij je hoort.

Vanmorgen met behulp van de foto's op het forum van m'n positieve testen het nieuws aan m'n ouders verteld.
    M'n moeder ging gelijk huilen, had ik ook wel een beetje verwacht. Ze vinden het geweldig!
    M'n moeder en ik hadden afgespoken om vandaag te gaan lunchen en te winkelen, nou.. je raadt het waarschijnlijk al, allemaal babyspulletjes gekocht, hahaha!
    Wel heel leuk, ze is helemaal trots, zit de hele tijd met een bigsmile naar mij te kijken. Al met al een geslaagde dag.

Het is hier inderdaad erg rustig vandaag, scheelt wel weer een hoop bijlezen. ;)
    Ga er zo ook weer vandoor, even lekker wat eten en een beetje bankhangen.. best wel vermoeiend zo dagje winkelen en m'n moeder zegt dat ik meer rust moet nemen, haha, moeders! :D

4. gimena

gimena Niet meer actief

morge Testen :D laat het weten wat het geworden is!

5. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Spannend!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Spannend Gimena!

7. gimena

gimena Niet meer actief

jah idd :D...hopen dat het zich goed heeft ingenesteld! :D

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    En.. nog nieuws van iemand?
    Het is erg rustig hier..

Liefs

9. gimena

gimena Niet meer actief

lichte postitief! voor de zekerheid nog ma even af wachten!

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @gimena; Spannend! Succes morgen.

Liefs

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tjeempie, kom ik een paar dagen niet zijn er weer een aantal zwangeren bij! Dan zal er vast geen plekje voor mij meer zijn op de roze wolk :(

Was donderdag jarig, dus heb niet veel tijd meer gehad om hier te komen. Druk gehad. Gelukkig eindelijk wel weer een keer een gezellige dag gehad. Is lang geleden.

Maar goed...ik had mezelf zo voorgenomen me niks in mn hoofd te halen over zwanger zijn en toch doe ik het weer. Heb steeds steekjes achter mn navel en veel in mn liezen en dat heb ik toch vaak gehoord bij degene die wel zwanger waren. Sinds gisteren heel veel geborrel in mn buik en heb last van lucht dat eruit wil :oops:. Weer andere dingen dus dan vorige maanden. Maar ja, wat wel hetzelfde is is dat ik last heb van mn linker borst en dat de rechter weer niet mee doet. Doet niet heel veel zeer, maar is wel gevoelig. En dan denk ik...dat is hetzelfde als vorige 2 maanden, dus dan zal ik wel ongi worden. En toch hoop ik diep van binnen wel teveel dat ik toch zwanger ben. Als ik dinsdag of woensdag de hoofpijn krijg die ik altijd 2 dagen voor nod heb dan weet ik zeker dat ik ongi word. En als mn temp een dag ervoor lager is. Hoop t zo van niet. Denk dat ik dit keer meer telleurgesteld zal zijn dan vorige keer, omdat ik af en toe echt t gevoel heb dat ik zwanger ben en dat had ik vorige keren niet zo sterk. Dan wilde ik t gewoon, maar voelde ik diep van binnen dat t niet zo was...maar ja, de tijd zal het leren... :(

Heb vanmorgen trouwens toch een testje gedaan. Eentje van de trekpleister die iets van €7,- kost. Was vet negatief...dat doet de moed ook zakken...

AAAAHHH word weer gek van mezelf... :eek:

12. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik hoop het echt lotus. Misschien heb ik dan wel n leuk valentijnskadootje hihi.
    Ronde 9 alweer. had al bijna uitgerekend kunnen zijn haha. Nou ja we zien het wel weer. Ben er in elk geval niet meer zo erg mee bezig als voorheen. Das ook al goed toch?

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    we gaan zowat gelijk op miepke! ik heb mijn NOD ook op/rond valentijsdag..

14. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    ik kon de verleiding niet weerstaan en zondag getest, negatief en in de middag wat bruin verlies, alleen heeft tot nu niet doorgezet. ik wacht nu zeker met testen tot komend weekend als ik nog niet ongi ben geworden. ik ga er toch maar vanuit........best balen dan maar nieuwe ronde nieuwe kansen.......ik houd jullie op de hoogte.....

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    oh meid ik hoop niet dat het doorzet.. had vorige cyclus ook dag na CD24 bruinverlies en dat heeft 3 dagen aangehouden in hele kleine hoeveelheden en alleen bij het afvegen. Had zo gehoopt zwanger te zijn maar op CD28 is het toch doorgebroken. Ik wil je je hoop niet afnemen maar ik dacht er weer even aan en wilde het even met je delen. Hoop voor je dat het goed zit, heb ook verhalen gelezen van meiden die dat wat jij hebt 1 dag hadden en toch zwanger zijn :) Succes!

16. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    dankje....ik weet niet meer mijn lijf allemaal tegen mij zegt........ik wacht het af.......zoveel symptomen, bosten, rug, emotioneel, misselijk, plassen, hoofdpijn......steken buik, rommelige buik, rillerig....ik weet het niet meer.... :( soms denk ik zelfsd zit het tussen mijn oren, maar ik verzin het niet......... :(

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is zeker goed! Veel fijner voor jezelf. Het is nu eenmaal niet altijd binnen 3 rondes gepiept. Maar dat wil niet zeggen dat het niet gaat lukken natuurlijk! :thumup:

18. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Heej meiden

hoest allemaal?
    veel liefs

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hey hoi met mij gaat het goed, ben aan de ovu testen, zit nu op dag 10 en nog geen ei in zicht.. even doorzetten dus. Klussen nu gezellig om de dag om de kans enigsinds te vergroten (?) hoewel, geen ei.. naja maakt ook niet uit. we zien het wel! Alles prima dus maar moet zo werken dus check jullie morgen weer! Doei!

20. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht

Heej heej

Ja die ei die weet wat.
    Nou mijn (.)(.) lekt nu al melk uit.
    Ik schrok me dood.Waarschijndelijk komt dat door me eerste zoontje.Daar heb ik tot 3 maanden borstveoding geven.Nu komen mijn (.)(.) in gang.
    nou werkse tot morgen veel liefs

Deel Deze Pagina