Hoe komen jullie de laatste week door voor de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura44, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. andrea1981

andrea1981 Actief lid

21 nov 2008
    183
    0
    0
    nod: niet ongesteldheids dag...... :D

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    snip, fijn even van je te horen meid! heeft de HA weer een test gedaan? nou zie je wel meis! geweldig hoor, een streep is een streep. Probeer het maar te bevatten, je bent dus gewoon zwanger! ga gauw je banner aanpassen. ;) Heb je al een afspr met een VK gemaakt? Even je verhaal voorleggen, dan kunnen ze wellicht ook iets eerder een echo voor je plannen om alle onzekerheid bij je weg te nemen. Meid, geniet ervan!

liefs humm

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    test was niet nodig:)!

ze heeft uitgebreid lichamelijk onderzoek gedaan:D!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    whoohoo Snippie! :D
    Dat is pas vet nieuws! Goed man!

Hebben ze nog gezegd waar die bloeding dan vandaan kwam?

Gefeliciteerd meid! Hoeveel weken ben je nu?

Liefs Muppet80

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    het is een late innetseling geweest.
    ze zei dat dat meerdere vrouwen dat hebben en soomige beschouwen het dan als mis kraam of ongi en gaan niet naar de huisarts en komen er later achter.maar omdat ik altijd regelmatig was en 1dag alleen met plassen bloed verloor zette dta haar ook ana het denken.

lief snippie

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ben nu trouwens 6weken

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    fijn meid! Gefeliciteerd hoor! :D maar waarom is er niet opnieuw een test gedaan, dat geeft toch in een keer zekerheid?! heb je zelf nog een test gedaan, ik zou echt zekerheid willen hebben..... heeft de HA je inwendig onderzocht oid? Hoe kan ze nou met zekerheid zeggen dat je zwanger bent als ze geen bloedtest of gewone hcg test heeft gedaan. Meid ik zeg dit, omdat ik zelf zekerheid zou willen hebben na zo'n bloeding. Je zal vast en zeker zwanger zijn maar je hcg moet zich wel opbouwen namelijk... Ik vind het echt super voor je meid! heb echt de afgelopen dagen even hier gekeken hoe het met je was. Ga gauw je banner aanpassen!

liefs humm

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    bij sommige zwangerschappen loopt je hcg niet hoog op.en ik ben daar 1van .hij word niet meer maar ook niet minder.en aan gezien de klachten er nog vol op zijn.
    en de testen nog steeds positief zijn!
    en mocht ik toch niet meer zwanger zijn hebben we nu extra kans zou dan nu in mijn vruchtbare periode zitten.
    ze heeft mijn lichamelijk helemaal onderzocht.en ze zou heus wel weten waar ze het over heeft.ze gaat heus niet zomaar zeggen dat we aan kunnen nemen dat we nog steeds zwanger zijn.
    maar snap het wel hoor.maar we hebben zo'n bewogen tijd gehad dat we het nu er even bij laten en geloven op het woord van haar.en de test is nogsteeds positief en neemt niet af.

liefs

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ok, ik snap je helemaal meid, die onzekerheid is killing! en een zwangerschapstest hoeft idd niet donkerder te worden, dat klopt! als er maar een lijntje staat.... Ik zou wel vast een afspr maken met een vk en je verhaal uitleggen meid, dan krijg je waarschijnlijk iets eerder een echo dan normaal om te kijken of er hartfunctie is (dat kan na 6 weken) lieve snip, probeer idd maar lekker bij te komen van al die onzekerheid.

Dikke knuf!

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Snippie; WAUW! Meid, Geeeeefeliciteerd! Wat een super nieuws!
    Ik dacht, ik ga toch eens kijken of er nieuws is over Snippie.
    Echt super meid! Nu lekker genieten he!
    Liefs, Manonn

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je hoor meid!

hihi:D!

liefs

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hummie: geeft niet hoor meid en vond het zelf ook verwarrend me man was mee en die stond ook ter pleks!
    volgend week dinsdag ga ik denk even bellen idd en me verhaald doen zodat ik daar langs kan.

maar tot die tijd ga ik genieten:D
    liefs

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve dames ik ga er van tussen ga richting bed.

liefs snippie

15. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Snippie; Nou dan spreken wij elkaar vast binnenkort bij de septembermama's gezellig! :D

@Zethu; Ben heel benieuwd, hoop het voor je, zal voor je duimen, we horen het wel. ;)

16. happymama

happymama Niet meer actief

ppff kan niet w68ten tot maandag
    wilde straks al testen en wat deed ik haha had een ovu test gebruikt hahaha
    wel 2 strepen te zien maar stelt dus niks voor dan he dus gewoon nog ff w8ten

17. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Lisa; :) Moeilijk he wachten, maar je kan wel beter wachten tot na je NOD, als je een negatieve test ervoor hebt, is dat zo'n teleurstelling.. moet je jezelf eigenlijk niet aandoen, is ook gelijk je weekend verpest.
    Ik had ook voor m'n NOD negatief getest, ik had er spijt van. ;)

18. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Snippie waar blijft die nieuwe banner? :)
    En wanneer kom je je melden bij de septembermama's? 8)

Liefs

19. happymama

happymama Niet meer actief

ja we wachten toot na t weekend we hebben het hele weekend vrij en mijn vriend is bang dat als ie gedronken heeft dat ie het perongelijk gaat vertellen haha mannen en drank

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Helaas. weer nega. Maar goed dat ik dinsdag een afspraak heb bij de HA.

Deel Deze Pagina